Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 16041 til 16060 af 63755
-
Studere i USA på College
ForumindlægHej Jeg vil gerne bruge mit sabbatår på at komme ud og rejse. Jeg kunne godt tænke mig USA og vil derfor spørge nogle herinde om hvor man finder information om at studere på et college i USA. Jeg er interesseret i at studere i 3-6 måneder og gerne et naturvidenskabeligt fag, helst biologi/humanbi... -
Optagelse ledige pladser
ForumindlægHej Jeg havde i starten af juli måned planer om at tage sabbat år men jeg har så i løbet af juli ombestemt mig og derfor søgte jeg ind på ledige pladser i KU men stadig ikke fået svar så nu vil lige høre om hvordan det er gået for andre..? Jeg sidder lidt i en forvirrende situation så vil gerne h... -
Ferie penge?
ForumindlægHej for nogle måneder siden fik jeg et kort med mine ferie penge.. men jeg har aldrig fået dem udbetalt og jeg kan ikke finde mit feriekort. ;( Hvad gør jeg for at få dem udbetalt? Er det nok hvis jeg bare smutter i banken eller skal jeg noget helt andet? :) Mvh en der virkelig har hårdt brug f... -
Studieretningsprojekt mat(A)-Fys(B)
ForumindlægHei allesammen.. Jeg skal til at vælge emne i næste månede, og jeg er helt på bar bund.. eller ikke helt.. :) Jeg vil skrive i enten Mat(A)-Fys(B) eller Mat(A)-His(A).. Jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle forslag!!! jeg har selv overvejet noget med Kvinder og matematik.. eller optik.. men kunne... -
Job - Mød op i retten
ForumindlægArbejder på at starte intern Inkasso op, men mangler en som kan møde i retten primært i Odense, så bor du I odense har lidt kendskab til inkasso og er frisk på at møde op i Odense Ret 1-2 gange om måneden (måske du kender en som er jura studerende), så høre jeg meget gerne, har sager som starter... -
Population
Forumindlæghej. Håber der er en der kan hjælpe mig med det her: Om en population oplyses, at populationenes størrelse y er en funktion af tiden givet ved y=10000*1,12^x hvor y er antallet af individer i populationen til tidspunktet x (målt i måneder). Gør rede for, hvad konstanterne i fo... -
Sætning - oversættelse
ForumindlægJeg skal oversætte følgende sætning: "Da hun vågner af komaen 8 måneder senere..." Den har jeg oversat sådan: "Als sie 8 Monate später aus dem Koma wacht auf.." Er det rigtigt? Eller skal det være aufwacht i stedet for? -
Udviklingsmodel - hmm :)
ForumindlægHej kloge hoveder Sidder med endnu en aflevering, og er lidt i tvivl om, hvordan jeg griber denne her an: "Fra April 2005 og 20 mdr frem faldt ledigheden i DK med 2900 personer pr måned. 1 april 2005 var der 165.200 ledige Opstil en model, der beskriver udviklingen i antal ledige i den nævn... -
Hg-elev forum?
ForumindlægKære alle på studieportalen Jeg har et spørgeskema til HG-studerende på mellem 18-26 år. Det er i forbindelse med min fagprøve, som jeg skal aflevere om 1½ måned. Min målgruppe er Hg-elever i København fra 18-26 år. Findes der et forum hvor de mødes udover Niels Brock? Mange hi... -
Virksomhedøkonomi - Mangler hjælp til opgave 17.28 i opgavesamlingen
ForumindlægHeej Jeg har fået til opgave at lave 17.28 i VØ HHX A2.del opgave bogen. men jeg har lidt problemer med hvordan jeg skal stille det op i Excel. jeg skal have lavet et likviditetsbudget for 2. kvartal i 20x4 og bagefter en budgetteret balance pr. 30 juni 20x4, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal ... -
Emne til SR-Opagave
ForumindlægHej. Jeg skal skrive min 3'års studieretningsopgave her om en halvanden måned. Mine fagkombinationer er Samfundsfag - Historie. Jeg ved dog ikke, helt hvilket emne jeg vil have om, så tænkte på om i evt. havde nogle forslag? (Samfundsfag er hovedfaget, hvis nogen skulle være i tvivl). -
Emne til SR-opgave
ForumindlægHej. Jeg skal skrive min 3'års studieretningsopgave her om en halvanden måned. Mine fagkombinationer er Samfundsfag - Historie. Jeg ved dog ikke, helt hvilket emne jeg vil have om, så tænkte på om i evt. havde nogle forslag? (Samfundsfag er hovedfaget, hvis nogen skulle være i tvivl). -
Eksamen - Tekst
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til eksamen i mundtlig dansk om en måned. Jeg trak emnet "Fremtiden i dag og i morgen" , hvor jeg har frit valg, om hvorvidt jeg vælger en artikel, novelle eller kortfilm osv. Dog skal jeg perspektivere, hvad end jeg vælger til "De Hvide Mænd". Er der ... -
Cron
ForumindlægJeg skal sætte tid: Måneder, Dage og Timer.. og de eneste oplysninger jeg har, er disse: 0 */3 * * * /usr/local/bin/php /path/to/ha/cron/room_cleanup.php */5 * * * * /usr/local/bin/php /path/to/ha/cron/user_cleanup.php Hvad er tiderne?? -
farmaceut og læge løn
ForumindlægHej. Jeg vil gerne høre hvad en læge og farmaceut tjener efter skat hver måned? Det er selvfølgelig forskelligt, men hvis vi tager udgangspunkt i gennemsnitslønnen. Ifølge kilden UG: Læge: Før: 41.390 kr. Farmaceut: Før: 37.685 kr. Tror simpelthen ikke man betaler 44% i skat. Tak på f... -
Cash flow
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål vedr. cash flow. Jeg skal beregne et cashflow for årene 2016 og 2017. Der er lagt budget for 2016 og 2017. Jeg skal antage at budgettet bliver overholdt. Derudover har jeg en ordre, som forventes færdig med 1 måneds forsinkels, dvs. 30/1 2018. Skal jeg modregne de... -
HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHvordan bruger jeg formlen Kn=K0*(1+r)n til at regne dette ud? Jens sætter 5000 kr. ind på sin nye konto i banken. Han får 5,1 % i rente pr. måned. Hvor meget har jens efter 2 år? Har han 19492,32 kr eller hvad har han? Synes det lyder af for meget!! -
DUMPET MAT EKSAMEN, HVA NU?
ForumindlægHej Jeg har dumpet matematik eksamen for et par måneder siden. Det gik ikke særlig godt til selve eksamen og det resulterede i 00. Mit spørgsmål er, er det umuligt at tage på uni hvis man har dumpet et fag? Kan man så søge ind med kvote 2? Og med suppleringsfag, kan man kun tage det hvis man er... -
Privatlærer/hjælpelærer til mundtlig tysk eksamen
ForumindlægHej Alle Jeg går i 2.g og skal afslutte tysk til sommer, jeg leder efter en hjælpelærer som kan hjælpe mig til min 24 timers forberedelse til mundtlig tysk eksamen om en måned... Hvis der er nogen som kender nogle, der kan hjælpe eller selv er hjælpelærer må de meget gerne kontakte mig herinde, ... -
Eksamenskarakterer og årskarakterer
ForumindlægHej folkens! Jeg fik i sidste måned mine årskarakterer i 2g. På eksamensbeviset står dog kun karakterne for de fag jeg ikke skal op i. Et eksempel her er Engelsk. Som årskarakterer fik jeg 10/10, men da jeg trak engelsk mundtlig og ikke har været oppe endnu, er det kun engelsk skriftlig som er k...
