Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15781 til 15800 af 40404
-
bestem længden BC
Forumindlægåhh hjælp!! der er to ensvinklet trekanter ABC og DEF nogle af sidelængderne er angivet : AC= 16 DF=24 og FE= 18 beregn BC, skal man så bruge sinus eller cosinus eller noget helt tredje? -
cirklens ligning
Forumindlægx^2+y^2-10y+16=0hvordan finder man centrum og radius for cirklen -
Division med logaritmer
ForumindlægHvordan dividerer man med logaritmer i hovedet? F.eks. log(16) / log(2) -
Norsk text "ungdom"
ForumindlægEr der nogen der har læst den? Tilfældigvis en dansk oversættelse?Eller nogen der kan hjælpe med at oversætte? -
Kan I hjælpe mig?
ForumindlægHej. Kan I fortælle, hvordan man regner denne ligning ud? (x-3) (6-2) = 16 -
Oversættelsesdelen
ForumindlægHej! Jeg skal om nogle dage op i skriftlig fransk og vil bare høre, hvilke grammatiske udfordringer der ofte optræder i opgave A ( oversættelsen). Altså hvilke grammatiske områder er i spil (verbalkongruens, possessive pronominer etc.) og hvad gør man, hvis man støder på et dansk udtryk, som ik... -
GLOBALISERING OG NATIONALISME
ForumindlægJeg har brug til hjælp med nedenstående! Jeg kan sagtens opsætte en model, men jeg har brug for hjælp til forståelse at, hvilke 4 faktorer, der kan forklare USA's fornyende engagement i Europa. 1a. Opstil en model med fire faktorer, der kan forklare USA’s fornyede engagement i Europ... -
ligninger
ForumindlægHej :) hvordan kan man forklar forskellen på de to beregninger? Min eneste gæt er noget med at en af dem er negative og den anden er positiv, men jeg ved ikke hvordan :) (-4)^2 = 16 og -4^2 =16 -
Den dårlige er på banen igen ;D
ForumindlægJeg har svært ved at reducere. Så nogle der kan forklare denne her opg. På banen kører et tog med plads til 16 passagerer. Der største antal passagerer toget kan køre med pr. dag, kan beregnes af ligningen: Y = 16*60*60/75*x .. Y er antal passagerer . og X er antal timer som Fårup har åbent pr... -
Rettelse af stil
ForumindlægEr der nogle, som ville hurtig skimte min tyske stil? Den er på godt og vel 200 ord? Tak på forhånd! :-) -
stil
Forumindlægjeg har skrevet en kort tysk stil.er der nogle der vil kigge den igennem for fejl? -
datid
ForumindlægHvordan siger man jeg fik på tysk? fx. Jeg fik gaver. -
Jo ?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en oversættelse og i teksten er sætningen: Jeg hader vold, som jo forekommer hyppigere i USA end i England. Hvordan skriver jeg 'jo'? -
Nogen der har lyst til dette?
Forumindlægnogen derude som vil kigge min engelsk oversættelse på 6 linjer igennem for fejl, kunne være rigtig rart. Håber der nogen derude som er friske, Tusind tark skal i ha på forhånd. -
Forfriskning
ForumindlægHej. Jeg blev student i 2012, og havde min tysk ekasamen i 2011, så er lidt rusten. Jeg skal nu til en realkompentence vudering og tage min eksame om, så søger egentlig nogen som har lidt pensum fra Tysk b niveau de vil dele lidt af. Jeg tænker mest på tekster/noter omkring tysklands historie.... -
Kildekritik, tekstens modtager?
ForumindlægSidder og skal lave kildekritik på bemyndigelsesloven fra 1933 og er gået i stå ved tekstens modtager for hvem er modtageren af en lov tekst? Indtil videre har jeg bare skrevet "Modtageren af denne tekst er den tyske rigsdag og det tyske folk" er det helt forkert eller er der mere jeg k... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
GSK spørgsmål
ForumindlægHvis man vil læse et fortsættersprog fx tysk B på gsk, så skal man jo have haft det i folkeskolen, men skal man have bestået det i folkeskolen eller er det nok, at man blot har taget det?
