Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15221 til 15240 af 42938
-
Supplering i spansk
ForumindlægHej! Jeg dumpede desværre min spansk skriftlig eksamen, men bestod både mundtlig og skriftligt i standpunktskarakter. Jeg vil gerne læse dansk på uni, og der er et adgangskrav at man skal have bestået et fremmedssprog. Kan man komme ind alligevel på kvote 2? Og er der nogle der ved no... -
Eksamenseksempel?
ForumindlægHejsa.. Jeg står og skal op i mundtlig VØ-B her på torsdag.. Det har jeg det egentlig fint nok med, men i vores gennemgang af pensum har vi udelukkende fokuseret på den skriftlige som vi afholdte før jul, vi har ikk haft timer siden og derfor mulighed for at spørge til den mundtlige eksamen.. Vil... -
jura
ForumindlægJeg har desværre ikke et højt snit til at blive taget i betragtning til jurastudiet på Århus Universitet, og har i den forbindelse overvejet at karakterforbedre min adgangskravsfag Dansk A og Engelsk B. I gymnasiet fik jeg følgende karakterer: Dansk A: 10,02, Engelsk B: 10,4. Hvis man vil karak... -
Hej Og Hjælp =)
ForumindlægJeg Sidder og skal til eksamen imorgen i mundtlig matematik vi har fået vores eksamens spørgsmål og jeg er ved at lave de sidste men kom til at tænke på om jeg må have det jeg laver med ind til selve eksamen..?? jeg går i 2.g efter den nye reform altså.... -
Hej kan I hjælpe mig?
ForumindlægJeg har matematik eksamen på fredag (mundtlig) og har virkelig brug for hjælp! Jeg har som mit emne til eksamen valgt, vand da jeg syens det virkede som overskueligt? - Har dog ingen idé til hvordan jeg kan bruge emnet i form af en opgave.. Den må gerne være fysisk, da det er noget jeg skal... -
Hvilket spørgsmål trak I i historie?
ForumindlægHej!Jeg er så "heldig" at jeg skal op til eksamen i historie på fredag og forsvare et 11-tal :S Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvordan spørgsmålene kan se ud, og hvordan de er formulerede.. Hvad er i kommet op i, hvordan var spørgsmålet i trak formuleret, og hvordan gik det? -
Folkeeventyr til kunsteventyr !!
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. -
karaktergennemsnits udregning
ForumindlægHej jeg går stadig i folkeskole, og skal til at begynde i 9klasse. Jeg ved ikke helt hvordan men regner sit karaktergennemsnit ud. Jo jeg ved man skal lægge dem sammen og så dividere dem med hvor mange der er, men der er jo du forskellige karakter der er de mundtlige og så er der de skriftlige h... -
Få gloser :)
ForumindlægHej franskmænd. Har svært ved at oversætte disse få ord til fransk og håbede på, at nogle ville være friske på at hjælpe mig :) Kostskoleelever Koncentrationslejr Januar morgen (I sætningen: en dejlig januar morgen) Tak på forhånd :) -
Tal, mængder, talbehandling og reduktioner.
ForumindlæghejJeg skal op til mundtlig mat., og har fået følgende krav stillet:Du skal behandle regningsarternes hierarki og bl.a. gennemgå regningsarterne i forhold til de rationale tal skrevet som brøker (brøkreglerne), såvel abstrakt som med eksempler.Problemet er bare, at jeg ikke forstår, hvad de mener... -
En københavner i jylland analyse
ForumindlægHejsa! Nu er det sådan at jeg i dansk trak essay og har derefter valgt teksten "En københavner i Jylland" af Dan Turèll. Har analyseret den, men kunne godt tænke mig at se en andens bud på analyseringen af den, så hvis nogen af jer har analyseret den kunne jeg rigtig godt tænke ... -
Årskarakter - kan det undgås?
ForumindlægOk, jeg behøver lige lidt hjælp før jeg bevæger mig ned på mit skolekontor og spørger om det samme. Min situation er sådan at jeg går i 3.g og jeg er én af de eneste i min klasse, som har fysik (på det andet gymnasium jeg gik på, skulle man først have haft det i 3.g). Desværre har det ikke væ... -
misforstået
Forumindlæghej.... Jeg har jo valgt at bruge bog. Så bruger jeg bogen, men da jeg brugte bogen, viste sig at det var forkert. Så siger jeg i historie timen i går at man kaldte adelen for værgestanden og det var så fordi i 13-1400 tallet var dens opgave at forsvare kongen og de øvrige stænder ved personlig ... -
3 spørgesmål (((bare hurtigt:)))
ForumindlægHej jeg har lige tre spørgesmål som altid er hængende på mit hovedet, og ikke for svar af, håber i kan hjælpe 1 Hvordan kan man få sit gennemsnit hurtigt op, jeg ved godt at man skal række fingeren op, og lave lektier men hv... -
Digt analyse
ForumindlægHej. Jeg skal her i næste uge til mundlig dansk examen hvor jeg skal analysere et digt af Otto Gelsted, det hedder De mørke fugle fløj og ser sådanne ud : De mørke Fugle fløj ved Gry med Motorstøj i Eskadriller over Byens Tage. da så vi og forstod - det gik til Hjertets Rod - at vi fik Trældoms ... -
Er jeg sikker på at få Huen.
ForumindlægJeg har en samlet snit på 5.1 dvs. det er både de eksamener jeg har været op i og min årskarakter. Nu skal jeg op i 7 eksamener her tre skriftlig På A niveau Dansk, og Engelsk Samfundsfag. Som Jeg kan faktisk risikere dumpe skriftlige eksamener. Hvor meget vægtes de på eksamensbevis. Så skal op i... -
Forberedelse
ForumindlægJeg er så sindssyg dårlig til at forberede mig ordentligt til mundtlig eksamen. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne huske et helt emne.. jeg skriver noter, og prøver at gøre dem så selvstændige som muligt (dvs. jeg skriver ikke bare af fra bogen), men når jeg så stiller mig op foran en væg el... -
Genre og berettermodel
ForumindlægHej. Jeg står og skal op i mundtlig dansk i novellen '' Menneskepenge'' men kan ikke helt finde ud af genren, nogle der kan jeg mig med den og en berettermodel til den. Håber på svar! -
Dårlige karakter på jura studiet
ForumindlægHej Alle, Jeg har lige færdiggjort mit første semester på jura-studiet.. Dog, så går det ikke så godt. Jeg har det problem, at jeg oftest er god til, at formulere mig mundtligt, men virkelig dårlig til at lyde forstående skriftligt. Mine eksaminer på første semester er kun lige bestået med et ... -
kend din censor!!!
ForumindlægHe people, så er studentereksamen begyndt..:(... men det bliver dejligt at blive færdig.. Ville lige fortælle jer at i kan se hvordan jeres censor ser ud og få adressen på dem;) - hvis i gerne vil det!! fx har en censor i dansk som hedder 073-BS.. og dettenummer finder du på følgende link: http:/...
