Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15561 til 15580 af 40404
-
præsentation af termisk energi
ForumindlægJeg skal til min fysik eksamen lave en mundtlig præsentation af emnet : termisk energi og varme. mit spørgsmål er nu, hvordan gør jeg det bedst muligt. Altså hvad er vigtigt at fortælle og kunne forklare ?? -
Brøkregning
ForumindlægJeg kan slet ikke forstå brøkregning, min lærer har vel ikke lært mig det godt nok? Vil nogen hjælpe mig, i hvertfald til det grundlæggende. Eventuelt give nogen råd, så man let husker det? Det ville være en stor hjælp. På forhånd tak ! -
færdighedsregning
ForumindlægHejsa.. Jeg vil bare lige spørge om hvordan man kunne blive bedre til færdighed? bliver meget glad hvis I svarer mig. og kommer med gode råd. -
Idræt - koncentrisk og excentrisk arbejde
ForumindlægHåber der er nogle der kan hjælpe mig med følgende: Ved koncentrisk arbejde forkortes musklen og ved excentrisk arbejde forlænges musklen. Ved en armstrækning arbejder musklen excentrisk på vej ned, og musklen arbejder koncentrisk på vej op. Og når man i en ribbe hiver sig op, arbejder musklen... -
Hvordan beregner man "produktet" af en reaktion?
ForumindlægHey kemi-gutter. Jeg er en mat-fys på gym men har sjovt nok lidt problemer med kemien. Har to stoffer phenylacetone og methylamin som skal reagere med hinanden og danne kondens men har problemer med at finde ud af at lave noget så simpelt som at opstille reaktionsligningen - ja jeg ved ikke en... -
underviser i mat søges
ForumindlægHey, jeg er igang med matematik på B niveau og skal til eksamen om en måned.. søger en som har lyst til at hjælpe lidt med opgaver og forberedelse en gang eller to om ugen.. mht til betaling kan vi tale om hvad der er fair.. ;) -
Pædagigisk formål?
ForumindlægJeg skal skrive min pædagigiske hensigt med en rapport der handler om opvarmning af vand med fyrfadslys. I rapporten kommer jeg ind på hvor meget energi der omsættes ved forbrændingen, nyttevirkninggen, effekten og så videre.. Men jeg ved ikke hvad den pædagogiske formål er? Min lærer har ikke n... -
stil hæfte
ForumindlægFS10 maj-juni 2007 Er der nogen der har afsluttet 10.klasse sidste år, og fortælle mig hvad emnerne er. Eller hvad de skrev om? nævn bare et emne. Jeg har hørt om en dreng der er ked af det. -
finde den afledede af funktionerne...
ForumindlægGodaften.. Jeg er i gang med nolge opgaver til emnet regneregler for differentialkvotienter, og jeg skal finde den afledede af funktionerne f1(x)= 2lnx f4?(x)=x-lnx/2 f6?(x)=3lnx+x2 Jeg er i tvivl om hvordan, er der en der kan hjælpe? :-) Udover det har jeg løst f5(x)=ex-lnx således: f... -
Osmose hos en Kartoffel
ForumindlægHey . Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med mit rapport Den handler om Osmose hos en Kartoffel. Vi ahr lavet forsøgen på skolen. Men jeg mangler at svare på de her. - Vise Hvad Osmose er? - Bestemme indholdet af partikler ( koncentrationen) i en kartoffelcelle. - Finde det osmoti... -
Lidt matematik
ForumindlægHer er nogle opgaver som jeg har svært ved at løse, så håber lidt på at der er nogen som kan forklare og hjælpe mig i menneskesprog. En funktion f er bestemt ved f (x)= 5x-e^x, -4<_x<_8 *Hvordan bestemmer jeg funktionens maksimum? Om tre variable x, y og z oplyses følgende: z er ligefrem ... -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Kan man skifte SAU-hold på medicin?
ForumindlægHej, Jeg er lige startet på medicin, så ved godt det er lige lovlig tidligt, men er der nogen som ved om det er muligt at skifte hold på medicin? -
Nogle som har lavet (læseprøve 9-6)
ForumindlægNogle som har lavet (læseprøve 9-6) -
Konsekvenser af jødeforfølgelsen?? (HASTER)
ForumindlægHej Jeg har et emne i historie omkring jødeforfølgelsen, hvor jeg skal beskrive hvilke konsekvenser jødeforfølgelsen havde for tyskerne og resten af verden.. Nogle der har nogle idéer..? -
Kemi hjælp!
ForumindlægHvordan kan man perspektivere øvelsen kvantitativ og kvalitativ analyse af natron til andre anvendelser af gær ved industriel produktion? :) -
Ret meget gerne!
ForumindlægHar glemt min ordbog på skolen, tag det gerne i betragtningen. :) Spejlet er smukt. Det er også gammelt. Far har købt det til mig hos en antikvitetshandler. Lisa har en bror på (von) 8 år, men hun leger aldrig med ham. Har du åbnet brevet? Nej, men jeg åbner det nu. Drengen var blevet syg; han h... -
brug for hjælp
Forumindlægudregn d, og løs derefter ligningen. nogle som vil hjælpe? 2x^2 + 4x - 16 = 0 -
hvordan siger man..
ForumindlægHvordan siger man: 'begav sig for' i 3 person ental på tysk? fx. Hun begav sig for at drive en resturant. -
Hvordan siger man? HASTER!
ForumindlægHvordan siger man følgende sætninger? Jeg har ikke et bud selv, da jeg ikke ved hvad!1. Jeg vil gerne starte med at referere teksten.2. Derefter fortæller jeg lidt generelt om teksten. Personer, problemer, tiden osv.3. Og afslutningsvis fortæller jeg om lignende emner.Det haster en smule, da jeg ...
