Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 15621 til 15640 af 33479
-
Lav et Spansk forum!
ForumindlægBeskeden er kort... Lav et Spansk forum! -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
Estar+ gerundium
ForumindlægHvorfor bruger man estar+ gerundium og Jugar + gerundium? og hvordan bruger man det? -
Thukydid, perikles' forsvarstale
ForumindlægNogen der har noget info/notater omhandlende perikles' forsvarstale gengivet at thukydid?Er nemlig lidt på bar bund:( Hvad skal man i øvrigt komme ind på, hvis man trækker et tekststykke i den slags tekster?Please help.... -
Rette
ForumindlægHej, tænkte på om der er en der vil rette denne lille tekst her :) The play performance is very interesting. The rape scenes are hid away and we as the audience can only hear the sounds, which are making the play more exciting. When you do not know what there is happening you become more curious ... -
Andesbjergene
ForumindlægHej... Jeg skal skrive om Andesbjergene i Geografi. Har prøvet at søge på nettet men desværre kan jeg kun finde noget på wikipedia. Jeg skal skrive 2 sider eller flere. Så spørgsmålet er om der er nogen der kender en god hjemmeside, hvor der står noget om Andesbjergene, eller kan anbefale e... -
En sætning
ForumindlægJeg er i gang med en lille oversættelse, og har fået bøvl med en sætning, der lyder: "Det kan vel være lige meget"\nMit bud er "It doesn't matter" - synes selv at det er lidt mangelfuldt, men kan ikke komme på andre muligheder.\n\nPå forhånd tak :) -
Studieretningsprojekt
ForumindlægHer til december er der sikkert mange af os der skal til at skrive studieretningsprojekt (i hvert fald dem der går på handelsskole/gymnasie på 3. år) .. Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvad man skal skrive om, så tænkte om vi ikke kunne hjælpe hinanden med at komme på nogle ideer . S... -
Job i udlandet
ForumindlægHej.. Om et år, når jeg har afsluttet 3.g. vil jeg gerne have et job i udlandet. Jeg tænker lidt på Frankrig eller Spanien, men er åben for stort set alt.. :) Nogle der har erfaring med det? Kender nogle sider hvor jeg kan finde noget information? Om sted at bo, job osv? Håber.. :) -
novelle.
Forumindlæghej med dig. det er angående om min kommende novelle stil. jeg ved ikke om hvilke genre man kan skrive i en novelle? det vil være virkeligt fantastisk hvis du kunne hjælpe mig med det. -
et emne
Forumindlægskal lave en opgave på 2 computersider men vi skal selv vælge emnet. Hvad kan emnet være -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
grammar
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en opgave. I min opgave vil jeg gerne skrive: "Hun læner sig op af andre ekspertkilder". Kan jeg oversætte det som "She encompasses other expert sources" Tak på forhånd:) -
AT opgave Mad og menneske
ForumindlægHej, jeg skal skrive om "mad og menneske" og jeg kunne godt tænke mig at inddrage "Babettes gæstebud"... Har nogen nogle ideer til en problemformulering og fag? -
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
ForumindlægWhat Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way &... -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko... -
metoderne!!!
Forumindlæghej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Jeg kan ikke slå følgende ord op - er der nogen der ved hvad de hedder: -Den samfundsvidenskabelige metode -Den hermeneutiske metode -
Rettelse af eng.
ForumindlægNogen der lige kan rette mine eng. sætninger jeg har lavet?1. Many girls is not interested in soccer.2. Have you seen my parents new car.3. He often speaks german with his parents.4. The young man shouted angry at the police. -
Hvilken linjefag?
ForumindlægHej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah -
Kilder til SSO
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med følgende kilder til SSO: 1) En graf/tabel eller noget der viser Kinas BNP-vækst/BNP over en 10 årig periode (ca.) 2) En tale fra en fra det hvide hus der omhandler et svar på hvorfor USA's internering af fanger på guantanamo ik...
