Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 15481 til 15500 af 23609
  • Hjæælp! Opgaver i kernefysik!

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at lave fysik lektier og det er nogle opgaver jeg virkelig ikke kan finde ud af at lave. Jeg har vedhæftet opgaverne, så hvis der er en der vil fortælle hvordan man gøre vil det være for fedt. Jeg har fået udregnet opgave 4 a. på forhånd tak!
  • Privat lærer søges

    Forumindlæg
    Privat lærer søges . . . Jeg er en pige på 16 år, bor i Køge og går i 1.g. Jeg har skal have hjælp i Mat A, fysik, B og engelsk B. Penge afregnes efter aftale. Håber at der er nogle som kan hjælpe.
  • Tegn Vektor diagram og regn

    Forumindlæg
    Hej SP jeg har den her opgave i Fysik, som jeg har brug for hjælp til og rettelse af jer tak på forhånd alle sammen :) http://postimg.org/image/u3r7en7w3/ og har tegnet vektor diagrammet, men den mangler R3 og ved ikke helt hvordan jeg indsætter den i diagrammet ---> http://postim...
  • Problemstillinger - jordskælv

    Forumindlæg
    Jeg er lige begyndt på et forløb om katastrofer og har valgt og skrive om emnet jordskælv inden for fagene fysik og historie, men jeg er helt lost på hvad problemstillingerne kunne være?? Kan i komme med nogle eksempler jeg måske kunne bruge?
  • Planeter og solsystemet

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har et fysik fordrag i morgen, og håber derfor der er nogen der kan hjælpe mig med dette spørgsmål, da det er det eneste jeg mangler at svare på Spørgsmålet: Forklar hvorfor ikke alle planeterne i solsystemet var kendt i oldtiden? Håber meget der er nogen der kan hjælpe mig! :)
  • Elasticitet ståltråd..

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg og en ven, har om elasticitet i et fysik projekt. Vi har lavet forsøg med ståltråd, hvor vi har hængt ståltråden op, også tilføjet vægt, for at se hvor meget det kunne strække sig før ståltråden ville knække. Men hvordan laver man de teoretiske beregninger, så vi kan sammenlig...
  • fællesbetegnelsen for atom kerner

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og laver fysik. hvad er fælles betegnelsen for en atomkerner med samme antal protoner, men forskelligt antal neutroner. det er grundstoffet Be jeg skal svare. Håber der er nogen der kan hjælpe mig Hilsen Jakob
  • ohm's og kirchhoffs lov

    Forumindlæg
    Hej Derude Jeg har fysik forsøg i denne uge, men jeg har noget som jeg ikke helt forstår. Mit spørgsmål er hvordan kan jeg bevise at Ohm's og kirchhoffs 1 og 2 lov er rigtige eller ej? Mange tak for hjælp
  • Hvad ruster mit søm bedst?

    Forumindlæg
    Heej Allesammen Jeg har et fysik projekt og har derfor brug for jer kloge hoveder. Hvilken ting (som kan findes i hust) kan bedst ruste et søm? Håber i kan hjælpe mig :D Sebastian
  • Perspektivering?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive AT6 - årsprøve :) Jeg skriver i Historie og Fysik og raketter og rumkapløbet. Men nu sidder jeg også bliver lidt i tvivl om, om jeg skal have en perspektivering med? Synes jeg altid vi skal have med, men kan ikke lige se hvad jeg skulle kunne perspektiverer til, de...
  • Bevægelser

    Forumindlæg
    Hej fysikere :) Jeg har bøvlet med en opgave som jeg håber i kan hjælpe med. Opgaven er uploadet og jeg håber der er en der hurtigt kan regne efter og se om mit svar er rigtigt. Jeg har fået det til 350m.
  • kræfter og acceleration

    Forumindlæg
    Hej :), Jeg er igang med kræfter i fysik. Nogen der kan fortælle om man skal bruge newtons 2 lov i opg a. Den skubbes vel med en konstant kraft, så den har vel en konstant acceleration ikke? Vil Ftotal i x aksen ikke være 400 N+W-Ffriktion? På forhånd tak :)
  • Godt regneprogram

    Forumindlæg
    Hej jeg vil høre om hvilken regneprogram til en bærbar der er godt til en videregående uddannelse( for mit vedkommen til enten Økonomi eller Fysik studiet). jeg har brugt TI-Interactive på mine gamle bærbar, men ved ikke om det er det bedste program til en videregående, så hvilke program vil i an...
  • Hubbles lov og universets alder

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til fysik C eksamen snart, og skal fortælle noget om Hubbles lov og universets alder. Jeg kan ikke så godt se mig ud af denne formel som jeg har vedhæftet. Er der nogen der kan "bryde den op" og forklare den for mig?
  • Ski

    Forumindlæg
    Halløj :) Jeg skal skrive en synopsis til vores AT, hvor fagene er fysik og idræt. Jeg er allerede gået lidt i stå, da jeg ikke aner, hvordan jeg skal skrive min problemformulering.. Er der én, der kan hjælpe eller give lidt inspiration? Tak
  • SRP- Emne????? Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive srp, nogen som har gode ider? Jeg har : Matematik A, Historie A, Dansk A, Spansk A, Engelsk B, Samfundsfag B, Fysik B, Kemi B. Det skal være Matematik, også et andet fag. På forhånd tak.
  • Bilens betydning i Danmark

    Forumindlæg
    Hej. Er ved at skrive AT i Dansk/fysik, om bilens betydning i danmark i slutningen af 1800 tallet og starten på 1900 tallet. Ville høre om der er nogen som kender nogle danske faglitterære tekster som omhandler dette emne?
  • Hvilken formel har saltvand?

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg er i gang med at forberede et par forsøg til min fysik eksamen... Men kan ikke lige helt finde ud af det med formlen på saltvand... Er det bare sådan at man siger NaCl+H2O eller er jeg helt gal på den? -.-'
  • HJÆLP EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til sådan en fysik/kemi terminsprøve inden den endelige eksamen men jeg har et problem, jeg ved ikke hvordan man kan lave et forsøg om salte. nogle der kan hjælpe mig. Skriv det helst ret simpelt ellers forstår jeg det ikke?
  • Afstandsbestemmelse til stjerner og galakser

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive dispostion til fysik-eksamen. Overskriften er "Kosmologi og universets alder" med et underspørgsmål som lyder på "Kom ind på afstandsbestemmelse til stjerner og galakser". Er det parallaksemetoden og størrelsesklasser? Hvis ja, er der nogen som kan forklar...

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET