Søgning på: tysk notater. Resultater: 15601 til 15620 af 18469
-
nazismen som civilreligion?
Forumindlæghej alle! jeg er gået fuldstændig kold... HJÆLP. hvordan kunne man sige at nazismen var en civilreligion? kan i hjælpe mig med nogen eks. har kun selv at i stedet for den kristne jul så skulle de hylde deres nation og pyntet træet med nazistiske symboler og synge nazistiske salmer.. ... -
Alkohol - kroppens egen produktion
ForumindlægJeg sidder med en biologi 24-timers opgave omkring alkohol, og jeg har fået en artiklen der siger at kroppen selv producerer alkohol i forbindelse med metabolismen. Er der nogen der kan uddybe/forklare det? På forhånd tak! -
Community - ental/flertal?
ForumindlægEr ordet "community" et ental- eller flertalsord? -
kend din censor!!!
ForumindlægHe people, så er studentereksamen begyndt..:(... men det bliver dejligt at blive færdig.. Ville lige fortælle jer at i kan se hvordan jeres censor ser ud og få adressen på dem;) - hvis i gerne vil det!! fx har en censor i dansk som hedder 073-BS.. og dettenummer finder du på følgende link: http:/... -
Lösung einer linearen Gleichung
ForumindlægHej, jeg har et problem med en opgave. Ich habe zwei Ausgangsgleichungen: G1 und G2 sind gegeben. alpha1 und alpha2 sind gesucht. 1. -G1*cos(alpha1)+G2*cos(alpha2)=0 2. G1*sin(alpha1)+G2*sin(alpha2)-G3=0 Im Buch steht, um alpha2 zu eliminieren, muss ich die Gleichungen zunächst umschreiben: ... -
Engelsk ordbog
ForumindlægHejsa. Er der nogen der ved, om der et sted på nettet ligger en dansk-engelsk- og engelsk-dansk ordbog, som man kan benytte gratis? Det er altså lidt nemmere, end at sidde og slå hver enkelt ord op, i den tykke røde! - Ida :) -
Tøj til eksamen
ForumindlægHey Hvad er jeres erfaringer med tøj til eksamen? Noget tøj der giver højere karakter end andet? (spørgsmålet er mest henvendt til piger) Hvad med kropssprog... og "måden" at sidde ved det grønne bord. Hvad virker for jer? -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Hvad får man ud af at læse om forfatteren?
ForumindlægHej For et stykke tid siden, fik jeg et råd om, at jeg skulle læse om forfatteren bag teksten og selve perioden, som teksten er skrevet i. Mit spørgsmål (måske lidt dumt) er, hvorfor skal jeg det? Er det for at lave en bedre fortolkning og analyse, eller hvad? -
Pendul
ForumindlægHej Jeg har lige nogle spøgsmål om penduler 1 Hvad er forskellen på et matematisk og et fysisk pendul 2 hvordan udregner man ( på både matematisk og fysisk pendul vis muligt ) der kendes altid Vægt af pendul, Længde, og start vinkel Maks Fart Maks. Amplitude Maks. Acceleration Maks. Kræft på forh... -
Fysik el. kemi?
ForumindlægTil næste år skal jeg vælge, om jeg vil have fysik A eller kemi A. Studieretningen hedder mat A, fys B og kemi B. Er der nogen, der har erfaringer med både fysik A og kemi A, og som kan sige et par ord om fagene? Hvad ville I have valgt, hvis I kun kunne have valgt den ene? -
Black and White
Forumindlæghej jeg skal skrive om hvorfor de sorte ikke må være sammen med de hvide men ved ikke hvordan jeg kan undersøge så jeg tænkte om jeg kunne få hjælp til........... plissssss hjælp ved ikke hvordan jeg skal lave hjælp myyyyyyyyyyyyyyyyyy -
Gut gemacht 2
ForumindlægHej! Er der nogen herinde der har lavet Gut gemacht 2 s 14??? I må meget gerne hjælpe med side 14! På forhånd tak -
Digte
ForumindlægJeg er i gang med et AT projekt, hvor jeg skriver om nazismen i Tyskland. Jeg skal have noget dansk littaratur med i opgaven, så jeg tænkte om der var nogen som kendte nogle dansk-nazistiske digte? -
Har aflevet opgaven sidste fredag. Og fik fejl. Så jeg vil gerne vide hvad der var rigtige og forkerte?
ForumindlægJeg skulle finde udsagnsord i denne teskt.: Es ist ein sconer warmer Herbsttag. Ich gucke aus dem Fenster. Ich warte auf meine tante. Da kommt ein hellblauer Volkswagen direkt vor der deutschen bank angefahren. in dem auto sitzen vier leute. ich kann nicht sagen ob sie manner oder frauen sind. si... -
Oversættelse af...
ForumindlægHvordan ville i oversætte "Moderen forsøger, at fremhæve det gode i alt..." Jeg har problemer med "det gode"? Er der nogle retningslinjer for tilsvarende tilfælde, som jeg kan bruge som rette snor? Jeg har i dette tilfælde forsøgt mig med das Gute(-n) in alles? Tak på... -
"leg" min cencor.
ForumindlægHey folkens, I skal nu "spille" min cencor. Det eneste I skal gøre er (hvis I har tid) spørge mig ALLE de spørgsmål I har mht. ferie. Det må godt være "personligt" (som hva laver du normalt i ferien el. noget lign.) bare ALT. -
a priori
Forumindlæghej jeg har prøvet mig frem og ikke rigtig forstået det er skrivet på: http://da.wikipedia.org/wiki/A_priori nogle der kan forklare det anderledes? mit bud er "på forhånd" -
Risikosamfundet ?
ForumindlægHej Er der nogen der kan fortælle mig hvad risikosamfundet, risikostyring og risikosøgning er? og er livet da blevet mere resikabelt? Håber på hjælp, det haster lidt :) På forhånd tak -
Opgaver
ForumindlægHow many days must a man wait Before you upload his assignements? Yes, 'n' how many seas must a white dove sail Before some moderator decides to upload my assignment? Yes, 'n' how many times must the cannon balls fly Before my assignment is on Studi? The answer, my friend, is blow...
