Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15941 til 15960 af 163701
-
En funktion f er givet ved forskriften f(x)=ln(x)+x3-4x, x>0. a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2, f (2)) . b) Bestem monoto...
ForumindlægPlz hjælp, sidder med den sidste opgave -
Analyse af Justified and Ancient
ForumindlægHer er mine notater fra min mundtlige engelsk eksamen hvor jeg fik 12 :D -
Spørgsmål
ForumindlægHej. Mit navn er Marco og jeg skal til optagelsesprøve i næste uge. Det er en HHX på Ishøj og køge. Jeg skal op i mundligt Dansk, Engelsk og Matematik på ishøj, og skrifligt på køge.(samme fag) Jeg har ikke været i skole i laaaaaang tid så jeg har ikke meget viden. Jeg har selvfølgelig været in... -
Opstil 2 ligninger og løs dem. A. Tømmerhandel Bøgh tager 36 kr. pr. meter af en slags brædder. De leverer gratis. Tømmermester Birk tager 34 kr. pr. meter f...
Forumindlægsv -
Ang økonomi studiet
ForumindlægJeg overvejer at starte på økonomi studiet, jeg har 3 spørgsmål til det hvis nogle kunne svarer kunne det være dejligt. 1) jeg er 24 når jeg starter til sommer vil dette hæmme mig ? os når jeg er færdig ang job når jeg er 29 år, og hvad er alder gennemsnitet tror i ? 2) Hvor svært er det matemati... -
karakterer i 2.g
ForumindlægHej med jer.Jeg undrer mig over, får man ikke karakterer ligesom i 1.g, altså hvor man fik det for både det mundtlige og det skriftlige? -
Gennemsnit og karakterer
ForumindlægHej alle, jeg er meget ængstlig for min fremtid her på det sidste, især mht mit gennemsnit. Jeg ved ikke hvad jeg vil være, men vil gerne have et højt gennemsnit på over 10 ca. Det her er mine karakterer som tæller med, og jeg har 5 A-fag. Fysik B Mundtlig 7 Skriftlig 10 Tysk B Mundtlig 7 Skrif... -
rettelse af 1,5 side :)
ForumindlægHej alle sammen Er der en venlig sjæl der har tid til at rette en lille engelsk stil på 1,5 side? :) Jeg vil sætte stor pris på det! På forhånd tusinde tak! - Sender stilen privat :) -
essay, hvor mange ord??
Forumindlæghej!jeg skal skrive et essay i engelsk, hvor mange ord skal det minimum være på??hilsen mig -
støder ind på
ForumindlægHej alle. Hvordan siger man på engelsk.."vi støder ind på ..." tak Louise -
optagelsesprøve
Forumindlæghejsa Jeg skal desværre snart op til en optagelsesprøve. er der nogen som har været op til en optagelsesprøve? og hvordan var det? Jeg skal op i dansk og engelsk mundligt og fysik/kemi, matematik skriftlig. er meget nervøs! er nemlig ikke særlige god til matematik!!!! -
Ideer til emner?
ForumindlægHej. Vi skal til at have SRP, jeg går i 3.g på Struer gymnasium. Vi skal have engelsk med som hovedfag, da vi har det på A-niveau, og derefter er der frit valg af det andet fag. Psykologi, spansk, dansk, historie, samfudnsdag, idræt. Hvis i selv har skrevet SRP vil jeg gerne høre hvad i valgte af... -
to sætninger
ForumindlægHej, nogen som vil kigge dette igen :) ? Maskiner som er beskrevet i teksten har en masse fremtidsfuktioner. Eksempelvis kan huset skrige en opera mens man tager et bad, kakkelovnen kan tale og sengen kan rokke dig i søvn og vække dig igen. The machines which are described in the text have a... -
Gode råd mod eksamensangst
ForumindlægSocialrådgiver og psykoterapeut Marie Gjerum giver her en liste over gode råd mod eksamensangst, som hun bruger i sin praksis. Før eksamen: - Tegn dit fag for at få overblik over faget og få det allervigtigste frem. Du vil typisk kunne huske din egen tegning og hvis du går i sort, vil du kunne f... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej.. jeg skal til optagelsesprøve snart. Og jeg håbede at der nogle der ville komme med en ide om hvad jeg skal øve på? Eller bare noget... -
HHX eksamen ?
ForumindlægNår man skal op i eksamen HHX, kommer man så op i læsning også ? -
AT- Kvinders Stemmeret?
ForumindlægHej Alle.. Er der nogle der har skrevet om kvinders stemmeret evt. i England, i samfundsfag og/eller engelsk? Skal selv op på mandag den 7 og er lidt rundt på gulvet hvad der egentlig forventes? Mange fra min klasse har været oppe og det er meget forskelligt hvad de har gjort? Derfor ville jeg ge... -
nogen der har noter
ForumindlægHej :) en venlig sjæl der har dansk A noter der vil dele dem? -
Problemformulering?
ForumindlægEr der nogen der kan uddybe det med en problemformulering lidt bedre for mig? Evt. komme med et eksempel? Det er en problemformulering jeg skal lave om et engrosfirma i england der sælger køkkenudstyr til kokke. Men samtidig skal problemstillingen også relatere til noget vi har haft i engelsk. N... -
Emner - SRP
ForumindlægHej alle! Jeg var så uheldig at blive syg under SPR skriveugerne, hvilket gør at jeg nu skal til at finde et helt nyt emne og en ny bog. Skal skrive i engelsk/historie med engelsk som hovedfag og vil høre om der er nogen der har et forslag til et emne/englsk skønlitterær bog? På forhånd tak!
