Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15161 til 15180 af 163701
-
Folkeskolens afgangsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved om alle skal gå op i mundtlig engelsk og fysik? Hvis man fx skal på matematisk gymnasium skal man så have taget folkeskolens mundtlige afgangsprøve i engelsk?? -
a) Opskriv protolyseligevægten, der redegør for den målte pH værdi af den vandige opløsning...
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med en opgave jeg bare ikke fatter. Håber at en eller anden herinde kan forklare mig hvad jeg skal gøre! I en vandig opløsning af ammoniumchlorid måles pH til 5,1 Opskriv protolyseligevægten, der redegør for den målte pH værdi af den vandige opløsning. Er det... -
Afgangseksamen :)
ForumindlægJeg skal til mundlig afgangseksamen i Samfundsfag. Er der nogle bestemte - meget vigtigte ting jeg skal kunne, som er godt at ku? -
Swedish veterinary student in need of a home!
ForumindlægHi My name is Caroline Behm and I'm a 21-year old girl from Sweden. 30th August I will start my education in Veterinary Medicine in Copenhagen and I still haven't found somewhere to live. At the moment I live in the north of Sweden (Östersund) with my boyfriend and our 2 friendly dogs. W... -
Hjælp til beregning af tværsnit a bæger og bestemmelse af bægerdelens største udvendige og indvendige diameter
ForumindlægHvordan kan jeg regne dette ud? - jeg bruger maple -
Hjælp til analyse af: "My Mother Lived on a Farm in Africa"
ForumindlægHej :) Jeg sidder og prøver at komme i gang med en analyse og fortolkning af "My Mother Lived on a Farm in Africa", og jeg har brug for inspiration. Hvis der er nogen, der på nogen måde kan hjælpe mig i gang med dette, ville jeg sætte stor pris på det. På forhånd tak. Her er teksten: ... -
Kortfilm ''Life is a bitch''
ForumindlægHej! Jeg skal trukket kortfilmen 'Life is a bitch'' og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal perspektivere til. Jeg har følgende muligheder at perspektivere til: ''Pin up'', ''100 meter fri'', ''Skal vi være kærester'' og ''Ku... -
Mindre SRP krise. Integration af 1/(a^2-x^2)
ForumindlægTak fordi du har klikket ind på mit opslag :) Jeg sidder og laver min SRP, men jeg har problemer med at løse ovenstående integrale: 1/(a^2-x^2) Her medsendes et billede af hvor langt jeg er med: https://i.imgur.com/s19R4Zj.png Jeg har fundet en video hvor udtrykket integreres, men jeg forstår i... -
"Pink" a short story by Judith Thomson
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en analyse af Judith Thomson's short story; "Pink". Er der nogle derude der har lavet en analyse af denne short story? Jeg skal svare på disse spørgsmål: 1) A characterization of Lucy and her inner emotions 2) Explore the title "pink" 3) ... -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
EngA - let/svært ?
Forumindlæghej, jeg har tænkt mig at opgradere engB til engA ? men vil lige høre om hvad i synes om engA , er det svært ? eller hvad synes i -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
i et koordinatsystem i planen er der givet et punkt A(2,3) og en vektor v =( 4 over 1)
Forumindlægjeg har brug for hjælp til opgave 12 -
HJÆLP !!!
ForumindlægHeej.. Jeg er lige blevet optaget på et gymnasium. Jeg skal have Engelsk A, Samfundsfag B og Mediefag B .. Er der nogen som kan skrive om den studieretning som jeg har taget? Altså, hvordan er det? Hvad laver man til mediefag? Er det svært? Hvad skal man lægge vægt på? osv... Jeg håber at I ka... -
hjælpp eksamen
ForumindlægKære jer derude! jeg skal forklare hvad NRA er på engelsk er der nogen der har en god formulering på engelsk hvad NRA egentlig er??? please hjlælp mig jeg har forsøgt, men lyder bare overhovedet ikke grammatisk rigtigt hilsen Ida -
jura
ForumindlægJeg har desværre ikke et højt snit til at blive taget i betragtning til jurastudiet på Århus Universitet, og har i den forbindelse overvejet at karakterforbedre min adgangskravsfag Dansk A og Engelsk B. I gymnasiet fik jeg følgende karakterer: Dansk A: 10,02, Engelsk B: 10,4. Hvis man vil karak... -
Opstil Fourierrækken på kompleks form ud af a_n og b_n
ForumindlægOm en 2-Pi periodisk, stykkevis differentiabel og kontinuert funktion f: R->R oplyses at Fourierkoefficienterne er givet ved an=0 for alle n og bn= for alle naturlige tal Opgaven er så at opstille Fourierrækken på kompleks form. Jeg har anvendt at c0=½*a0, cn=½*(an-i*bn) og c-... -
Chancen for mat-eksamen?
ForumindlægHej, Jeg afslutter matematik på B her i 2.g. Derudover afslutter jeg 3 C-fag, og 1 andet B-fag. Jeg har altså mulighed for at komme op til 6 forskellige eksamener. Jeg har hørt, at det altid er 2 eller 3 dog. Men er der nogen der har en idé om, hvor stor chancen er for ikke at trække hverken mun... -
Vejledende opgaver i kernestofområdet i fysik-A ”Elektriske og magnetiske felter
ForumindlægDråbekanonen i en inkjet-printer udsender dråber af blæk. Hver dråbe har massen 1,30⋅10-10 kg . Når blækdråberne kommer frem til afbøjningspladerne, er deres hastighed vandret. Blækdråbernes fart er 18 m/s. Størrelsen af det lodrette, homogene elektriske felt mellem afbøjningspladerne er... -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk?
