Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 16181 til 16200 af 36230
-
rettelse af 100 ord.
ForumindlægHej :), jeg ønsker hjælp til rettelse af denne oversættelse på ca. 100 ord, på forhånd tak :) Montse Sierra er en lille spansk pige, vis mor sidder i fængsel, fordi hun er narkoman og kriminel. Derfor bor Montese hos sin familie, en onkel og tante, i Málaga. Montese er tilsynelad... -
ENEEELSK
ForumindlægHey nogle der vil rette lidt engelsk? sender til din indbakke :-) -
Jeg har mistet min studentereksam:(
ForumindlægHej, inden jeg fik min SRP tilbage, blev jeg tilkaldt til en samtale hos rektoren. Jeg var blevet taget for plagaiat, og det var overhovedet ikke mening at jeg skulle plagiaere i min SRP. Men konsekvenserne er jo at jeg får ikke min studentereksamen i år, men jeg kan ikke vente til næste år, hv... -
Hovedfag?
ForumindlægKære alle, Jeg sidder pt. med mit SRP. Jeg har fagene Musik og Historie, og jeg skal skrive om Frédéric Chopin som romantisk komponist. Jeg har hele tiden været lidt i tvivl, om hvordan jeg skal gribe historiedelen an, og det føles hele tiden som om, at musikdelen vil blive en "hoveddel&quo... -
Funktion differentiabel i et interval.
ForumindlægHej, jeg sidder med SRP og er i tvivl om hvad det helt specifikt betyder for funktionen f(x) at den skal være differentiabel i et interval? Nogen der hurtigt kan hjælpe? Tak. -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
ForumindlægHej... Jeg er i gang med spansk stil, og jeg har tre sætninger, som går mig på nerverne, så håber der er nogle der vil hjælpe mig inden fredag! Sætningerne lyder: - Hun har redet i mange år. Jeg aner ikke hvad "redet", ligesom at ride på hest, hedder i datid når den er ureglmæssig? - Es... -
Differentialligninger - Seperation af de variable
ForumindlægSRP :( Hej. Sidder med en differentialligning der hedder g-b*v2=v', hvor b er en konstant pga (1/2*p*A*Cw, noget indenfor fysik, og g er tyngdeaccelerationen og v er farten) Skal bruge metoden seperation af de variable, til at løse differentialligningen, men kan ikke komme videre end til a... -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man... -
Kan jeg søge ind?
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne læse til procesteknolog til sommer, problemet er så bare at jeg ikke bestod engelsk A på gymnasiet. Jeg har gået på STX og følgende adgangskrav er: Du skal have en af følgende uddannelser for at søge om optagelse: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), høje... -
Målet opgave 2 hjælp det er svært
Forumindlæget fodboldtmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højdt. målene er omsætning fra engelske mål hvor målets højde er angiver til engelske fod og målets bredde er angivet til 8 yard. opgave 1. vis ved beregning at en engelsk fod er 0,31 m ( hvordan gør jeg ) opgave 2. find længden af en yard... -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
Har du mod på 3,5 linjer ? Plzz
ForumindlægNogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak. -
Nogen der har lyst ?
ForumindlægNogen som har lyst til at kigge 3,5 linjer igennem for fejl. Det en spansk oversættelse fra dansk til spansk? Skal afleveres tors. d.08 Ville være dybt taknemmlig. På forhånd tak. -
Offline translator
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til spansk årsprøve og jeg sucks til spansk. Ville høre om nogle af jer kender en offline translator, eller har andre gode tips? -Hejduder -
Undskyld mig, vi vil gerne bestille
ForumindlægHej Da jeg skal til spanien om et par uger kunne jeg godt lige tænke mig, at have de spanske gloser klar når vi skal på restaurant. Hvordan siges dette på spansk; Undskyld mig, vi vil gerne bestille! ? God sommer :) -
En der kan hjælpe med rettelser?
ForumindlægJeg søger en venlig sjæl, der måske har lyst til at rette mit engelske essay igennem. En der er interesseret? :-) -
Lektiehjælp tilbydes!
ForumindlægHej Jeg hedder Alexander, er 26 år gammel og bor i København NV. Jeg tilbyder lektiehjælp i engelsk på alle niveauer, jeg har gennem hele min barndom talt meget engelsk, da dele af min familie er fra England. Derudover har jeg rejst meget hvor jeg naturligvis vis også har brugt mit ... -
Rette kort stil?
ForumindlægHej. Er der en som er god til engelsk grammatik som vil rette min engelsk stil????? :-) :-) :-) -
SDU - adgangskursus
ForumindlægJeg har lige snakket med SDU.. Kan det passe hvis jeg har dumpet engelsk b også tager det om på sdu... At engelsk tæller med i antal timer for jeg har jo ikke engelsk B niveau, da jeg har dumpet det.. Jeg har valgt fysik med for at få de 16 timer for at få SU... mvh. Rixer -
AT-forløb hvad fanden er det?
ForumindlægSom titlen siger, hvad fanden er det? Min lærer viser os sten og siger vi skal fremlægge om det om 3 dage. O.o
