Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15581 til 15600 af 45492
-
hjælp!!!
ForumindlægHej. Lille spOrgsmaal, hvor meget svare 1 halv liter i dl. og hvad er 1 tredje del af 12 liter i liter. -
Oversættelse
ForumindlægHejj er der ik en tysk -studerende, som kunne tænke sig at rette mine fejl i en lille oversættelse på 16 linier ? -
Rettelse af fransk stil =O
ForumindlægHey allesammen. Har en lille fransk stil som jeg håber nogen vil tage et kig på. Mange tak på forhånd =-) -
Rødkål
ForumindlægHej jer derude,Jeg sidder med et lille problem. Hvilken effekt har rødkålssaften? Altså hvorfor virker den som indikator papir?Hilsen mig :D -
GODT NYTÅR ALLE SAMMEN!
ForumindlægBare en lille nytårshilsen inden det for alvor går igang :) Godt nytår! Smil Marie/Book' -
matricer...
Forumindlægjeg vedhæfter dette spørgsmål og håber der er nogle der kan hjælpe :)? og en lille forklaring til hvorfor man sætter kryds, der hvor man gør? -
lav udtryk om til funktion ( g(x) )
Forumindlægsidder men en lille problem. hvordan skriver man det her : (3+ y) * x= 6 om til en funktion?? hvordan finder man y ? håber nogen kan hjælpe -
differentiabilitet ??
ForumindlægJeg skal redegør for differentiabilitet . Kan ikk rigtig findr ud af hvad det er ? En der kan komme med en lille definition på det ? Jeg har tænkt på om det er det samme som differentiabel ? -
redoxreaktion
Forumindlægska til skriftlig i morgen, så har lige et lille spg. oxidationsmidlet er det, det stof hvis oxidationstal stiger og reduktionsmidlet det, hvor det falder? -
Elektromagnetiske bølger
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål: Udbredes elektromagnetisk stråling altid med lysets hastighed, eller afhænger denne af det medie, det udbredes i (ligesom f.eks. for lyd)? -
matricer...
Forumindlægjeg vedhæfter spørgsmålet. er der en der kan se hvad svaret er i c. , d. , og e. ? og kan komme med en lille forklaring til afkrydsningen. -
Dolke-støds-legenden?
Forumindlægja.. er der nogle herinde der ved hvad dolke-støds-legenden er for noget? Jeg så det i en lille note til en kilde om 1.vk. Nogle der kan hjælpe? -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
Areal vha. integral
ForumindlægHej alle. Kan nogen fortælle mig hvordan man skal regne det røde areal i denne lille eksempel-tegning? På forhånd tak - og fortsat god fridag. -
Tysk oversætning/analysering af 10 sætninger efter bestemt kendeord
ForumindlægHej er der nogle venlige sjæle der kan oversætte disse sætninger korrekt for mig? 1) Den gamle mand går 2) Den unge dame spiller 3) Det lille barn græder 4) De store børn løber 5) Den gamle mand ser den lille hund 6) Den unge frue tager den gule kop 7) Det lille barn spiser den kolde mad ... -
Oversættelse (lidt over en halv side)
ForumindlægEn der vil oversætte et lille styk for mig fra dansk til engelsk ?... Please ;)... Har vedhæftet teksten som word dokument. Tak på forhånd... -
Oversættelse
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!! -
hej det haster nogen der kan hjælpe meget vigtigt
Forumindlæghej er der nogen kan kan hjæpe mig med den lille opgave jeg kan slet ikke forstå den tusind tak på forhånd. :) -
geometri
ForumindlægSidder fast og har brug for et lille hint til at komme igang med opgave 3.027 fra "eksamensopgaver i matematik" B-niveau.Håber på jeres hjælp. -
dansk rettelse
ForumindlægHej, jeg har skrevet en lille referat. Jeg håber, at der er nogen der har tid til at rette den.
