Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15521 til 15540 af 24890
-
Haster
ForumindlægNogen som kan forklare hvordan man undersøger u/grupperede observationer? På forhånd tak. -
Engelske ordsprog
ForumindlægHej. Jeg har nogle ordsprog her som jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvad betyder. Trough blood drawn by lash and blood drawn by sword. While freedom is a gift from God, it must be secured by His people here on earth. We do not believe that in this country, freedom is reserved for the ... -
Oldtidskundskab som fag?
ForumindlægNogen som har haft oldtidskundskab på c- niveau og som kan fortælle mig hvilke emner og områder og hvad der er vigtigt i dette fag da jeg skal have det næste år men vil gerne bruge min sommerferie på at læse på faget? Tusind tak -
Novelle!!! Hjælp!!!!
ForumindlægHjælp, jeg skal skrive en novelle til i morgen. Novellen skal handle om unddomslivet, men det er jo et bredt emne, så hvad kunne det eventuelt være? HJÆLP!!!!!!!!!! -
tyske emner til eksamen
Forumindlæghej alle... jeg skal snart tii tysk eksamen... og jeg har bruge for hjælp til at finde nogle hjemmesider eller noter som omhandler Immigration, DDR og liebe.. håber at i ville hjælpe mig.. -
Tilbagefaldsprocenten
ForumindlægHej. Nogen der ligger inde med tilbagefaldsprocenten for unge kriminelle? må gerne være så ny som muligt men alt kan modtages -
definer...
Forumindlægfortælleteknik=? Og kom gerne med eksempler, tak:) (hvis du også kan sige noget "generelt" om tid og sted/miljø (er det ikke det samme?) så må du også gerne det..) -
Hælp!!
ForumindlægEr der nogen som har været oppe i old er det svært? .. hvilke spørgsmål stiller de? -
Krimi
ForumindlægNogen, der kan anbefale en rigtig god krimi, som man kan læse over sommerferien? (Ikke for mange sider :)) -
24 t. EKSAMEN - demo, retssystem og menneskerettigheder
ForumindlægHej alle Har trukket demokrati, retssystem og menneskerettigheder. Handler om terrorpakken, hvor nogen mener at den krænker privatlivet og retsstaten ved at man begynder at overvåge folk mere. Nogen som har forslag til, hvad jeg skal huske at have med i dette emne? Og hvad man evt. kunne perspek... -
Ein Diskjockey verliert Fans
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort -
Hvad er forskellen på Budskab og Morale?
ForumindlægHej. Hvad er forskellen på Budskab og Morale? -
Sten, Saks Pair af Naja Marie Aidt, hvilken fortæller er der brugt?
ForumindlægHejsa Er der nogen der har læst Sten Saks Papir af Naja Marie Aidt, og hvis ja er der så en der kan fortælle mig hvilken fortæller der er brugt?! :-) På forhånd tak! -
Videnskabens feljtagelser
ForumindlægKan I nogle eksempler på at videnskaben engang troede noget og så viste det sig at være forkert? Der er jo den klassiske med kemikeren Antoine Lavoisier der sagde: "Stones cannot fall from the sky, because there are no stones in the sky!" men det var inden man lærte begrebet meteoritt... -
naturvidenskab i undervisningen
ForumindlægEr der nogen som ved hvornår naturvidenskaben blev en accepteret del af undervisningen i 1800-tallet? -
Folkens, Så er den fundet!
Forumindlæghttp://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-14570020.html?forside Hvad siger I så? -
AT. desperat efter hjælp.
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu og koger over min AT-synopsis. Jeg sidder fast i metoderne, jeg fatter virkelig ikke hvilke metoder man skal bruge i naturgeografi. Jeg har nemlig om svantes teori, hvis I ved hvem det er. Det var ham som udfra hans beregninger kunne konkludere at industrisamfundets krafti... -
Studieretningsprojekt mat(A)-Fys(B)
ForumindlægHei allesammen.. Jeg skal til at vælge emne i næste månede, og jeg er helt på bar bund.. eller ikke helt.. :) Jeg vil skrive i enten Mat(A)-Fys(B) eller Mat(A)-His(A).. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle forslag!!! jeg har selv overvejet noget med Kvinder og matematik.. eller optik.. men kunne... -
Eventyr stil?:(
ForumindlægHej alle! Jeg skal aflevere et eventyr her i morgen og jeg er helt blank jeg kan ikke finde noget at skrive om Det er frit emne men vil gerne have noget med tallet 3 eller 7 med og fantasi ting:) -
Karen Blixens "skibsdrengens fortælling"
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker :D Nogen der har læst "skibsdrengens fortælling" af Karen Blixen og kan fortælle mig lidt om: *Buskabet (hvad vil blixen med os)? *Symboler (noget man skal lægge mærke til og har betydning)? *Er er noget særligt ved denne tekst? Er rimelig lost ...
