Søgning på: eksamenssæt matematik A HTX. Resultater: 15621 til 15640 af 158923
-
Lav et fortegnsskema og bestem a i f(x) --> a for x -->2
ForumindlægJeg er så lost på det her og google kunne jeg ikke hjælpes af. Er der nogle som kan forklare hvad/hvordan jeg skal løse det? Alt information jeg har fået er: "Lav et fortegnsskema og bestem a i f(x) --> a for x -->2" og det billed som jeg har lagt med -
Privatlærer i Engelsk grammatik på A niveu Engelsk
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, som skal op i 2.g efter sommerferien. Jeg har engelsk på A, men kan se at jeg halter mere og mere bagud, simpelthen fordi jeg mangler basis grammatikken bag! Jeg ville være meget interesseret i at hyre en privatlærer, til her i sommerferien og eventuelt efterfølgen... -
Opgave 5 b i Vejen til Matematik AB1
ForumindlægEr der nogen som kan hjølpe mig med denne opgave ? Opgave 5 b i Vejen til matematik AB1 Reducer følgende udtryk: X^3 Y^2(X-Y)^2*X^2 / XY^2(X-Y) = -
Søger privat lære i matematik på HF!!
Forumindlæghej jeg søger hjælp til mine matematik lektier..er der nogen af jer som ved hvor jeg kan finde lære der kommer ud og underviser hjemme hos folk.skriv til min E-mail: Emilholm2@hotmail.com -
Gamle Eksamens opgaver Matematik C
ForumindlægHej Mennesker. Er der nogle der har gamle eksamens opgaver i matematik C, som vil være så venlig at sende mig nogle. Har virkelig brug for at øve mig da jeg snart skal op til eksamen !!!!! :-) -
Matematik og Retfærdighed opg 36 - Ebbe
ForumindlægHey. Skal bare høre, om der er nogen som har lavet opgave 36 i Ebbe Thue Poulsen - Matematik og Retfærdighed, eller ved hvor man kan finde en opgave, hvor den er lavet? Jeg er helt blank. -
Differentialligninger STX A-niveau, 8.006 og 8.007
ForumindlægKan ikke rigtig komme igang med disse to opgaver Opg. 8.006 En funktion f er løsning til differentialligningen Y ' = 2 x + 5 - y og linjen med ligningen y = 1 er tangent til grafen for f. a) Bestem en forskrift for f Opg. 8.007 a) Bestem til differentialligningen Y ' - 3 y = e ^3 den l... -
hvad er a?ligningen 2x^2-2x-4=-x^2+2x+a og har løsningerne -1 og 3
Forumindlæg -
Life is a bitch tema og budskab
ForumindlægHej allesammen: Hvem kan hjælpe med tema og budskab i life is a bitch?:) -
Forskel på emnet pH på B og A niveau
ForumindlægHvad lærer man i emnet pH på a-nivau som man ikke lærer på b-niveau ? -
Termins i morgen! case 2012 VØ a?
ForumindlægNogen der har vø a eksamens opgaven fra sidste år? så kunne man evt se hvad man kunne komme ud for? (: -
AT emne i historie a og biologi c
ForumindlægHej er der nogen der har forslag til emner til AT i fagene historie A og biologi C??? :) -
AT emne i historie a og biologi c
ForumindlægHej er der nogen der har forslag til emner til AT i fagene historie A og biologi C??? :) -
hjælp nogen der har analyseret having a wonderful time
Forumindlæghjælp nogen der har analyseret having a wonderful time ! af J.G.Ballard. mit tema er dystopia -
IØ A - Polsk økonomi, sygeeksamen 2013
ForumindlægHey! Er der nogen der har en IØ A sygeeksamen for 2013 liggende? Det ville være en kæmpe hjælp! -
Eksamensopgave fra den 3. december 2013 i engelsk A
ForumindlægEr der nogen, der selv var til skriftlig eksamen i engelsk A den 3. december 2013, eller som kender nogen, der var til skriftlig eksamen i engelsk A den 3. december 2013? -
Fysik A, medvind og modvind; hvor langt kan man komme?
ForumindlægEmilie og Cecilie tager til Sydfrankrig sammen efter gymnasiet. De har lejet en bil, men har ikke så mange penge til benzin og skal derfor spare. Men de kan også godt lide at køre stærkt, så de ligger altid med speederen i bund (160 km/t) på autobahn hele vejen. A: Hvor langt kommer de på 8 time... -
R=R*(1+a*(T-T))
Forumindlæghjælp til denne opgave.. i denne opgave ser vi på en glødetråd af kobber. man udtrykker temperaturafhængigheden af resistansen R af en metaltråd ved ligningen R = R0*(1+α*(T-T0)) vi betegner her trådens resistans ved temperaturen T0 med R0, mens resistansen ved temperaturen ved temperatur T... -
(a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) = 2ad + 2bc - hvodan/hvorfor???
ForumindlægHej :) Følgende ligning skulle give 2ad + 2bc, men der kan jeg bare ikke få til at passe. Hvordan/hvorfor giver (a+b)(c+d) - (a-b)(c-d) = 2ad+2bc ? -Amanda. -
Uddannelse
ForumindlægHer efter sommerferien begynder jeg i niende klasse (undskyld jeg skrev syvende i starten, men det var for at få uddybet nogle ting ang. Pythagoras). Derved begynder tankerne, idet jeg skal op til eksamen om et år, og skal til at finde ud af hvad jeg vil. Men hvad er det egentlig jeg vil?- Jeg el...
