Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14741 til 14760 af 109300
  • overordnet tema?

    Forumindlæg
    Sidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern...
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Jeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven?
  • Ligning (brøk)

    Forumindlæg
    Hej, en der kan hjælpe mig med nogle mellemregninger her? (2a+b)/(a+b)=(a+b)/a <=> a^2-ab-b^2=0 :)
  • Tysk 5 i eks :(

    Forumindlæg
    Jeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5????
  • Forskel på Gymnasie og HF?

    Forumindlæg
    Hey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas
  • 1 udtryk - er blank

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu man siger:"I større eller mindre grad" på engelsk?
  • Hjælp til abstract

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal aflevere en opgave i forbindelse med min uddannelse og har brug for hjælp til abstract. Jeg er god til engelsk, men ikke skriftligt. Er der nogen der er god til engelsk skriftligt der kan hjælpe mig?
  • Integration

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder i det problem, at jeg skal aflevere en aflevering og jeg har en opgave som driller mig. Opgaven lyder; Beregn Trapezsummer for n = 5 og 10 når; 1) f(x) = 1/1+x^2 hvor a = 0 og b = 5 2) g(x) = sinx hvor a = 0 og b = phi Håber der er nogen som kan hjælpe mig :) mvh Helle
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Til engelsk eksamen kommmer man kun op i læst stof, eller kommer man også op i ulæst stof?
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt problemer med oversættelse af en overskrift " Nu tier våbnene i Gunchester" Hvordan vil i oversætte det til engelsk ?
  • Eksamens prøver

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde forrige eksamens opgaver i dansk eller engelsk?
  • Abraham Lincoln

    Forumindlæg
    Hej er der en nogle der kan give mig en resume om filmen Abraham Lincoln. Det skal være på engelsk.
  • AT 2014

    Forumindlæg
    Hey, vil gerne skrive om overvægt i usa, kan man bruge psykolgi og engelsk i dette omfang?
  • Forbedring

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne forbedre mig i engelsk både mundtligt og skriftligt. Jeg vil tilføje at jeg er ved at læse engelske bøger og se engelske film. Desuden har jeg en engelsk penneven jeg skriver med. Er der nogle, som har foreslag til, hvordan man ellers kan forsøge at forbedre sig.
  • At gange gennemsnittet med 1,08

    Forumindlæg
    Hvor mange A niveaus fag skal man have før man kan gange gennemsnittet med 1,08?
  • SU i pausen mellem militæret og videregående uddannelse

    Forumindlæg
    Jeg har netop afsluttet 3. år på HHX i Nykøbing Falster og planen er, at jeg herefter vil læse Erhversøkonomi-Psykologi (ha.psyk) på Copenhagen Business School. Men først skal jeg ind og aftjene min værnepligt og her opstår to problemer: 1. Jeg er nødsaget til at opsige mit nuværende kollegievære...
  • Rettelse og oversæt

    Forumindlæg
    Hej, jeg har skrevet en lille tekst på engelsk. Jeg ville lige høre, om i ville rette den? - & har også lige 4 linjer, jeg gerne vil have oversat til engelsk. Håber i kan hjælpe, da det er vigtig! :) Jeg sender teskten til jeres indbakke her i studieportalen, hvis I vil rette den.
  • Britisk accent

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg kunne rigtig godt tænkte mig at snakke engelsk med en britisk accent. Derfor spørger jeg Jer om I ved hvor og hvordan man kan få trænet sin engelske accent? Gode råd ville også være rart.. Venligst
  • SRP. Fight Club

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg er i syv sind med det her SRP. Jeg skal vælge i morgen og har stadig ikke fundet et emne. Mine tanker kredser om Fight Club. Romanen vel og mærket. Er der nogen der har idéer til det, hvis jeg gerne vil skrive i Engelsk/dansk, eller Engelsk/historie? Mvh. Mig
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal være lektiehjælp i engelsk for en elev i 8. klasse (Går selv i 9.) Jeg ville spørge om i kunne give nogen råd til, om hvad man kan gøre og hvordan man skal håndtere det? Er heller ikke specielt TOTAL god til engelsk, såå. Hehe :D !