Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 15641 til 15660 af 26355
-
hjælp en lille rettelse
ForumindlægEn sød sjæl som har styr på grammatikken som vil læse dette igennem? Påforhånd mange tak. :)' Inmigrantes de segunda generaciòn viven entre dos culturas y dos lenguas. ‘’Mi hermana y yo hablan danes con los amigos, pero hablamos los padres lengua en la casa. Dice u... -
Lektiehjælp - Sansynlighed
ForumindlægJeg behøver hjælp til en opgave =) Jeg skal bestemme sandsynligheden for at få mindst 10 plat når man kaster en mønt 20 gange. Sandsynligheden for at begge mønter viser plat hvis man kaster 2 mønter. Sandsynligheden for at få mindst 10 gange dobbeltplat hvis man kaster 2 mønter 20 gange. På forhå... -
Student, hvad kræver det?
ForumindlægJeg går i 3g, og jeg er lidt forvirret. Man høre så mange ting om at man skal have så og så mange fag på a og b niveau, for at få sin studentereksamen, men er det rigtigt? skal man ikke bare have et snit på 2? Så kan jeg nemlig være helt rolig -
Efterlysning!
ForumindlægHej Jeg har på nettet, i timevis, søgt efter bogen der hedder "Barndom" af Colin Heywood. Bogen er skide dyrt i en almindelig bog butik, så jeg vil helst have den, som brugt bog. Nu har jeg søgt alle steder, men forgæves. Nogen som måske kan give en hjælpende hånd til hvor jeg kan få ... -
Historie
ForumindlægHej, jeg skal skrive om Alexander den store, men når jeg skriver på google, kommer det næsten intet frem men alle mulige bøger, er der nogen som kan hjælpe mig med et link -
rettelse
ForumindlægKunne I se om det er korrekt?? Atrofi er et lægeligt udtryk fra græsk som betegner svind af væv, legeme eller organ. Årsagen til denne tilstand kan være mangelfuld ernæringstilstand, nedsat brug eller alderdom. Alt efter arten af ovenstående sygdom kan de danske udtryk (vægt-)svind, svindsot e... -
2.G historie opgave
Forumindlæghej jeg skal skrive om troja og min lærer har givet mig en simpelt problemformulering der lyder at jeg skal finde alt hvad man har fundet ud af om troja. dette skal jeg finde i skriftlige kilder og arkæologiske fund. hvilket gør at jeg bliver nød til at forklare forskellen på disse to ting og fej... -
SRO - Keplers love
ForumindlægHej. Jeg sidder lige pt. og arbejder med min SRO omkring Keplers love, hvor en af mine problemstillinger er, at jeg skal redegøre for dem, men jeg er lidt i tvivl om hvordan. F.eks. ved den1. lov: Planeterne bevæger sig i ellipsebaner med Solen i det ene brændpunkt. Hvad skal jeg f.eks. redeg... -
Regression - parabel
ForumindlægBestem ved regression en forskrift for s som funktion af t. t (s) 0,70 0,80 0,90 1,00 1,10 1,20 1,30 1,40 1,50 1,60 1,70 1,80 s (m) 0,33 0,55 0,74 0,90 1,04 1,15 1,23 1,30 1,33 1,33 1,31 1,27 ? hvordan gør jeg ? Det er en parabel? ax^2+bx+c... og hvad så derefter + -
diskuterende artikel til avisen om kunstens rolle i samfundet.
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder med en eksamensopgave som lyder som følgende: ''Skriv en diskuterende artikel til avisen om kunstens rolle i samfundet. I besvarelsen skal du gøre rede for synspunkter og virkemidler i Kjeld Abells tekst (tekst 5) samt diskutere dens holdning, idet du inddrage... -
metallo-enzymer
ForumindlægSidder lige med et del-spørgsmål, som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal håndtere. Er der nogen der kan hjælpe? Hvorfor ses som oftest overgangsmetal-ioner og kun meget sjældent hovedgruppemetal-ioner i metallo-enzymers aktive center? -
golfkrigen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal om ik så længe skrive historie opgave om Golfkrigen, med fokus på amerikanske politik i melem- østen. vil lige høre om der var nogen som kunne give lidt feedback, mht. amerikanske politik i forbindelse med irak og iran i 1980'erne. Tak.. :) -
HJÆLP m. udledelse af 3.gradsligning i forbindelse med komplekse tal
ForumindlægHejsa... jeg sidder og kæmper med komplekse tal og 3.gradsligninger. i bogen oplyses det at a3(w-(a2/3a3))3 + a2(w-(a2/3a3))2 + a1(w-(a2/3a3)) + a0 = 0 det skal give w3 +( (3 a1a3 – a22)/ 3a32) w + (2a23 -9a1 a2 a3 +27a0a32 )/ 27a33 så er det udledelsen jeg ikke helt kan finde ud af?? je... -
parameterkurver/parameterfremstilling
Forumindlæghej jeg vil bare høre om nogen har skrevet om parameterkurver/parameterfremstilling har nemlig en opgave hvor jeg skal lave kurveundersøgelse om nogle kurver (parablen, cirklen, hyperblen, elipsen, lineær) jeg skal også beskrive deres historie men jeg synes det er svært at finde noget om det ... -
grammatik, rette tak!
ForumindlægNot all double-deck elevators are used to transport passengers simultaneously in both decks. Sometimes can the elevator uses to transport, big things for example papers, write tools, furniture’s to offices and wider, these things get down on deck one, while the worker take op to deck two, becaus... -
Citater
ForumindlægHej, er det en god idé at oplæse et par citater (tænker 2, 3 stk.) når jeg i AT analyserer en bog? -
Hjælp Haster
ForumindlægHvordan kan man se at en parabel, grene vender opad og nedad giv nogle eksempler tak Tak på forhånd -
Medicin i England
ForumindlægNogle der ved, hvordan man kan læse medicin i Englans, hvad det kræver, hvordan man bliver vurderet og om det er realistisk, at en dansk elev kan gå der. Altså, er det for svært eller? Alt om medicin i udlandet er nyttigt :) -
Hooligan, diskussion
ForumindlægEr ved at skrive 2.g-opgave om, hvorfor man bliver hooligan. Jeg vil gerne bruge Giddens og prøve at overføre nogle af hans teorier på hooligans. Det er så her mit spgs kommer. Hører det til under Redegørelse eller diskussion? Altså den måde som Giddens ville se på, hvorfor man bliver hooligan? -
ord betynding
Forumindlægpseudomedicinsk
