Dansk

En københavner i jylland analyse

08. juni 2014 af ToveBjergegaard - Niveau: 9. klasse

Hejsa!

Nu er det sådan at jeg i dansk trak essay og har derefter valgt teksten "En københavner i Jylland" af Dan Turèll. Har analyseret den, men kunne godt tænke mig at se en andens bud på analyseringen af den, så hvis nogen af jer har analyseret den kunne jeg rigtig godt tænke mig at se jeres analysering! 


Brugbart svar (4)

Svar #1
10. juni 2014 af nikolaj12345678 (Slettet)

Hej, 

Jeg sidder i præcis den samme situation... Hvordan har du bygget din dispotition op??


Svar #2
16. juni 2014 af ToveBjergegaard

Havde slet ikke set at der var nogen der havde skrevet i forumet :) Sender lige min disposition til dig.


Brugbart svar (7)

Svar #3
29. april 2015 af Anonym33 (Slettet)

Hej,

Jeg overvejer at gå op i dette essay til eksamen. -Er det til at gå til?


Svar #4
02. maj 2015 af ToveBjergegaard

Hey - Jeg synes den var helt fantastisk at gå til eksamen i og fortryder ikke mit valg, man kunne gå i dybden med den og trække ting fra alle mulige vinkler ind i analysen! Synes helt klart du skal vælge den og hvis du får brug for hjælp er du velkommen til at skrive, jeg vil hellere end gerne hjælpe :)


Svar #5
02. maj 2015 af ToveBjergegaard

#3

Hej,

Jeg overvejer at gå op i dette essay til eksamen. -Er det til at gå til?

Hey - Jeg synes den var helt fantastisk at gå til eksamen i og fortryder ikke mit valg, man kunne gå i dybden med den og trække ting fra alle mulige vinkler ind i analysen! Synes helt klart du skal vælge den og hvis du får brug for hjælp er du velkommen til at skrive, jeg vil hellere end gerne hjælpe :)

-Glemte at "citér" dig, så var i tvivl om du ville se mit svar, så skriver det lige igen :)


Brugbart svar (5)

Svar #6
03. maj 2015 af Anonym33 (Slettet)

Mange tak, så bliver det den jeg vælger. Jeg går i gang med at analysere den her i næste uge, så det lyder super dejligt at du gerne vil hjælpe. Det vil jeg helt sikkert huske, hvis der opstår spørgsmål.


Brugbart svar (0)

Svar #7
06. maj 2015 af Liv12 (Slettet)

Hej, jeg skal også op i samme essay til eksamen, og kunne rigtig godt tænke mig, at se andres bud på en analyse og disposition af en københavner i Jylland :-)

Brugbart svar (0)

Svar #8
06. maj 2015 af Anonym33 (Slettet)

#7 Hej, jeg skal også op i samme essay til eksamen, og kunne rigtig godt tænke mig, at se andres bud på en analyse og disposition af en københavner i Jylland :-)

Jeg begynder på min disposition og analyse i næste uge, så kan vi evt udveksle dem.


Brugbart svar (0)

Svar #9
06. maj 2015 af Liv12 (Slettet)

Ja, det lyder som en super ide! :-) men er der nogle her inde, som har nogle noter omkring teksten? Har nemlig brug for noget inspiration :-)

Svar #10
09. maj 2015 af ToveBjergegaard

#9 Ja, det lyder som en super ide! :-) men er der nogle her inde, som har nogle noter omkring teksten? Har nemlig brug for noget inspiration :-)

Du er velkommen til at skrive til mig hvis du på noget tidspunkt mangler inspiration eller ikke rigtig kan komme videre med teksten :)


Brugbart svar (0)

Svar #11
10. maj 2015 af Liv12 (Slettet)

Hej, jeg kunne rigtig godt tænke mig inspiration til fortolkningen af en københavner i Jylland

Brugbart svar (0)

Svar #12
11. maj 2015 af alvahebe (Slettet)

Hej, jeg har super svært ved at finde en tekst (eller noget andet) at perspektivere teksten til. Er der nogen der vil hjælpe? -Der har et foreslag?


Brugbart svar (0)

Svar #13
12. maj 2015 af Lina0442 (Slettet)

Hej, jeg har valgt et andet essay, men jeg vil meget gerne inspireres af dit. Så ikke for og virke anmasende, men kan du sende dit så jeg kan få lidt inspiration? :-)

Brugbart svar (0)

Svar #14
13. maj 2015 af Anonym33 (Slettet)

#13 Hej, jeg har valgt et andet essay, men jeg vil meget gerne inspireres af dit. Så ikke for og virke anmasende, men kan du sende dit så jeg kan få lidt inspiration? :-)

Hej Lina

Jeg har dsv ikke analyseret det færdigt endnu.


Brugbart svar (0)

Svar #15
15. maj 2015 af Liv12 (Slettet)

Hej, Jeg er desværre heller ikke færdig med min analyse endnu. :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #16
15. maj 2015 af jonasdff (Slettet)

Er der nogen her, som er søde at sende deres analyse/synopsis til mig? Sidder i præcis samme situation!


Brugbart svar (0)

Svar #17
15. maj 2015 af CarolineMCH (Slettet)

Hej jeg vil også gerne se en analyse, da jeg også skal til eksamen i dette, og har svært ved at analysere den! :)


Brugbart svar (0)

Svar #18
18. maj 2015 af Gismoand (Slettet)

Hej alle håber der sidder en der kan hjælp mig igang med en analyse til En Københavner i Jylland skrevet af Dan Turell


Brugbart svar (0)

Svar #19
19. maj 2015 af PN1298 (Slettet)

Hey må jeg ikke få jeres analyser af En københavner i Jylland skal nemlig snart op i den til eksamen please. 


Brugbart svar (0)

Svar #20
20. maj 2015 af FrederikGT (Slettet)

Hej jeg har trukket essay i dansk mundtlig, og har også valgt at analysere og gå i dybden med "En københavner i Jylland" jeg har brug for at blive inspireret til at komme godt igang, så hvis nogen har analyseret den færdig må i meget gerne sende det til mig :)

Tak.


Forrige 1 2 Næste

Der er 27 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.