Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 15761 til 15780 af 32040
-
Thalidomid
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med SRP og skal forklare det kemiske stof thalidomids påvirking på fosterudvikling. Er der nogle, som har noget jeg kunne bruge til at forstå det bedre? -
sommerfugledalen af Inger Christensen
ForumindlægHej, jeg skriver SRP om sommerfugledalen. Jeg er i tvivl om sommerfugledalens rolle i forhold til modernismen (skrevet i postmodernismen men har modernistiske træk). -
hjælp til emne + problemstilling i Eø og Biologi
ForumindlægHej derude, jeg ville høre om i havde nogle gode emner man kunne bruge til sin srp i erhvervsøkonomi og biologi og evt. en problemstilling der ville være en god sammenhæng til emnet. -
Forsvar
ForumindlægHej Bør jeg printe min SRP ud til lærer og censor, eller er det nok at jeg bare har printet den til mig selv når jeg skal forsvare den? -
Metoder - biologi
ForumindlægHvad inddrager jeg metoder til srp i emnet bilogi? Jeg arbejder med fedme.. Skal jeg også have forsøg med? -
Socialpsykologiske teorier - fordomme/stereotypi
ForumindlægHej! Jeg sidder midt i SRP-skrivning, og har brug for en teori, der kan forklare fordomme/sterotypi i et samfund - kunne man være så heldig, at der er en, der har en helt oplagt teori til dette?:) -
Hjælp til bilsg
ForumindlægHvis man får 6 sidde bilag i srp skal de så alle sammen skrives som bilag hvis jeg kun bruger 4 af siderne -
Sukker og trekantshandlen
ForumindlægEr der nogle der har skrevet en SRP opgave i fagene kemi og historie omkring sukker og trekantshandlen som de evt. vil dele? -
Please .. hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har virkelig brug for hjælp. I min SRP skal jeg skrive et resume på engelsk. Håber virkelig at der nogen herinde der vil læse mit resume igennem, og rette fejl, da jeg ikke er så god til engelsk. Håber virkelig på hjælp!! Kærlig Hilsen Linnea. Jeg har vedlagt resumeet nedenfor. Eng... -
ret el ej til 4 i karakter
Forumindlæghej ville lige høre har været til eksam i mediafag, men har ikke været med til at lave filmen anfet end 2 gange. den ene gang var jeg med til at trykke på kamara knappen og resten bare holde stativen, været i 2 scener, og microfon, og bare været med dem nogen gange. Men kom til at sige jeg hold... -
Inspiration?
ForumindlægJeg sidder med den udleverede CD og tænker "Nøj hvor er der meget kedeligt at skrive om". Jeg er blevet en smule forvirret over hvor man får det sproglige fag ind i vores geniale problemformuleringer? Og hvad er de samfundsvidenskabelige fag? Hvis nogle har nogle geniale ideer jeg må... -
UTILFREDS, hvad gør man!?
ForumindlægJeg er sjovt nok utilfreds, som titlen pudsigt nok viser. Ja, alle er utilfredse, men jeg er ikke typen, der plejer at klage. Jeg har fået 02 i skr. dansk, som jeg bestemt ikke er tilfreds med. Hvad gør man? Jeg troede min præstation lå betydeligt bedre og blev derfor selvfølgelig overrasket, da ... -
1 årig uddannelse - Findes den?
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om der findes en uddannelse der kun var et år? Hvor lang er den korteste uddannelse man kan tage her i Danmark? :) Jeg er bare nysgerrig, Liv1988 -
Twilight. -muligt SSO emne?
ForumindlægJeg står og skal vælge et SSO emne inden fredag, hvor deadlinen udløber. Jeg har ikke haft en lang række idéer, men en af idéerne var måske at skrive om Twilight. -altså bogen (bøgerne) -ikke filmen. Jeg skal skrive SSO i engelsk. Havde lidt forestillet mig, at man kunne skrive om vampyrens udv... -
Arabisk matematik
ForumindlægHej Folkens! Nu er SRP på vej, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere matematikdelen, da vi i 2.g sprang mange ting over (Forkert lærer) Vi har hverken haft meget om 2. gradsligninger og da slet ikke noget om 3. grads, så hvis nogen har skrevet om dette eller blot om arabisk ... -
Indledning.
ForumindlægHej jeg tænkte om der var nogen som lige kunne komme med nogle kommentare til min indledning. Opgaveformulering: Der ønskes e overblik over forskellige brotyper, herunder beskrivelser af de forskellige kræfter, som optræder. Analyser det bærende kabel i en hængebro - den såkaldte kædelinje. Udl... -
Hos fotografen
Forumindlæghey. jeg ville høre om der kunne nogle der har skrevet stileemnet Hos fotografen(det er et billed med 4 børn på) jeg er fuldstændig blank, da jeg ikke har nogen fantasi. ville spørge om det er nogle der kunne hjælpe mig lidt? ... -
Laserkirurgi "hjælp"
ForumindlægEn der kan være så sød at hjælpe med b) i dette link: [ http://peecee.dk/upload/view/101727 ] PÅ forhånd siger jeg mange tak :) -
DHO efter 2001 - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive DHO og mit overemne er "Danmark i verden efter 2001", herunder forstås 9/11, og de poltiske tiltag og ændringer, der skete i verden efter. Jeg har været meget i tvivl omkring hvad jeg skulle stille op, men valget faldt på at belyse fascismen og nyfacismen (som måsk... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægHej Studieportalen. Pt. går jeg på STX andet år på linjen Mat A Biotek A og fys B. Jeg har fundet ud af, at det bare virkelig ikke er mig. Jeg ønsker virkelig at droppe ud og holde et helt års pause, men er det muligt? Jeg har nemlig ikke styr på reglerne inden for dette. Og kræver det så, at ...
