Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 15961 til 15980 af 63755
-
tysk
Forumindlægheej allesammen jeg ville gerne spørger om noget, jeg har haft tysk i 1 år og 6 måneder. Betyder det så jeg ikke kan komme på gymnasium for min lære siger jeg ikke kan, men min anden lære siger jeg godt kan hvis jeg tager 10. klasse med tysk.. -
et hurtigt spøgesmål?
Forumindlægheej allesammen jeg ville gerne spørger om noget, jeg har haft tysk i 1 år og 6 måneder. Betyder det så jeg ikke kan komme på gymnasium for min lære siger jeg ikke kan, men min anden lære siger jeg godt kan hvis jeg tager 10. klasse med tysk.. -
Fravær
ForumindlægHej, hvornår præcist bliver ens fravær nulstillet. Er det når vi har sommerferie, eller lige når vi er startet i 2.G. Fordi det er nemlig sådan, at jeg skal søge SU i juni måned, og har et højt fraværsprocent i år - så kan risikere, at blive bedømt som ikke studieaktiv, hvis ikke det bliver nulst... -
Matematik hjælp!
ForumindlægI Januar 2001 sætter Johan 8500kr i banken, renten er på 4% p.a. (pro anno = pr. år) Efter 9 måneder hæver han alle pengene igen. .Hvor meget står det på kontoen Hans far synes han skal lade pengene stå og trække renter. - hvor meget ville der være på kontoen efter 3 år? -
Pneumatik regne hjælp m3/min
ForumindlægMaskinen er placeret i en produktion der kører 60 % af døgnets timer. Luften som kompressoren suger ind har en temperatur på 20 grader samt en fugtighedsgrad 0,84 a) Hvor meget liter luft maskinen bruger når den kører målt i m3/min b) Beregn hvor mange liter vand der skal bortledes forårsaget a... -
Engelsk Mundtlig afgangsprøve
ForumindlægHej Jeg skal til engelsk mundtlig afgangsprøve om 1-2 måneder. Jeg skal lave en outline på engelske. min topic er school shootings in USA og jeg har svært ved at finde nogle emner at snakke om til den mundtlig afgangsprøve. Håber der nogle der vil hjælpe mig :) -
på den anden side
Forumindlæghej allesammen, jeg skal til afgangseksamen om ca 1 måned så nu skal jeg til at vælge hvad jeg vil arbejde med i dansk mundligt. jeg har læst en novelle der hedder på 'den anden side' af lars kjædegaard, men jeg læste den i en novelle samling som jeg ikke kan finde, jeg har søgt på den... -
Holiday and Dream Vaccations
ForumindlægJeg har trukket emnet Holiday and Dream Vacations til mundtligt engelsk. Men problemet er at jeg ved ikke hvad mit UNDEREMNE til Holiday and Dream Vacations skal være og har ledt, men ikke fundet svar. Håber at i kan finde et svar hurtigst mulig fordi om ca 2 måneder skal jeg op til mundtligt e... -
Pris på en vare
ForumindlægEr der ikke lige en der kan hjælpe mig med den her opgave: 1)prisen på en vare sættes op med 20%. En måned senere nedsættes prisen med 20%. Hvad er der sket med prisen 2)En anden vare sættes først 20% procent ned og senere 20% op. Hvad sker der i alt med denne vares pris -
Civiløkonom - HD eller Kanditatgrad
ForumindlægHej! Jeg vil gerne endnu ud med job som civiløkonom, men er i tvivl om hvilken vej jeg skal vælge. Ifølge ug.dk tjener en civiløkonom med en HD 6-8000 mere om måneden end en civiløkonom der er cand. et eller andet... hjælp, hvad skal jeg dog vælge, samtlige lærerer siger cand.merc eller lignende... -
fodbold - fysiologiske forandringer osv
Forumindlæghej. jeg er igang med en rapport om fodbold, men der er nogle spørgsmål som jeg ikke kan svare på helt. så håber i vil give mig nogle hint :) 1. træneren har besluttet at den første tid frem mod turneringsstart især skal bruges på aerob træning. belys træningsprincipperne herfor og forklar de fys... -
HJÆLP! Min mac kan ikke komme ind på en speciel side...
ForumindlægJeg har en macbook pro som er et par måneder gammel. Den fejler intet, men efter at jeg har været på en uges ferie, gider min mac ikke gå ind på netflix.com :-( Der står ups! websted blokeret" I kan se det på filen jeg vedhæfter. Det er vildt irriterende... Og jeg er ved at gå ud af mit god... -
Hjælp - Haster
ForumindlægJeg sidder i øjeblikket med en opgave jeg har glemt alt om hvordan løses fra. 1 år. Afbetalingshandel. Der betales 755 kr pr måned i 2 år. Der regnes med en rente på 6%. Jeg skal sammenligne 3 tilbud, hvad der er bedst. Nogen der kan huske dette? -
Spansk undervisning
ForumindlægJeg har en exchange student fra Spanien boende i 4 måneder. Aug til ultimo dec. Hun arbejder på Serums instituttet men vil rigtig gerne hjælpe nogen med spansk undervisning. Hun taler rigtig godt engelsk (hendes mor er engelsklærer) 60 min. 150 kr 90 min. 200 kr I kan kontakte mig såfremt de... -
a) Gør rede for hvad tallene 58 og 1,35 fortæller om udvikling i antallet af besøgende på bloggen
ForumindlægUdviklingen i antallet af besøgende på en bestemt blog kan i en bestemt registrerings periode beskrives ved funktionen N(t)=58*1,35^t a) Gør rede for hvad tallene 58 og 1,35 fortæller om udvikling i antallet af besøgende på bloggen N(t) = antallet af besøgende t= måneder efter registrering... -
Stkpris og samlede omk
ForumindlægJeg har fået denne opgave og ville håbe på at nogen kunne hjælpe mig lidt i gang :) Mange tak på forhånd Stykprisen p på en vare er bestemt ved p(x) = 50, hvor x er antal solgte kg. pr. uge (afsætningen), x =0. De samlede omkostninger C pr. måned er bestemt ved C(x) = 0,02x2 +100. -
Børneopsparing?
ForumindlægEn familie vil indbetale 200kr. om måneden i 18 år på en børneopsparing. Den ene bank vil give 4,400% rente, og den anden 0,500% rente.Hvad står der på begge kontoer om 18 år? Hvis de i stedet indbetaler 2400kr om året fra hun er 1 år til hun er 18. Hvad står der så? Tak på forhånd -
Hvordan?
ForumindlægJeg kan simpelthen ikk finde ud af at oversætte denne sætning. har prøvet nu og sys det jeg kommer op med lyder mærkeligt og slet ikk fransk. sys det er svært da jeg kun har haft det i et par måneder. Sætningen lyder: Det er mig, der udlejer en sommerbolig. Håber der er nogen der vil hjælpe mig... -
SØGER BOLIG I KØBENHAVN
ForumindlægHej er en ung studerende som skal til at studere Medialogi i København. Så jeg søger derfor en studiebolig/ungdomsbolig eller kollegieværelse i København SV. til billig husleje (højst 3.000 kr.) om måneden. smid en besked hvis I kan hjælpe. har simpelhen prøvet næsten alle hjemmesider men der e... -
Studie i Hobro!
ForumindlægHej, jeg er her om en måneds tid færdig med min HHX. Jeg skal her efter sommerferien læse til ejendomsmægler i Hobro hvor jeg også skal bo, så vil bare høre om der nogen herinde der har taget den uddannelse eller skal starte der osv.? nogen der kan fortælle lidt om uddannelsen, sværhedsgraden og ...
