Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 15261 til 15280 af 63055
-
"panserformlen"
Forumindlæghej mat.genier... jeg er igang med et bevis, som jeg ikke rigtig kan sætte mig ind i... det drejer sig om beviset på http://www.logx.dk/notes/examensnoter.pdf på side 24. er der en der vil være så sød og forklare mig hvad der sker trin for trin... ? det er et meget vigtigt bevis jeg skal kunne... -
SSO
ForumindlægJeg spytter indlæg ud lige i øjeblikket.1. En parameterfremstilling har et punkt hvortil man lægger en retningsvektor et vist antal gange. Hvad vil i kalde dette punkt? Umiddelbart ville jeg kalde det begyndelsespunktet, men det kalder man også Origo (0,0,0)...2. Hvordan med noter i matematik? Mi... -
Hjælp plizzzzz
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp, med at få rettet mine fejl. da jeg synes det er svært at finde sine egne fejl (: I think we have to do something about this rising problem, and it has to be now. Some of the things I think we can do, to stop happy slapping is by offering teens a lot more le... -
HURTIGT HJÆLP! 4 korte sætninger
Forumindlægskal rettes til korrekt engelsk, men rigtig grammatik osv. ?? nogen der er de dejligste og hjælpe? :) It succeded him to identify the thieves. not once he thought at his wife. When he extremely late this stormy evening arrived at work the factory was simply gone. he is send to prison, because... -
Biokemi B eller Biotek
ForumindlægHvad er foreskellen på retningslinjerne biotek (Biotek A/Mat A/ Fys B) og biokemi (Biologi A/Kemi B)? -
Kursus i mat a samtidig med gymnasiet
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle der ved om man kan tage et kursus (Nordsjælland/Lyngby) i mat a eller kemi B niveau, samtidig med at jeg går på gymnasiet? Har behov for hjælp i kemiB og MatA men ved ikke hvordan jeg skal få det, samtidig m... -
KVADRATSÆTNINGER :/
ForumindlægHej! Kan I hjælpe mig emd at regne det her stykke ud: Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken: (4x2 - 9) / (4x2 + 9 -12x ) -
Studierejse til prag
Forumindlæghej, vi er en 2. g klasse som re er i gang med at finde ud af hvor vi vil hen i verdenen. jeg heller mest til Prag men er ildt i tvivl om hvad der er at se. vi skal derned med vores dansk og matematiklærer. -
Hvor stor en brøkdel af eleverne
ForumindlægHej kunne virkeligt godt bruge lidt hjælp til den her. Hvor stor en brøkdel af eleverne i 9.A bruger 2 timer eller mere på Facebook om dagen? Der er 22 elever i klassen og 10 af dem bruger 2 timer eller mere på facebook om dagen. Vil meget gerne have en udregnig med på det:-) -
bedre til engelsk...
Forumindlæghej alle! jeg tænkte på, om der ikke var nogen der havde nogen tips eller sådan noget til at blive bedre til engelsk og at få et større ordforråd? :) og er der nogen af jer de rved hvad man nærmest SKAL kunne af engelsk i 7 & 8 klasse? -
HVilket gymnasium
ForumindlægJeg skal på gymnasiet til sommer, men jeg spekulerer meget over hvilket et jeg skal vælge... Høje Taastrup Amtgymnasium eller Kongsholm Gymnasium(Albertslund)Er der nogen mede t godt råd eller en ide. -
Bi
ForumindlægEn bis vægt stiger i gennemsnit med 160% pr døgn fra 5. til 9 dag Når bien er 5 dage gammel, vejer den 3,4 milligram Hvad vejer den, når den er ni dage gammel 3,4*(1+1,6)^4=155 milligram Tankeeksperiment:et 9 dage gammelt barn vejer 3600 gram, vægten er steget med 160% pr dag. Hvad vejede ba... -
Arbejdsår inden HF
ForumindlægHej. Jeg har netop afsluttet min 9. klasses afgangsprøve, og prøver nu at finde ud af hvad jeg skal efter sommerferien. Min oprindelige plan var at starte på STX, men i Juni fik jeg besked om at jeg ikke kom ind på nogle af mine 4 prioteter, og derfor blev jeg sendt til et gymnasium med et rigti... -
Dilemma i 2.g :-(
ForumindlægJeg står i det dilemma, at jeg ikke er særlig glad for mit gymnasium. Jeg er blevet kastet rundt mellem skolerne i min kommune, hvorefter jeg er endt i en klasse som jeg ikke hører til i. Jeg har ikke kunnet tage mig mod til at stå frem overfor mine forældre, at jeg er malplaceret. Jeg havde va... -
Dilemma :-S
ForumindlægJeg står i det dilemma, at jeg ikke er særlig glad for mit gymnasium. Jeg er blevet kastet rundt mellem skolerne i min kommune, hvorefter jeg er endt i en klasse som jeg ikke hører til i. Jeg har ikke kunnet tage mig mod til at stå frem overfor mine forældre, at jeg er malplaceret. Jeg havde va... -
Bjerrumdiagram
ForumindlægHej igen. Bjerrum-diagrammer.. Noget min laerer ikke gider bruge tid på, åbenbart. Jeg har intet laert om det, har ingen noter om det og jeg er i det hele taget på spanden, hvis jeg skal redegoere for det. Jeg har en opgavetekst, der siger: Undervejs i ekstraktionsprocessen befinder morfin og and... -
Dansk stil
ForumindlægHejI kender sikkert allesammen typen der er lidt doven og ikke lige kan få taget sig sammen til at skrive alle opgaverne til tiden...Jeg er desværre en af dem.. og nu er jeg så ved det punkt at jeg simpelthen ikke kan nå at lave alle mine afleveringer til tiden og skal gå året om med mindre...Jeg... -
Min lærer gør mig utilpas!
ForumindlægDen er klassisk: Jeg er sproglig og skal op i naturfag. Min lærer giver mig fine karakterer - men han er noget af det mest nedladende på denne jord. Han snakker i et konstant ironisk tonefald, og ja - han gør mig dårligt tilpas.. Hvordan abstraherer man fra det under en eksamenssituation? -
Tobak
ForumindlægHej Jeg skriver i dansk om tobak. Jeg ville lige høre om i havde nogle ideer til hvor jeg kan få fat i nogle reklamer om tobak. Det er jo ikke tilladt at reklamere for tobak nu til dags, men før år 2002 var det tilladt, så hvis i har nogle links så må i gerne sige til. mange tak på forhånd -
Let regnestykke (hjælp)
ForumindlægJeg sidder her og gør mig selv forvirret.. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg regne dette minus stykke ud??? (minus stykke)∨ 62 36 Jeg bliver forvirret over at sige 2 - 6?
