Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15761 til 15780 af 163701
-
Kender i disse censorer?
ForumindlægJeg skal om i Oldtidskundskab, Engelsk og Dansk og til disse mundtligeeksaminer har jeg følgende censorer: Old C: Anne-Grete Rovbjerg-Hansen - N. Zahles Gymnasieskole Engelsk B: Asger Ødum Berg - VUC Nordsjælland Dansk A: Stig Wørmer - Sankt Annæ Gymnasium Er disse nogle i kender? Hvis ja, hv... -
Hvad sker der, hvis man dumper til eksamen?
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har Matemtik på A nivaeu, hvor jeg har fået årskaraktererne; 4 skriftlig, 7 mundtlig. For at komme ind på mit drømme-studie, skal jeg have bestået matematik A. Jeg er derfor bange, for at dumpe til eksamen.... jeg har dog hørt, at man stadig godt kan bestå faget, da man ... -
Screening-prøve ??
ForumindlægHeej folkeens jeg er lii startet på gym og vi skal have en screening-prøve i engelsk på fredag.. Jeg ville lii spørge om der nogle der ved hvad en screening prøve er?? -
Hvilken stil??
ForumindlægHej! Er der nogle som har prøvet at gennemføre FSA 2010 i engelsk og tysk? - Kan I så ikk fortælle hvilken stil det er man skal skrive? Altså, hvad de to stile handler om? -
Studér i UK
ForumindlægHej Allesammen, Til sommer 2012 er jeg færdig med min HTX-uddannelse, og herefter har jeg tænkt mig at studere medicin i cambridge university. Men efter at have besøgt deres hjemmeside er jeg dog blevet lidt forvirret, eftersom de har et helt andet uddannelsessystem end det danske. http://... -
Eksamen
ForumindlægTil engelsk eksamen kommmer man kun op i læst stof, eller kommer man også op i ulæst stof? -
HJÆLP TIL MIN DISPOSITION!
ForumindlægJeg skal om nogle få dage op til Dansk mundtlig eksame, og jeg har fået at vide jeg skal lave en disposition hvor der skal stå alt det jeg vil tale om. det har jeg aldrig prøvet før, derfor ville jeg gerne spørger om der er nogle af jer der ved hvordan man laver en eller som måske har en fra sids... -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
24 timers historie eksamen
ForumindlægEr der nogle derkan hjælpe mig med en 24 timers historie eksamen? Det kunne hjælpe en hel del! Tak på forhånd. -
regne min gennemsnitud
Forumindlæghej er der nogen der gider regne min karakter ud, da jeg tror det er forkert måde jeg har lavet den på? og har kigget på internet, med regne men ik så god stor hjælp -
Afslag på drømemuddannelse
ForumindlægJeg skriver herinde, da jeg er rigtig bekymret og ked af det. Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, hvilket jeg gjorde i starten af februar, så jeg også kunne blive betragtet i kvote 2. Sidste måned fik jeg afslag på denne uddannelse. Grunden til dette var at jeg ikke havde et gennesmit... -
dansk dispostion?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig dansk, og vi har fået at vide at vi må have dispositon med.. Hvordan skal jeg lave en dispositon over både digte,noveller,reklamer osv? -
en linie oversættelse
Forumindlæghvordan ville man oversætte udtrykket"kort sagt" til engelsk? -
oversættelse
ForumindlægHej. er det nogen der kan oversæt det here. Så skal passet laves om - igen. EU er langt fremme med planerne om at ændre passet, men denne gang er det ikke farven på omslaget, der bliver revolutioneret. Snart skal passet indeholde biometriske oplysninger - for eksempel fingeraftryk, electronisk s... -
billed analyser (haster)
ForumindlægJeg er rigtig dårlig til engelsk, og skal aflevere dette i morgen. Hvis nogle gad og rette det og evt. komme med gode idéer ville jeg blive glad..A) Picture analyses: The first picture is called “New kids in the neighbourhood” and is made bye Norman Rockwell. On the picture there are five... -
Karakter gennemsnit af et fag
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål vedrørende karakter gennemsnittet af et fag. Det lyder således: Jeg skal bestå Spansk A for at komme ind på min uddannelse. I min årskarakter har jeg fået 02 skriftligt og 4 i mundtligt. Jeg skal til mundtlig eksamen. Hvilken karakter skal jeg have her for at... -
Har jeg bestået faget?
ForumindlægHar jeg bestået matematik hvis jeg fik 02 og 4 på årskarakteren, men 00 i den mundtlige eksamen? Hvis man tager gennemsnittet af det, er det lige akkurat bestået, men jeg ved ikke om den regel stadig gælder, eller om det er eksamenskarakterer som gælder? -
SRP emne
ForumindlægJeg er meget blank indenfor mit emne til SRP, jeg vil gerne skrive indenfor engelsk A og psykologi C, men hvis nogen har nogle ideer til emner må i meget gerne hjælpe?? -
Eksamner i 3.g
ForumindlægHvor mange eksamner skal man op i når man er i 3.g. Skal man også op i årsprøver? -
Dumpede eksamen, HF?
ForumindlægHej Alle, jeg dumpede (åbenbart) til min engelsk B eksamen, begrund af en rigtig lorte sensor. Er der nogen der ved hvis man dumpede til eksamen, om man så kan tage faget igen og stadig få SU?
