Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15541 til 15560 af 179351
  • Rapport -> eksamen?

    Forumindlæg
    Når vi ksriver rapporter i fx fysik og kan komme op i det som mundt. eksamen i år, er det så meningen at man bl.a. skal tale om sin rapport? \nSagt på en anden måde: (Hvad) Skal man bruge sine rapporter til den mundt. eksamen?
  • bestem tallene a og b

    Forumindlæg
    hej :) er der nogle som kan hjælpe med at løse følgende opgave? Funktionen f ( x) = b ⋅ x ^a opfylder, at f (2) = 12 og f (4) = 96. a) Bestem tallene a og b. på forhånd tak
  • Bestem a og b i en ligning

    Forumindlæg
    hej (: jeg har fået en opgave der lyder på at finde a og b i ligning: L(t) = a*t + b. L=310 og t=1 .. hvor gør jeg det? og hvad betyder a og b i denne ligning? tak på forhånd (:
  • Latin eksamen-hjælp???

    Forumindlæg
    Hejsa.Jeg sidder herhjemme og burde læse op, men kan simpelthen ikke.. jeg mangler kun en tekst (ellers har jeg læst alt det andet), men den er så svær og jeg har så dårlige noter til den, at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde...Jeg har aldrig prøvet at være nervøs til 1 eksamen før (det er jo sk...
  • hjælp til opgave 2.047 (A-niveau)

    Forumindlæg
    opgaven er nr. 3 fra prøven med hjælpemidler fra august 2001.opg.3:I et koordinatsystem er givet et punkt Q(2,1,7) og en linie m.Punktet P(7,2,1) ligger på m, og m har retningsvektor r= (3,2,-1)- bestem gradtallet for den spidse vinkel mellem vektor PQ og linien m.- bestem en ligning for den plan...
  • vektorer: a ortogonal med b

    Forumindlæg
    er kommet i tvivl med denne ellers så lette opgave:vektor a= (1,2)vektor b= (3+2t,-4+t)bestem tallet t, så vektor a og vektor b er ortogonale.det er oprindeligt en opgave uden hjælpemidler.håber der er nogen som blot kan give mit et hint.på forhånd tak, mettma
  • Eksamen på Mandag

    Forumindlæg
    Hej. Vil gerne have lidt hjælp til analyse af islandske sagaer, analyse af folkeviser og folkeeventyr, helt uddybet. Tak på forhånd :)
  • Samfundsfags eksamen!!

    Forumindlæg
    Hej :) Nogle der kan hjælpe mig med disse begreber: politisk meningsdannelse demokrati og magt ulighed sammenhængen mellem ideologi og politik i dag Hvilke problemer er der i den amerikanske økonomi? Bare svar på nogle af dem hvis i kan, skal trække i morgen, så det haster lidt ;-) på forhånd ta...
  • Kristendoms eksamen

    Forumindlæg
    Hej venner jeg er lidt i tivivl ift. det emne jeg har trukket i kristendom mit Overemne er "Bibelhistorier og Lignelser" så har jeg valgt mit Underemne som "Syndefaldsmyten" Og her er min problemstilling men jeg ved ikke hvis den er god nok og hvordan jeg skal gribe opgaven a...
  • Talmængde a og b

    Forumindlæg
    Hejsa Nu har jo forsøgt at læse i Ibogen og google, uden at blive klogere. Spørgsmål: Hvilke talmængde tilhører konstanterne a og b? På forhånd tak ;-)
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter!
  • eksame i tysk hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter!
  • Snyd til eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et spørgsmål. Hvis man nu angiver sig selv, for at have snydt til eksamen, for så at kunne tage gymnasiet om ( ikke at jeg har gjort det, men er ligeglad med, om man tror det), hvilke konsekvenser vil det så have, udover at man skal starte forfra?? På forhånd tak!
  • Eksamen -essay

    Forumindlæg
    Hej derude, vil lige høre om hvad I synes om mit essay, havde nemlig eksamen i dag og tænkte på, om hvis der var nogle venlige sjæle derude som vil kigge på den:) Den skulle handle om krig, og hvad jeg synes om krig, og hvordan krig påvirker den tid i dag.
  • EKSAMEN :O

    Forumindlæg
    hej Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak!
  • DIO-eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står og skal op til DIO-eksamen d. 20-12-2011, og vil gerne vide om der er nogle der for nyligt har været oppe som kan give nogle hint og tips til hvad man skal komme ind på, hvor man skal lægge hovedvægten og hvad man måske ikke skal komme ind på. Mvh. Tobias
  • DANSK EKSAMEN.......!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til dansk eksamen imorgen og jeg har jeg trukket novellen læreplads af Kim Fupz Aakeson, og jeg ville lige høre om nogen der ved hvor point of no return lægger i teksten. tak på forhånd.
  • billedkunst eksamen...

    Forumindlæg
    hej:)er der nogen der ved, hvor lang tids forberedelse man har til billedkunst eksamen?nu er det sådan at vi til eksaminationen også skal forsvare vores projekt... - nogen der har prøvet det før, og ved hvor meget tid, der bliver afsat til dét?mange tak:)
  • AT-eksamen..

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har lige fundet ud af hvornår jeg skal til AT-eksamen til sommer. Samtidig fandt jeg også ud af, hvem min sensor er. Er der nogen, der har Kim Henrik Bregensted og ved, hvordan han er til eksamener? Håber på et svar ;) Lea
  • HJÆLP til Tysk eksamen:

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen herinde, som har noter el. kort referat til novellerne: * Wir wollen es uns schön machen af Angelika Kitsch * Er ist 15 Uhr af Christa Moog Det ville være en kæmpe stor hjælp da jeg skal til eksamen imorgen :) på forhånd tak.