Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 15561 til 15580 af 26355
-
Haster!
ForumindlægEr lig kommet hjem fra arbejde kl 10.00 lig fra skolen.. Og har fået til opg. at oversætte 2 pac - ghetto gospel, ved jeg bare ikke om jeg kan nå da jeg skal bruge noget søvn i aften, da der venter en køreprøve i morgen tidlig :S Så hjælp til at finde en teksten, som allerede er oversat, vil vi... -
Boganmeldelse(roman)
ForumindlægHej jeg går på HF. Jeg mangler og aflever 3boganmeldelse, men da eksamerne nærmer sig og jeg er presset kan jeg ikke når aflever dem. Så vil jeg spørge om jeres hjælp. Det skla være en roman analyse samt fotolkning. (selvlæsteværk)Jeg håber at i vil svare mig... Vente på jeres svare. Jeg skal afl... -
Martin Luther King <-- --> Barack Obama
ForumindlægHej Jeg sidder, som mange danske studerende, og skriver SRO. Jeg har valgt at skrive i historie og samfundsfag, hvor mit emne er borgerrettighedsbevægelsen og udnævnelsen af Barck Obama som kommende præsident i USA. I den forbindelse skal jeg analysere en tale af Martin Luther King og en af Barac... -
eksamen
ForumindlægHej....Jeg har et spørgsmål....??? Jeg har lige afsluttet 1 g og da jeg var så "heldig" ikke at komme op til eksamen, er mit spørgsmål så: hvor mange eksamener skal jeg minimum ha afsluttet efter 2 g....???på forhånd tak -
Camp Counselor USA
ForumindlægEr der nogen der har overvejet at tage til USA efter studentereksamen, og arbejde som counselor på en SummerCamp??Hvad kan man ellers hvis man gerne vil arbejde i udlandet lige efter gymnasiet?? -
Oversættelse .. igen igen :)
ForumindlægYup, så er vi her igen med en oversættelse ;)Ifølge sagkundskaben har omkring halvdelen af den danske befolkning en ualmindelig dårlig kondition. Vi bevæger os simpelthen for lidt på trods af, at vi ved så meget mo vigtigheden af at holde os i form. At det står så dårlgt til skyldes sikkert, at m... -
Were/was
ForumindlægJeg kan aldrig huske om 3. person ental er were eller was. Er der nogen der hurtigt kan hjælpe mig? -
Einstein..... (teori)
Forumindlæger der nogen der kan henvise mig til Einstein's relativitetsteori?og evt. hvordan man bruger(regner) den...?tak -
hjælp til rapport
Forumindlæghejsa. sidder her foran computren og er ved at gå amok, jeg skal svare på nogle spørsmål. men kan ikke finde noget på nettet om det.1) BESKRIV sædcellernes produktion, og den lange rejse til ægget.2) gør rede for temperaturens indflydelse på sædcellernes aktivitetsniveau3) diskutere problematikke... -
FN...
ForumindlægHeysa folkens..Har lige et spørgsmål angående FN. Er Kuwait med i FN? altså hvilke lande er med i FN.. kan bare ikke find noget om det.Tak på forhånd.Mange knuzMolly -
Indholdfortegnelse - Hjælp
ForumindlægHej Når man laver en indholdfortegnelse i Word hvordan laver man det så, sådan som det ville stå i en bog. Synes altid det kommer til at stå forskud lidt, som vist nedenfor. Blablabla......................................................s. 5 blabllabla................................................ -
sexologi
Forumindlæghej . er der nogen der kender bogen "biologibogen". vi skal op i sexologi i den bog på torsdag, men jeg forstår ikke helt kvinders menstruationscyklus. jeg har fået fortalt at det er vigtigt at kunne den. altså hvornår LH og FSH skifterr og hvordan de laver negativ og positiv feedback. ... -
bevægelsesanalyse af løb
Forumindlæghej jeg skal lave en bevægelses analyse af løb, hvor jeg skal fokusere på højre ben og arm. håber i kan hjælpe -
leksikon.org = troværdig
ForumindlægEr ved at skrive kildekritik og vil høre hvor troværdig leksikon.org er?? Det er ikke lige som wikipedia hvor alle kan skrive? -
Hjææææælp Information
ForumindlægHej er der nogle som har noget informatio om The Millenium Bridge, London ? -
Kulturelle udfordinger
ForumindlægJeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer? -
Den mystiske sag om hunden i natten
ForumindlægHej alle sammen jeg har brug for noget hjælp.. Er der nogen af jer der har læst bogen Den mystiske sag om hunden i natten af mark haddon som har prøvet at lave en opgave om den, jeg sidder med 3 ting jeg mangler til min opgave.. jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kobler bogen og Euklids algorit... -
hjælp til en lang oversættelse
Forumindlæghejalle på studieportalen må gerne hjæpe mig nu. jeg har en rimelig lang oversættelse (fra dansk til tysk)som jeg skal fremlægge på tirsdag. der bare et lille problem for jeg tager på påskeferie i aften(torsdag) og så har jeg ikke tid til at lave det da jeg første kommer hjem mandag aften. jeg hå... -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
Penetrere
ForumindlægHvordan skal følgende sætning forstås? Elektronisk kommunikation har penetreret de unge på måder, som slet ikke var meningen, siger Christian Madsbjerg. Sætningen står i en avisartikel jeg skal skrive en kronik om
