Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16161 til 16180 af 41162
-
Ideér til emner / fagkombinationer
ForumindlægI dette indlæg kan der vendes ideer til problemstillinger inden for forskellige fagkombinationer. F.eks. Matematik-Fysik: - Mekanik (Bevægelsesanalyse) - Signalbehandling - Bobler (http://fys.dk/perspektiv/per/ma/05ma/haefte/6_bobler.html) Matematik-Biologi: - Biostatistik (Biologiske fors... -
Små grammatiske sætninger
ForumindlægNogle der vil hjælpe med små grammatisk sætninger, hvor det er de nederste der skal kigges på. Oversæt sætninger til perfektum (datid) 1. Man stellt in Japan Michrofiche her. 2. Der Chef nutzt seine Position aus. 3. In Deutschland finden viele Demonstrationen gegen Atomdeponien statt. 4. Der Se... -
Pesten
ForumindlægHej jeg sidder og skal lave SRP og har fået til opgave at analysere hvad kirken og statsmagten under pesten gjorde for at forhindre at befolkningen blev smittet i tidsrummet 1347 til starten af 1800-tallet. er der nogle der har nogle idéer til hvordan man kan gøre dette for er kørt fast ? :) -
Vil nogen rette min tysk stil? det ville være en stor hjælp
ForumindlægHallo, mein Name ist Nikolaj, und ich wohnen in Dänemark. meine Stadtteile ist Frederiksberg. Ich liebe Frederiksberg, weil Ich vierzehn Jahre in Frederiksberg habe gewohnt. Meine ganzen Leben! Meine Vatter, meine Schwester und meine Mutter wohnen auch im Frederiksberg. Frederiksberg ist einen ru... -
Iphone
ForumindlægDet er ikke just lektierelateret det her, men jeg ville lige høre om der var nogen som kendte noget til hvordan iphone kommer til at fungere i DK. Jeg har set at man kan købe dem på nettet, men jeg er i tvivl om hvorvidt funktionerne kommer til at virke her i DK. Vil internettet for eksempel kunn... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle i stuen. Jeg ville være meget taknemmelig hvis nogle gad hjælpe lidt. Har prøvet at oversætte, men er virkelig dårlig til det. :( Opsamling af sein, haben og verden. Helga og Werner har tidligere været arbejdere. Nu er de blevet pensionister. De har haft et hus og har i dag en legli... -
Skriftlig fremstilling - Kommentar
ForumindlægHejsa til hele befolkningen! :-) Her i ferien har jeg så lavet en afleveringsopgave som skal sendes til læreren. Jeg har skrevet den, og genren er nemlig "kommentar" så har skrevet en kommentar på 3 sider, opgaven skal stilles op så den passer til genren(layout) Og ved virkelig ik... -
Organiske forbindelser
ForumindlægHey folks. Jeg har en opgave for om lidt af hvert, men den opgave der driller er den sidste - om organiske forbindelser. Jeg har uploadet dokumentet her: http://peecee.dk/?id=73985 Hvis man har meget tid, må man også gerne se på de andre opgaver, men det er mest sidste opgave der bekymrer mig. -
Gymnasielærer?
ForumindlægGymnasielærer? Jeg havde enlig tænkt mig at uddanne mig folkeskolelærer, indtil jeg fik åbnet øjnene op for gymnasielærer. Men har lige nogen spørgsmål vedr. uddannelsen. - Hvordan foregår et forløb på universitetet? - Hvordan foregår hele uddannelsen? -Hvordan tjener jeg penge samtidig med at ... -
Hvad er the Home Office ???!!!!!!!!!!
ForumindlægHvad er the Home Office ???!!!!!!!!!! Tak på forhånd :D -
dialekt
ForumindlægHvad betyder det at en tekst er skrevet på dialekt??? -
SRP- Afstæning
ForumindlægHeey er der nogen der kan hjælpe ang. studieretningsprojekten? Har Afsætning som hovedfag og mit bifag er engelsk Er der nogen der har nogle forslag om hvad jeg skal skrive om?? Vil gerne skrive om en virksomhed..men ved ikke hvad, og hvordan? Nogle ider om nogle problemformulering? -
Hurtig hjælp:)
ForumindlægHvordan tegner jeg en tidlinje med ender på 1 mia. år... der står at universets begyndelse afsættes som det ene endepunkt og nutiden som det andet endepunkt? -
2.g eksamen før jul
Forumindlæghej hvad er det for nogle eksamener man skal op til i til jul i 2.g eller hvad går de ud på. -
Kilekritik, haster inden imorn
ForumindlægHEJ, er der nogen derude som har lavet kildekritik på en kilde som jeg eventuelt kunne kigge på og få noget overblik over det? Det skal helst være inden inden på torsdag -
hvilken bog skal jeg læse?
Forumindlægjeg skal vælge 3 af de her bøger, som jeg derefter både skal læse og analyser. Derfor vil jeg gerne have at den skal være spændende og ikke så svære at forstå....... BØGERNE ER : Hans Scherfig: Det forsømte forår. Tage Schou-Hansen: De nøgne træer Kristian Jungersen: Undtagelsen Charles Dic... -
Forskellen mellem impressionisme og ekspressionisme
ForumindlægHej Folkens. Jeg er igang med at skrive en artikel, med forskellen på impressionisme og ekspressionisme. MEN, er gået i stå og kan slet ikke komme videre. Er der nogen af jer, der måske kunne komme med nogle foreslag, hvad jeg eventuelt kunne skrive/komme ind på. På forhånd tak....... God bless... -
Kryds-og-bolle-komma
ForumindlægJeg er lidt forvirret omkring det helt klassiske kryds-og-bolle-komma. Skal der både være et substantiv og et verbum i sættet, for at man må sætte et komma? Eller skal det bare være et verbum? -
Kort resume.
ForumindlægHej. dette er en resume jeg skal skrive men håbede der var nogen der gad rette den. I Bobigny er volden blandt de unge stor. En dag havde politiet arresteret en ung andengenerationsindvandrer som var mistænkt for narkohandel. Men da politiet ankommer, har en gruppe unge mennesker stillet sig for... -
Ludvig Holberg, kritik?
ForumindlægHvorledes kommer Holbeerg indirektemed en kritik af lægestanden og dommerstanden i "Jeppe på bjerget"? En der kan hjælpe?
