Matematik

Problemformulering - Stråling

19. oktober 2020 af Malikovich - Niveau: 9. klasse

Er der nogen der vil give en problemformulering med overemnet stråling, og underemnet strålings typer?


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. oktober 2020 af Moderatoren

Er det ikke meningen, at du selv skal finde den?


Svar #2
19. oktober 2020 af Malikovich

Magter ik at lave den, og vi skal ikke bruge den til noget lige nu.


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. oktober 2020 af Moderatoren

Nå okay, men så kan du jo bare vente med at lave den. Det er snyd, at få andre til at lave den.


Svar #4
19. oktober 2020 af Malikovich

Jaaa, men vi skal ik bruge den. Vi skal bare lavet en. - Det er her man skal snyde


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. oktober 2020 af Moderatoren

Nej, Studieportalen er ikke stedet at snyde. Hvis du ikke skal bruge den, men bare lave den, så kan du bare lave den på et tidspunkt, hvor du magter det,


Svar #6
19. oktober 2020 af Malikovich

Folk kan stadig godt sende for at være en god sport. - Du er virkelig en lyseslukker.


Brugbart svar (0)

Svar #7
19. oktober 2020 af Moderatoren

Nej, det er ikke "en god sport" at hjælpe med at snyde – desværre. 


Svar #8
19. oktober 2020 af Malikovich

Det er ik snyd, hvis vi ik skal bruge det til noget. Vi skal bare have det som et eksempel. - Jeg magter bare ik lave det. Så hvis der er nogen der kan sende, kunne det være nice.


Brugbart svar (0)

Svar #9
19. oktober 2020 af Moderatoren

Der er nok heller ikke andre, der magter at lave den – det er jo snyd. Nu har du brugt 23 min. på at skrive herinde – på den tid kunne du vel have lavet en problemformulering, som du ikke skal bruge til noget?


Brugbart svar (0)

Svar #10
19. oktober 2020 af Moderatoren

Hvis du skal have hjælp til at skrive den, så skal du:

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

Du skal fx angive opgaveformuleringen og hvilket fag, som det drejer sig om – udover det som du er i tvivl om.


Svar #11
19. oktober 2020 af Malikovich

Ja, det er godt... Du svarede mig også på mit sidste spørgsmål, men jeg kan ik bruge det...

Hvis der nu allerede var en der havde det, kunne jeg godt få det.


Brugbart svar (0)

Svar #12
19. oktober 2020 af Moderatoren

Problemet er bare, at det er snyd, at nogen laver det for dig. 

Hvis du vil snyde, så skal du gøre det et andet sted end Studieportalen.


Svar #13
19. oktober 2020 af Malikovich

ok


Skriv et svar til: Problemformulering - Stråling

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.