Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16061 til 16080 af 45451
-
Inhuman
ForumindlægHvad er det mest inhumane der findes? -
Anarki produkt
ForumindlægHej alle! Der er projektuge i denne her uge og min gruppe har valgt emnet anarki men vi har lidt udfordringer med at finde et produkt relateret til anarki så jeg vil bare spørge om i har nogle ideer til et produkt? hav en fortsat god dag :-) -
Marxisme og samfundet i dag
ForumindlægHey jeg er i gang med at skrive opgave om Marxisme. Jeg skal bl.a. komme ind på ungdomsorganisationer i DK og sammenligne deres holdninger med marxismen, men jeg er helt lost lige nu. hjæææælp Senere i opgaven skal jeg komme ind på hvilke appelmuligheder marxismen har i det senmoderne samfund. ... -
normer og værdier
ForumindlægHej jeg skal til samfundsfags eksame imorgen og jeg har virkelig brug for hjælp. Hvad menes der med normer og værdier og kan i give miig nogle eksempler. Tak på forhånd -
Forskellene på socialdemokratisme og socialliberalisme
ForumindlægHvad er forskellene på socialdemokratisme og socialliberalisme? Tak på forhånd og god aften -
Målet opgave 2 hjælp det er svært
Forumindlæget fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angiver til engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. opgave 1. vis ved beregning at en engelsk fod er 0,31 m ( hvordan gør jeg ) opgave 2. find længden af en yard... -
SPs brugere
ForumindlægMin studievejleder siger, jeg kan blive sociolog, så derfor har jeg analyseret SPs brugere.Øverst i pyramiden:Folk på videregående uddannelserfx Peden, 404error osv.Dernæst:3.g'erne. Primært drenge fra gym. Fx Samuel, Frodo, -1^(1/2), Padowan, KemiKasper osv.Implicit kæmper disse om magten.Sa... -
alternativ lektiehjælp
ForumindlægHar i set www.onstudy.dk? man kan spørge om mange ting, bla fysik som jeg har svært ved og har allerede fået 2 hurtige og gode svar ;D well anyways synes bare lige jeg ville dele det med jer.. -
Optagelsesprøve
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad der foregår i optagelsesprøve ? Altså hvordan det er ? Hvad kan man øve sig på ? Hvad kan man komme op i ? -
SRP- Fukushima ulykken og energipolitik
ForumindlægHej, Jeg søger lidt hjælp til min kommende SRP-opgave. Jeg har valgt at skrive i fagene Samfundsfag og Naturgeografi. Jeg har problemer med at finde en afgrening i forhold til samfundsfagsdelen. Jeg vil derfor spørge, om der er nogle der har en idé til, hvad man kan analysere ud fra ovens... -
Are/is - Flertal og ental
ForumindlægHej! Nu sidder jeg her med engelsklektierne til i morgen, og har et problem. Jeg har lige fået en prøve tilbage som vi tog i forbindelse med at vi har fået ny engelsklærer. Det gik - midt sagt - ikke godt. Med et 4-tal nederst på siden vil jeg gerne gøre et godt forsøg på at få det ændret, til f... -
Big Bang
ForumindlægHej alle Nogen som kan give mig en kort redegørelse for big bang? Jeg har kigget på de fleste hjemmesider, de skriver alle forskellige ting, og jeg er har svært ved at forstå, hvad jeg skal forholde mig til. Bare ganske kort, hvor man får det vigtigste med. på forhånd tak! -
En der kan hjælpe med rettelser?
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl, der måske har lyst til at rette mit engelske essay igennem. En der er interesseret? :-) -
Hjælp til at finde tale
ForumindlægHej Jeg skriver SRP og terrorisme og skal i den forbindelse lave en analyse af en af af George Bushs taler. Jeg er meget i tvivl om hvilken tale jeg bør vælge, men jeg har indskrænket det til en af disse 3: 1: George Bushs tale til nationen om aftenen d. 11 september - Talen er ret kort. 2: Geo... -
Massekommunikation - aviser
ForumindlægEr der nogen her der aner hvordan en mundtlig danskeksamen foregår hvis man kommer op i hovedemne massekommunikation mhp. aviser?Får man en kronik som tekst og så skal analysere denne eller hvordan? -
Michael Strunge - Drøn!
ForumindlægHej! Jeg skal analysere og fortolke Michael Strunges digt "Drøn". Er der nogle der har nogle guldkorn eller bare nogle holdninger/kommentarer til digtet? Tak -
Internationalisering
ForumindlægJeg skal redegøre for JYSKs internationalisering i Kina. Hvad er forskellen på at redegøre for deres internationalisering og analysere den? Og hvis det ikke er det samme, hvilke modeller skal jeg så bruge til redegørelsen? -
Kingo - hver har sin Skæbne
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har meget svært ved at forstå dette digt. er der nogle, der kan hjælpe mig med det ? jeg skal analysere det til tirsdag. har virkelig brug for hjælp! -
To ting man aldrig kan vide
ForumindlægSkal lave en analyse om novellen "to ting man aldrig kan vide" så hvis der er nogen der har arbejdet med det før må man rigitg gerne sende det :) -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej Jeg hedder Alexander, er 26 år gammel og bor i København NV. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk på alle niveauer, jeg har gennem hele min barndom talt meget engelsk, da dele af min familie er fra England. Derudover har jeg rejst meget hvor jeg naturligvis vis også har brugt mit ...
