Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 14801 til 14820 af 60468
-
eksamens opgave? eksempel
ForumindlægNogen som har eller kan komme med en eksamens opgave i erhvervsret? -
Eksamens opgave i Kemi
ForumindlægHej, er der nogen der har lavet eksamens opgave i kemi 2008 Aug??? -
HTX Eksamen (1.g)
ForumindlægEr der nogen der ved om man skal til eksamen i 1. g på HTX? -
Afsætning syge eksame 2013
ForumindlægEr der nogen som har sidste års syge eksame fra Afsætning A? -
Forsøg angående Radon til eksamen
ForumindlægHvilke forsøg kan man bruge til eksamen hvis ens emne er radon? -
Kilde til Historie eksamen 24 timer.
ForumindlægJeg sidder i 24 forberedelse til historie eksamen, og bliver lige pludselig i tvivl om den kilde jeg selv skal finde. Må man god medbringe en kilde der er blevet arbejdet med i undervisningen, eller skal kilden være helt udenfor pensum? På forhånd tak.. -
Lukrets: om verdens natur HAAASTER! EKSAMEN
ForumindlægHEJ jeg skal til eksamen i oldtidskundskab.. men jeg kan ikke forstå Lukrets: om verdens natur 2. bog til vers 142. ??? dvs. det der omhandler Lovprisning af visdommen og første partiklernes bevægelser er der nogen der har nogen noter ?? -
Tysk eksamen - Ich brauche Hilfe!!
ForumindlægJeg har skrevet en tekst, som jeg forsøger at lære udenad, til min tysk eksamen i morgen, men jeg har problemer med gramatikken. Er der en venlig sjæl, som vil kigge den igennem for mig? Filen er vedhæftet! -
'Ondskab' Dansk eksamme
ForumindlægHej.. Jeg har trukket fordybelsesområdet 'Ondskab' til min 9. klasses afgangs eksamme. Jeg har ingen ide til hvilken tekst/billede jeg skal fremlægge om. Nogen der her en ide? -
synopsis til skyld og ansvar i KS eksamen
ForumindlægHej :) om nogle uger skal jeg til KS - eksamen og jeg har trukket skyld og ansvar, jeg har brug for jeres hjælp til at lave nogle gode problemformuleringer og bare genrelle noter til emnet. håber i vil hjælpe :). -
engelsk stil nev B- eksamenssæt
Forumindlægnår der i opgave beskrivelsen står flg, hvad skal jeg så gøre helt konkret ? comment on the following statement: " the breakdown of the family is the root of nearly every social problem.." -
Engelsk sprog og internationale studier (SIS)
ForumindlægHejsa!! Jeg ville gerne lige ort spørge ind til den uddannelse, som jeg ved forgår ude på AUU. Er der nogen der ved hvordan uddannelsen forgår og jobmuligheder og evt kandidat osv? Overvejer stærkt at søge ind, her den 5.juli På forhånd tak :) -
Rentesregning og vækst mundtlig eksamen
ForumindlægHej SP Jeg skal redegøre for rente og fremskrivning. Dernæst skal jeg gøre rede for opsparringsanuitet og gældsannuitet, hvor formlerne ønskes bevist. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre rede for rente og fremskrivning for jeg kan simpelhen ikke finde det i min BA matematik ... -
sidste spørgsmål inden eksamen kl 11
Forumindlægganske kort: kulhydrater nedbrydes til simpelt sukker for at kunne optages i tarmen og afgives til blodet i blodet kan det enten 1) forbrændes med det samme 2) transporteres til muskler og lever hvor det lagres som glykogen og så transporteres med blodet til cellerne hvor det nedbrydes ved respir... -
engelsk oversættelse af udtrykket -at få fingrene i....
ForumindlægHej er der nogle der kan fortælle mig den engelsk udgave af det danske udtrykket - at få fingrene i.... (noget fx at få fingrene de par sko eller den mand. tak for hjælpen... -
Fysik eksamen, induktion/Lenz lov
ForumindlægHej alle, Jeg skal til mundtlig fysik eksamen, hvor jeg skal forklare omkring induktion og Lenz lov, samt formlen for induktion: induktionsspændingen = ændringen i magnetisk flux divideret med ændringen i tiden. Jeg har slet ikke forstået Lenz lov eller formlen. Jeg skal snakke omkring indukti... -
2 hurtige til mundtlig eksamen
ForumindlægTo hurtige spørgsmål:I forbindelse med stykkevis linearitet og sumkurve, har jeg læst følgende:"Ved kummuleret frekvensfordeling kan F betegne betegne funktionen bestemt ved at f(x)= kummulerede frekvens af x."Er der ikke nogen der er sød, at forklare mig ovenstående?2. spørgsmål er ang... -
Vurdering af skriftlig spansk eksamen!
ForumindlægHej alle. Har været til skriftlig spansk idag, og kunne rigtig godt tænke mig noget respons på opgaven! Har ingen idé om hvordan det er gået.. På forhånd tak!! Opgaven er vedhæftet her. Lind. -
Hjælp.. det haster virkelig, skal op til eksamen onsdag
ForumindlægSeparation af vand og ethanol: Formålet er at se, hvordan man adskiller to stoffer fra hinanden ved destillation. at se ved fordampningen af stoffet holder temp sig konstant. og spørgsmålet er Forklar hvorfor hele ethanol i kolben ikke bliver destilleret? og hvorfor holder temp sig konstant ved e... -
MATEMATIK EKSAMEN - Forstørrelsesfaktor og areal.
ForumindlægJeg har brug for besvarelser på følgende opgaver: Vis, at det for to ensvinklede trekanter gælder, at hvis forstørrelsesfaktoren fra den lille trekant til den store er k så skal arealet af den lille ganges med k2 for at få arealet af den store. Kan jeg bare sætte tal ind så det passer (fx. 1 i de...
