Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 14881 til 14900 af 39386
-
spansk rettelse.
ForumindlægHej en der gerne vil hjælpe mig med at rette min spansk aflevering på cirka 280 ord. -
Hjælp hjælp.. haster..
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe mig med en opgave i min aflevering, den er vedhæftet.. Det handler om integraler og arealer.. -
vendetangentpunkt ? HJÆLP !
Forumindlægjeg er ved at lave en mat aflevering skal finde vendetangetpunkterne på den vedhæftede graf på forhånd tak :) -
hjælp! vendetangentpunkt
Forumindlægjeg er ved at lave en mat aflevering skal finde vendetangetpunkterne på den vedhæftede graf på forhånd tak :) -
Virksomhedskarakteristik det samme som virksomhedsbeskrivelse?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en virksomhedskarakteristik i en aflevering. Er det samme princip som en virksomhedsbeskrivelse? -
eksameopgave
ForumindlægHej alle! Nogle der har skriftlig VØ eksame aflevering fra september 2006? Tak på forhånd. Thomas. -
Hjælp med Virksomhedsøkonomi??
ForumindlægHej Jeg har en aflevering i Vø. mon der er en af Jer derude som ville Hjælpe mig med den? please det haster.. på forhånd mange tak.. -
Bestem koordinaterne til a og b (vektorer)
ForumindlægHejsa! Nogle der kan forklare hvad man skal? ER HELT LOST?! Meget gerne i steps - det er til en aflevering!! :) Tak på forhånd! -
Rettelse af tysk
ForumindlægHej Er der en det vil hjælpe med at markere diverse fejl jeg har i min tysk aflevering? -
HASTER ;(
ForumindlægHey jeg er i gang med en aflevering, men mangler kun denne opgave og ved slet ikke hvad jeg skal udregne den -
Ret tysk stil
ForumindlægEr der en der vil være sød og rette min tyskaflevering? Jeg sender afleveringen privat..... -
TIL HEINZ / TYSKFØDT
ForumindlægHej Heinz. Kan du rette en tysk aflevering? Det ville være en meget stor hjælp! Mvh Katrine -
Minimal medie
ForumindlægNogen der ved hvad et minimal medie er, står og mangler en beskrivelse af det til min aflevering Bioethanol, mange tak :-) -
Vektorer hjælp
ForumindlægJeg er i gang med af lave en aflevering, men jeg forstår ikke disse to spørgsmål om vektorer. Hjælp er meget påskønnet. :) -
Vurdering
ForumindlægHej nogle som kan vurdere min aflevering? Hvilken karakter ville i give? -
Is getting / gets
ForumindlægHej alle! Hvornår skal man bruge "is getting" eller "gets"? Har nemlig problemer med det i mine afleveringer! -
Global Warming
ForumindlægHej nogen der har en aflevering liggende om global warming så jeg kunne få til inspiration? -
Spansk korrektur
ForumindlægHejsa, Er der nogle herude, som er gode til spansk og vil rette min spansk aflevering? Det haster lidt!! :) -
Stærke og svage baser
ForumindlægHej:) Jeg skal i en aflevering beskrive stærke og svage baser, er der nogen der kan forklare mig det?:) -
vigtigt!!!!
Forumindlægkan man godt få ens studentereksamen selvom man mangler at aflevere to afleveringer??? tak!
