Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 15741 til 15760 af 48240
-
studie i England
ForumindlægHej!Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og synes efterhånden, at jeg meget snart skal til at beslutte, hvad jeg vil efter gymnasiet. Jeg overvejer meget kraftigt at tage et eller flere år til England. Jeg vil gerne studere på 'University of Oxford' eller 'University of Cambridge... -
y= ax+b
Forumindlægi år 2010 var der 11,9 mio. flyvninger over europa. I år 2020 forventes dette tal at være vokset til 15,8. Det antages at udviklingen i antallet af flyvninger over europa kan beskrives med ret linje y= ax+b, hvor x er antal år efter 2010 og y er antal flyvininger over Europa. A: brug oplysnin... -
Passende variable og fordoblingstid
ForumindlægHej, jeg har et problem med en matematikopgave, som jeg håber nogen vil hjælpe mig med Jeg ville blive glad hvis i gad at forklare hvorfor i gør som i gør I en population af råvildt i en bestemt skov er der 950 individer i 2010. Antallet af individer i populationen vokser med 3,4% pr. år a) ... -
kemiA - hvad skal jeg læse?
ForumindlægHej folkens...jeg skal til at have kemi på højt niveau efter sommerferien. Kan i anbefalde mig noget som jeg ihvertfald skal ha fat på? altså en bog som er rigtig god tikl at have ved siden af sig i timerne? noget som jeg skal have læst inden skolen starter igen? Bare nogle gode råd jeg vil havep... -
Har jeg bestået faget?
ForumindlægHar jeg bestået matematik hvis jeg fik 02 og 4 på årskarakteren, men 00 i den mundtlige eksamen? Hvis man tager gennemsnittet af det, er det lige akkurat bestået, men jeg ved ikke om den regel stadig gælder, eller om det er eksamenskarakterer som gælder? -
Sygeplejebøger 1.2.3.4 modul til salg
ForumindlægDet står meget mærkeligt... Sorry! Håber det bliver bedre nu... Anatomi og fysiologi Nielsen og Springborg 2. Udgave, 6. Oplag 2010 Klinisk ernæring Hessov og Jeppesen 5. Udgave, 1. Oplag 2011 Mikrobiologi Andreasen og Bech Hansen 1. Udgave, 1. Oplag 2009 M... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
At dumpe på videregående .
ForumindlægHej allesammen. Jeg går på en finansbachelor uddanelse, og har til sommer 2 eksamen jeg skal igennem. Jeg er dog bange for at dumpe 1 af dem. Jeg ville bare spørge jer hvad der sker hvis jeg dumper eksamen og reeksamen. Min største frygt er at jeg bliver smidt ud af mit studie, hvilket gør mig ... -
Formelsavn?
ForumindlægHej! Er det nogen der ved hvor jeg kan finde et eller flere gode formelsavne til Kemi? Jeg har Kemi A, men er glad for alt jeg kan finde -
arabisk enkeltfag
ForumindlægNogen der ved hvornår der er arabisk-A enekltfag i København der starter her i januar 2010 ? -
indekstal
Forumindlæghvis indekstalle i 2010 var 122,4 og nu skal sættes til at være basisår dvs. indeks 100 hvordan gøres det? -
AT i Biologi -Historie
ForumindlægHej, alle dejlig mennesker er der nogen der har et rigtigt godt emne i Biologi og historie til AT 2010 -
bestem y udtrykt ved x...
ForumindlægHej folk :) hvad siger i til den her opgave? Den er fra eksamenssættet Mat B 2010 i maj:) -
BNP ved verdenshandlen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med, at finde en statistik over BNP ved Verdenshandlen fra 2000 til 2010? -
FSA HJÆLP
ForumindlægHej Kunne i hjælpe mig med at finde opgaver til folkeskolens afgangsprøve i 2009 og 2010 !! please brugfor det .. -
Tjaaaaaa,,,mhmmm?
ForumindlægHej, ville bare spørge om hvilken fsa man får til terminsprøverne (I januar) i problemregning? Altså er det ikk den til 2010? -
tysk 2010/2009
Forumindlæghej er der nogen her som kender ovrskrifterne til tysk A skriftlig eksamnerne i 2009 og 2010? -
UVM evaluring af eksamenssæt
ForumindlægNogen som ved hvor man kan finde evaluring af eksamensæt fra fysik 2010 august.. -
Enkeltfag ??
ForumindlægJeg ville bare høre om det passer at man kan åbne stundetereksames beviset og lade vær med at tage til sidste eksame og derefter fortsætte med enkeltfag .. -
alvidende og jeg fortæller
ForumindlægÅH altså skal til eksamen om et par timer og nu roder jeg rund i det hele, typisk. Er det rigtigt at sige: en alvidende fortæller er skjult, hvor en jeg fortæller er åbenlys....
