Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14721 til 14740 af 42938
-
Lortekarakter.hjælp mig
Forumindlæghey jeg har været oppe i billedkunst,biologi og tysk, jeg er så bange for eksaminer, at jeg har fået 00 i alle 3 fordi jeg er så usikker og bange, kan jeg overhovedet komme ind på en videregående uddannelse ?. jeg får normalt gode karakter fra 4-10, men altså mit drømmeuddannelse er at blive økon... -
Amortisationstabel finansregning
ForumindlægHej, jeg har meget svært med amortisationstabller i finansregning, håber i kan hjælp Udfyld en række i amortisationstabel Primo - ydelse - Rente - Afdrag - Ultimo 5000 - 1000 - 50 - 950 - 4050 ------------------------------------... -
Samfundsfag
ForumindlægHej jeg skal op i samfundsfag på tirsdag, så jeg vil bare ved om der nogen der har noter til det hele plzz. har selv lavet nogen, men det ik nok );; MV,h kim -
AT - metoderne ligner hinanden
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at skrive min AT synopsis, og det er sådan at i fagene dansk (A) og samfundsfag (A) der adskiller metoderne sig ikke ret meget fra hinanden. Derfor bliver jeg nødt til at nævne det under mit afsnit "metoder og teori" (min lærer sagde jeg skulle være... -
Hvor godt skal man forberede sig?
ForumindlægJeg skal op i den nye mundlige spansk eksamen, hvor man trækker en ekstemporaltekst, fremlægger emne og fortæller om en anden tekst fra eksamenspensum..Lige nu er jeg i gang med at skrive noter til alle tekster fra eksamenspensum, som jeg kan komme op (altså den sidste tekst)..Jeg har f.eks. skre... -
Udregn i hånden ??
ForumindlægHejsa. Skal til mundt. mat om kun 2 dage! Og er rædselsslagen !! Der er særligt en ting jeg stadig ikke har styr på, og som jeg simpelthen har ledt og ledt efter i mine bøger + internettet, dog uden videre held: Hvordan udregner man fx a og b i en potensudvikling i hånden????? Jeg mener, her anve... -
9 i skrft. og 10 i mundtl
ForumindlægHej Er det egentlig muligt at få en lavere karakter i skriftligt, og få en højere karakter i mundtligt. har I oplevet noget lignende før- fx 10 i mund. og 9 i skrift? Kan det overhovedet lade sig gøre? -
Matematik årsprøve
ForumindlægHej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??... -
synopse
ForumindlægHej Allesammen Skal man printe synopser ud til sencor og lærer til AT eksamen efter at man har ændret lidt i den? -
Spansk 1g
ForumindlægSkal første g'ere ikke op til eksamen i spansk, hvis de har det som studieretning? Hvornår skal i op, jer som har det? -
Egne bilag?
ForumindlægHej, Må man selv medbringe bilag, som man selv har fundet, til 24-timers synopsis-eksamen samfundsfag. -
afskaf dog årskarakterne!
ForumindlægFolk i gymnasiet burde udelukkende blive bedømt på deres eksameskarakter. Årskarakter er jo til grin og det rene røvslikkeri! - Og Desværre går det udover folk som skal bruge deres karakter til at læse medicin, men de kan ikke komme ind på medicin-studiet, fordi de ikke er brune nok om munden if ... -
spansk billedbeskrivelse
ForumindlægHejsa, jeg står og skal op og trække mundtlig spansk i morgen og kunne egentlig godt bruge en hjælpende hånd til nogle standard-gloser. Vi skal beskrive et billede til eksamen og det ville da være fedt hvis der er nogle der kan komme med nogle gode guldkorn/standard-sætninger. Fx - Manden har en... -
Skal op i IØ
ForumindlægHey, allesammen Jeg skal op i iø, B. mund..... har bruge for gode råd :D -
klage over eksamensforløb
ForumindlægHej Har været til min første (og sidste?) eksamen på HF i design. Jeg kunne mit stof og fik ros over den faglige mundtlige præstation, der i følge censor og lærer ville give et 10-tal. MEN ....det blev et 02, begrundet i, at jeg ikke havde medbragt den mappe, som jeg har lavet i undervisningen. L... -
Standpunktskarakter.
ForumindlægHej! Jeg fik 7 i mundligt dansk på mit karakterblad. Hvilket jeg er meget skuffet over, ved ikke helt hvad grunden/årsagen til karakteren er og ville nu tage fat i min lærer i morgen og få snakket det igennem med ham. Er også røget ned i flere af hans fag, hvad det kan skyldes er svært at sige, m... -
Er terminsprøver vigtige ??????????
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Medicinstuderende?
ForumindlægEr der nogle der ved hvor længe man skal/ eller kan fremlægge sin TPK-opgave? Altså hvor længe kan man tale inden man bliver afbrudt til TPK-eksamen? -
Standpunktsark!?
ForumindlægHej derude.. Er der nogen der kan komme med gode tips til at få en god standpunkts/eksamens- karakter?.. her snakker jeg om bl.a. hvad man skal gøre i timerne for at få en god karakter=? Og er der nogen af jer, der muligvis ikke siger så meget, men alligevel får en god karakter?- Er d overhove... -
Hjælp til synopse
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til hvordan en synopse skal se ud, og hvordan jeg skal lave en, jeg har trak avisens tekster og jeg kan ikke finde ud af at starte på den. så er der også nogle ting, som jeg ikke helt forstå hvad det er og hvad jeg skal gøre:p Præsentation af analyse og fortolkningspun...
