Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 15981 til 16000 af 22366
-
Oversættelse af en dansk sætning
ForumindlægHej! Hvordan ville i oversætte følgende sætning til dansk: En smuk forårsdag var jeg ude at gå en virkelig dejlig tur i skoven. Dette er en "rigtig dansk sætning", dvs. at det ikke er lige til. Mange tak på forhånd! -
KVIIIINDER
ForumindlægHvilken betydning har den franske revolution for kvinder i 1800 tallet - 1900 tallet i danmark Hvikken betydning har uafhængighedserkæring og menneskerettigheder for kvinder. kan ikke rigtig finde sammenhængen. Har læst på nettet, men der kun tale om USA :(( -
Forsæbning, bestem stofmængde
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig videre? Jeg skal bestemme stofmængden af KOH der er forbrugt. Er dog lidt forvirret over hvordan og med hvilke data. Please hjælp, Jeg har vedhæftet opgaven -
Oversæt
ForumindlægHejsa Jeg stinker til engelsk. er der nogle der kan oversætte det her til engelsk: Animationsfilmen 'Frost' handler om prinsesserne Anna og Elsa. De vokser op som tætte søstre, og lillesøsteren Anna elsker, når Elsa bruger sine magiske kræfter til at skabe is, sne og kulde. Men da he... -
Panik - SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP om emnet "Skoleskyderier" i Samfundsfag og Engelsk. Jeg skal redegøre for våbenlovgivningen i USA, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om udover selve våbenlovgivningen og 2nd amendment. Jeg synes ikke det er særlig muligt for mig at skrive 3-4 sider med det for m... -
Engelsk komma
ForumindlægHvor skal der komme i følgende engelske sætning ? Eller skal der fjernes et komma? The author, Simon Singh, an admiringly author and journalist whose work in a great extent contains mathematics. -
kortfilm
ForumindlægHej jeg hedder pernille, og jeg har desperart brug for hjelp. jeg skal aflevere en analyse på "life is a bitch" men kan ik finde en side hvor jeg kan se den. kender i et sted hvor jeg kan se den p.s. hvis i ikke har mulighed for at svare senest den 26/3 så bare glem det den skal afl... -
er det de rigtig ord?
Forumindlæger lidt i tvivl om det er rigtig ord der står i parenteserne eller er der andre ord der passer bedre? Say hallo too stranger, smile and still feel (safety ness.) Lilian has (formed) her life in this little house together with....a need after her (lovely) husband Jock -> elskede mand -
gode råd
Forumindlæghejsa allesammen:-) jeg sidder her og sveder over et engelsk essay som skal handle om euthanasia og her skal jeg så indrage nogle tekster. blandt andet "whose life is it anyway" og hvis der var noget som havde nogle gode ideer eller noget så vil jeg meget gerne høre dem eftersom jeg har... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg inden længe skal op til afgangseksamen i engelsk og mit problem er at jeg simpelthen er tom for ideer til hvad jeg skal snakke om. Mit overemne Teen life, så skal snakke om noget der passer til dette. Håber i kan hjælpe med inspiration og har en masse gode i... -
Analyse af Mao 2 af Don Delillo .. hjælp ???
ForumindlægHej :) Emne: Urban life and postmodernism. Det er sådan at jeg skal op i muntlig engelsk i morgen.. og har prøvet at analysere teksen "Mao 2 af don Delillo" meeeeeen uden resultat :( så er der nogen her som lige skulle have lyst til at hjælpe mig lidt på vej ?? :) -
grammatik hjælp!!
Forumindlæghej :) grammatikken driller med disse sætninger 'my life had changed a lot'' kan ikke finde ud af om der skal stå have eller had? from being a person who lived like a black slave to become a free american'' er det korrekt stavet? -
Vampire workers? Nogen der har den?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er ved at skrive min engeksl opgave, som består af fire seperate opgaver til teksten, Vampire Workers bitten by good life. Er der nogen af jer, der har lavet opgaverne, som vil uploade dem i ''opgaver''? Jeg kan ikke finde nogle opgaver derinde :) Venlig h... -
Eksponentielle funktioner - find regneforskrift, men opgaven kræver uden formlerne for a og b
ForumindlægHej Kan I hjælpe med den her? VIl I give en metodisk forklaring? (Hvis du er en af de fordomsfulde irritable no-life folk, der antager jeg vil have folk laver mine lektier, så forsvind, gider ikke dine tænk-selv links. Har set så mange videoer jeg er ved at blive kvalt, folk bruger formler ... -
Kortfilm - oplæsning?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til mundtlig eksamen i dansk den 31. Maj. Jeg har trukket emnet kortfilm. Jeg har valgt den, der hedder ´Life is a bitch´ men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op. Det må være hvad som helst, men jeg synes bare det er lidt svært at finde noget at læse op fra en kortfilm :... -
Eksamenprøve i dansk
ForumindlægHej!! Jeg har et vigtigt spørgsmål som jeg håber alle dem der har mulighed for at svare svarer.. Jeg har trukket Kortfilm i dansk mundtlig prøve og den skal afleveres meget snart.. Nogen der kan give mig nogle idéer til kortfilm eller give mig nogle tekster/film osv. som kan perspektiveres ti... -
Vedr. kortfilm; oplæsning
ForumindlægHej alle, Jeg har i forbindelse med afgangsprøven i år trukket fordybelsesområdet: kortfilm. Jeg hælder mellem Valgaften, Ernst og lyset og Life is a bitch. Men jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal kunne udfylde punktet oplæsning, for man kan jo ikke læse op af kortfilm? Kan hellere ... -
Hjælp til perspektivering... Point til dem der hjælper
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt filmen Lille mand, da jeg trak kortfilm som fordybbelses område. Den handler om hvad piger kan få drenge til at gøre, ved at have fx en nedringet trøje osv.. Hvordan kan jeg perspektivere til nogle af disse andre film? Opgivet: Valgaften Pin up ... -
bioethanol
ForumindlægJeg vil høre om, der er andre end mig som skal skrive om bioethanol i SRP :)? Jeg har søgt på biblioteker og lånt bøger derfra, men synes ikke der er ret meget guff i dem (det er meget samfundsfagligt). Jeg vil skrive i faget bioteknologi. Så overvejer at melde mig fra fra forsøget på LIFE,... -
Analyse af Yellow Submarine
ForumindlægJeg skal analysere The Beatles' sang Yellow Submarine og finde en mening i teksten, men jeg er på helt bar bund og kan ikke finde nogen som helst mening i det, så hvis der er nogen der kunne hjælpe ville det være super!
