Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15281 til 15300 af 48931
-
LIVSSTIL
ForumindlægHEJ VI HAR ET EMNE OM LIVSSTIL, MEN JEG VED IKKE HVAD DET ER. ER DER IKKE NOGEN DER KAN FORKLARE MIG HVAD LIVSSTIL ER OG HVAD JEG EVENTUELT KAN SKRIVE OM??:D PÅ FORHÅND TAK.. -
Unge uden en uddannelse
ForumindlægHej. Jeg har brug for noget hjælp/ideér :-) Jeg skal lave en synopsis i samfundsfag. Jeg skal opstille, dokumentere og diskutere de faglige problemstillinger, som giver svar på min problemformulering. Et bilag synes jeg er meget interessant den her atikel: ufaglærtes børn får ingen uddannelse - A... -
Spørgsmål til rapport om kondital
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med nogle spørgsmål.. Er i gang med en rapport omkring kondital og skal svare på disse spørgsmål: 1. Hvad betyder superkompensation? 2. Hvad angiver konditallet? Hvorfor er det godt at have et højt kondital? 3. Hvad sker der fysiologisk når man begynder at træne? 4. Hvilken b... -
Hjælp til formulering af ÉN tysk sætning:)
ForumindlægEr lidt i tvivl om, hvordan denne sætning skrives bedst, og om "bin" overhovedet passer ind. Tak på forhånd:) Die beiden Sportunternhmen haben immer die grössten Konkurrenten der anderen bin. Hvis det skulle hjælpe, er hvad jeg forsøger at sige, at begge sportsvirksomheder altid har ... -
Jobansøgning
ForumindlægHej folkens:) Jeg sidder her med en jobansøgning som jeg har skrevet, til (Irma). Vil godt lige høre om det er godt skrevet eller om jeg skal gøre det bedre. Her kommer den:) Jobansøgning til Irma Hej. Jeg er en pige på 15 år, som er vidergående på en skole. Jeg bor sammen med min mor og li... -
AT-2011 (Doping)
ForumindlægHeej. Jeg har valgt at skrive om doping i AT. Jeg har valgt at kombinere det med Idræt og Biologi. Er der nogen der har nogle forslag til problemstillinger? -
Problemformulering - Stråling
ForumindlægEr der nogen der vil give en problemformulering med overemnet stråling, og underemnet strålings typer? -
Metafor
ForumindlægHej. Er der nogen som kunne uddybe hvad en metafor er. Tak på forhånd :-) -
Outline om ekstremsport
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er i gang med at lave en outline til min engelskeksame. Jeg har valgt at skrive om ekstremsport, og har sådan set lavet den færdig. Men ville jo gerne lige høre jer herinde, om hvad i syntes om den. På forhånd tak for svarene:D Jeg har vædhæftet min outline så i kan s... -
SOS!søger venner!
ForumindlægFørst og fremmest vil jeg sige hej og en virkelig god dag til alle sammen. Jeg er en sød ung pige?? fra Slangerup( Frederikssund Kommune), der bliver snart 20 år gammel, og har ingen venner. Je-je ingen!Jeg kom i Danmark for 2 år siden, og fra dette gang er jeg fuld af glade og lyst til at møde n... -
Er du sød at se på det her `(:
Forumindlægnogen der ummelbart kan se om der er nogen fejl i det her? Hvis der er, er du så ikke sød at rette det, og skrive rettelserne forneden (: på forhånd tak! :D Dear Lizzie. 6. February 2009 Now you just hear about my interests. Sport means a lot to me. I danced when I was a little child, but I sto... -
Outline
Forumindlæghej jeg skal skrive Outline i engelsk, men ved ikke hvordan jeg skal sættet den op? nogen der kan hjælpe. -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Bestået / ikke bestået
ForumindlægNår der nu står på en uddannelse at man skal have følgende krav: Dansk A, Engelsk B, historie B - skal man så have bestået alle fagene både skriftligt og mundtligt? fx hvis jeg nu kun havde bestået engelsk mundtlig, men ikke skriftlig, havde jeg så stadig bestået faget eller ? -
Haster!! Oversættelse af en enkelt sætning!
ForumindlægHej! Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning til engelsk: "Af alle væsner var kvinden det væsen, som trak det ynkeligste lod" Og ved I hvordan man siger "Det gamle Grækenland" på engelsk? Håber I kan hjælpe mig.. -
oversættelse
Forumindlægjeg har brug for hjælp til følgende sætninger (,der skal oversættes til engelsk) : Frygten for at verden ville ende som en giftig losseplads. Eller at en atomkrig ville udslette alt liv på få minutter. -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
Begreb ("coming of age")
ForumindlægJeg skal oversætte et begreb til fransk, men jeg ved ikke, hvad det hedder på dansk. På engelsk hedder det: "Coming of age," og handler om, når et barn bliver voksen og overgangen dertil.Hjælp? -
stedord
Forumindlæghej alle jeg skal på dansk skrive om hvad stedord er, og give nogle eksempler på engelsk. men jeg ved altså ikke hvordan jeg skal starte? håber at nogle ville hjælp, tak på forhånd -
3.g
ForumindlægHej alle sammen :D Tænke på om nogen af jer har nogle ideer til nogle bøger jeg burde læse , der vil hjælpe mig i Engelsk og Dansk i 3 g?
