Søgning på: srp historie musik. Resultater: 15621 til 15640 af 24890
-
Dansk - nutid og datid
ForumindlægHej! Jeg har et par spørgsmål vedrørende dansk, som jeg håber, at I vil svare på. Hvis jeg skriver min stil i nutid - skal resten af stilen så også skrives i nutid? Er der nogle regler for, at teksten skal stå i datid, når jeg skriver min stil i nutid? Er det ikke rigtigt, at teksten skal stå i ... -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom? -
hvad betyder dette ?
Forumindlæghvad er en tema i teksten og hvad er modsætning af en tekst ? hvad er en morale ? og hvad er tilværelse ? Har brug for hjælp please hjælp -
Ikke bestået fagene
ForumindlægHej Jeg vil spørg om det fag som man har ikke bestået i, lægges med i gennemsnitet? Altå fx hvis man har 10 fag, bestået 8 og dumpet i 2. dvs alle karaktere skal lægges sammen og divivdere med 10 ? eller 8? På forhånd tak Sarah -
Hvad skal en boganmeldelse indholde?
ForumindlægSe titel -
udryddelseslejren
ForumindlægHvad viser billede? er det ikke noget med at Jødisk kvinde og tre børn går mod gaskammeret i kz-og udryddelseslejren -
diskussion af racisme??
ForumindlægHej... :D jeg skal skrive den her stil hvor opgave beskrivelsen lyder 'Discuss the problems of racism' MEN jeg kan altså ikke helt se hvordan det er meningen at jeg skal kunne diskutere det? Jeg kan personligt kun se en side af den sag og kan ikke finde en anden at sætte den op imod -hv... -
HTX eller STX snit
ForumindlægHeej jeg går stadig i 9.kl, men skal vælge mellem htx eller stx. Pludselig kom jeg i tanke om der var forskel på, at man kommer ud med et højere snit fra stx men lavere i htx eller omvendt, altså er der forskel ? -
Kvindehandel
ForumindlægHej. Mine veninder og jeg er igang med en projektopgave om Kvindehandel/trafficking og vi har et spørgsmål vi meget gerne vil have hjælp til: - Hvordan kan det være at i en verden der er så kontrolleret, kan der foregå kvindehandel? -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej allesammen. kan i linke en side hvor den fortæller kort men rigtig godt om 1. verdenskrig? eller ville i fortælle det til mig hvad det gik ud på, altså hvem startede og hvem vandt? -
AT 2011 - Hvad har du valgt at arbejde med?
ForumindlægHej derude. Kunne godt bruge lidt inspiration til valg af emne til AT 2011 - At være på. Synes derfor det kunne være interessant at høre, hvad folk har valgt/gjort sig tanker om at arbejde med og hvordan de vil bearbejde det mht. fagkombination. -
Selviscenesættelse - HASTER !!!
ForumindlægHey. Mht. AT har jeg valgt psykologi og samfundsfag. Men jeg har ingen ide om , hvordan jeg vil koble samfundsfag ind. Det med identitetsdannelsen har jeg lidt svært ved at koble ind med nynarcissisme. ANYWAYS, så tænkte jeg på, at jeg måske kunne vælge dansk. Kan man bruge en skønlitterær tekst,... -
HTX
ForumindlægHej. Kan nogen fortælle mig, hvordan HTX er.. Hvordan er hverdagen osv.. Altså er det MEGET sværere end STX? + Få man den samme viden indenfor det naturvidenskabelige i STX`, som i HTX, eller lærer man mere i HTX? Hilsen Den forvirrede .. -
Lineære og angulære moment?
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvad det lineære og det angulære moment er? Hvad går det ud på og hvad bruges det til? Ville blive glad hvis der var nogle der kunne prøve at skære det ud i pap for mig ;) -
Hvad sker der i Libyen
ForumindlægHej folkens :) Hvad er det der sker i Libuen, hvorfor er der krig??? Nogle der kan fortælle det kort, for synes nemlig, at det er meget oppe i medierne, for det sidste stykke tid :) Malene -
terminsprøve - hvad gælder det?
Forumindlægjeg var i terminsprøve i dag i mat. a. men hvad gælder det karakter for? det gik nemlig ikke godt så håber ikke det tæller for det helt store :( -
Analyse af Østkyst hustlers´ >Han får for lidt<
ForumindlægSom overskriften siger, mangler jeg lidt stof til at analysere "Han får for lidt" med østkysthusters. Håber på hjælp ;) -
"The notebook" - min mening
ForumindlægHello guys Er der nogen, der vil se om jeg har fejl i teksten? The plot in the movie was good and beautiful, because it was about to persons who loved each other and split up, but they ending with to be together again and are together to they die. The main characters, Noah and Allie, are really s... -
Et dukkehjem, budskabet???
ForumindlægHej! Håber virkelig på der er nogen som har læst dramastykket '' Et dukkehjem'' af Henrik Ibsen. Da budskabet kan jeg ikke finde. Vi har faktisk kun fået udleveret Det sidste af stykket, så det er meget svært at finde budskabet hvad '' Nora'' og forfatteren har ... -
Oversættelse
ForumindlægHej er dette rigtig formuleret har prøvet det bedste jeg kan. Das Geschichte handelt um das Glückliche Fall um wie Sascha und Elisabeth treffen. Sascha ist der schlimmste junge in viertel. Er ist ein einsam junge. Er schwänzte oft die schule. Ab und zu stielt er auch Apfelsinen ins Frau B...
