Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 15321 til 15340 af 25374
-
Besvarelse af dette tysk sporgsmaal..
ForumindlægWelche Rolle Spielt das aussehen im heutigen D]anemark? -
ENEEELSK
ForumindlægHey nogle der vil rette lidt engelsk? sender til din indbakke :-) -
HERETICA OG MODERNISME
Forumindlægskal i et essay inddrage heretica og modernisme, er der nogen som kan forklare hvad det er :s -
Rettelse af min opgave
ForumindlægHej derude :-) Er der nogen, der kan rette min opgave? Jeg har afleveret den, men vil gerne vide, hvor slemt det står :-) Jeg har skrevet følgende: Los dinamarqués joven trabajo y ganar y usar dinero. Ellos habito con sus padres. Los padros trabajo también. Laura hay una mujer dinamarqués. Ella ... -
Utydelig udtale :(
ForumindlægHej sp. Jeg er en 16 årig dreng som skal i tiende klasse, men desværre taler jeg meget utydeligt Det mega irriterende, for jeg kan ikke rigtig have nogle mundtlige samtaler, uden personen siger:''Hvad?'': Jeg har pt togskinner på, og dem skal jeg først have af om 2 år :( Min tale... -
rettelse af mini stil
ForumindlægHej er der nogle der gider og rette min stil? jeg er ikke så godt til at sætte komma og punktum og se hvor jeg har fejl henne, den er på kun 300 ord så det er ikke så meget. hvis i gider det ville det være en kæmpe hjælp eftersom jeg skal aflevere min opgave på fredag :) -
Charles Darwin
ForumindlægHej! er der en der hurtigt kan hjælpe mig med to spørgsmål om Charles Darwin? det vil virkelig hjælpe! 1. et eksempel fra naturen hvor Charles Darwins teori stadig gælder? 2. hvad kan vi bruge Darwins viden til? venter på et svar hurtigt så muligt! -
Opgave
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for som skal skrives på engelsk. Jeg er ikke særlig god til at skrive på engelsk, derfor har jeg fået hjælp med at skrive opgaven på engelsk. Jeg vil lige høre, er det snyd hvis man får hjælp med at skrive opgaven på engelsk selvom man løser opgaven selv, men får bare h... -
omg, er der nogen der er go til tysk, som kan oversætte det her! skal op på onsdag!!
Forumindlægheej! har så meget brug for hjælp, skal op i tysk onsdag d. 16 juni også om det ville være et problem for jer, at hjælpe mig med at oversætte det her? : Zkunftspläne 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt? Das Thema ist sehr interessant für mich, es ist spannend Zukunftspläne andere Menschen zuhö... -
Oversæt sætninger med fokus på de stærke verber
ForumindlægEr de rigtigt oversat? Hvis ikke, hvad har jeg gjort forkert, og hvilke "regel" skal der så bruges, for at sætningen er korrekt oversat? 1. Hun lader sit hår farve lyst - Sie lässt ihr Haar blond färbt 2. Skibet er sunket i 2004 - Das Schiff ist im Jahr 2004 gesunken 3. Du mødte din ... -
kildekritik.
Forumindlæghej. jeg er igang med at skrive dansk-historie opgave, og sider iøjeblikket med kildekritikken, men er i tvivl om spørgsmålet: Hvad er kildens synsvinkel eller tendens? er der nogen der kan forklare mig hvad man skal her? på forhånd tak. hilsen B.P. -
Velfærd i USA
ForumindlægHey allesammen :) Hvornår opstod velfærden i Amerika? Eller.. Er i gang med at skrive SRP om USA's velfærdssystem og skal have noget historie med, men ved ikke hvad? Håber seriøst der er nogle der kan hjælpe mig, da jeg er på bar bund?? :) Tak på forhånd! -
Colombus
ForumindlægDaws.Jeg har valgt at skrive om Christopfer Colombus til historie opgaven, men jeg er lidt i tvivl om hvad lige konkret jeg skal skrive om!Er der eventuel nogle, som har skrevet om personen før, kunne det være rart at vide, hvad de har skrevet om? Mvh bobby -
historieopgave
Forumindlæghej. Jeg er igang med en historie opgave om industrialisering i England og hvordan det endlig startet handels mæssigt desuden skal jeg skrive noget om A.S.Ashtonn og E.J.Hobsbaw.Er der nogle som kan hjælpe mig med at finde nogle gode links om dette...tak på forhånden! -
Hvad er det nu, det hedder??
ForumindlægHej folkens. Er der nogen, der lige kan huske, hvad man kalder det, når man bliver "kastet" direkte ned i en histories handlng? Altså uden baggrundsviden eller præsentation. Kan ikke lige huske, om det er et udtryk på latin eller engelsk - men det ville i hvert fald være skønt, hvis der... -
Andelsbevægelser ??
ForumindlægI min historie aflevering lyder et spørgsmål sådan: Hvilke former for andelsbevægelser kender du til i dag? - og hvorfor kan ideen stadig bruges? Jeg er fuldstændig blank ved dette spørgsmål - nogen der kan hjælpe? -
H.C. Andersen "Rosenalfen"
ForumindlægGodt nok en spøjs titel, men jeg tænkte på om der er nogen, som har læst denne historie, som kan give mig et indblik i de vigtigste elementer. Dertil eventuel noter af analyse eller fortolkning ku være godt....På forhånd "Mange tak" for ulejligheden =D -
Materialebrug
ForumindlægHej! Lige er par spørgsmål angående Studieretningsprojektet i 3.g Er det tilladt at benytte fagbøger som er blevet benyttet på klassen? eksempelvis historie? Er det tilladt at bruge tabeller og grafer som er blevet gennemgået? Mvh Klaus -
CLIMACUS!!! HAster
ForumindlægHej. Jeg sidder og læser Søren Kierkegaards Johannes Climacus og er fuldstændig lost. Har søgt alle vegne men kan bare ikke finde noget. Ville være rart hvis nogen havde en analyse eller bare en ide om hvad historien handler om. Påskehilsen Jeppe -
H.C.Ø
ForumindlægNogen der har nogle godt links om Hans Christian Ørsted? Er lidt lost mht. hans verdens og naturopfattelse, da hans bog "Aanden i Naturen" er liiiiidt svær af læse. Hjælp er mega meget need'd! Fag; Historie Fysik
