Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16241 til 16260 af 48931
-
Lav et Spansk forum!
ForumindlægBeskeden er kort... Lav et Spansk forum! -
metoderne!!!
Forumindlæghej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Jeg kan ikke slå følgende ord op - er der nogen der ved hvad de hedder: -Den samfundsvidenskabelige metode -Den hermeneutiske metode -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko... -
Estar+ gerundium
ForumindlægHvorfor bruger man estar+ gerundium og Jugar + gerundium? og hvordan bruger man det? -
Thukydid, perikles' forsvarstale
ForumindlægNogen der har noget info/notater omhandlende perikles' forsvarstale gengivet at thukydid?Er nemlig lidt på bar bund:( Hvad skal man i øvrigt komme ind på, hvis man trækker et tekststykke i den slags tekster?Please help.... -
Hvilken linjefag?
ForumindlægHej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah -
Kilder til SSO
ForumindlægHej. Jeg ville lige høre om der er nogle der kan hjælpe mig med følgende kilder til SSO: 1) En graf/tabel eller noget der viser Kinas BNP-vækst/BNP over en 10 årig periode (ca.) 2) En tale fra en fra det hvide hus der omhandler et svar på hvorfor USA's internering af fanger på guantanamo ik... -
delkonklusion
Forumindlæghej. ved i om det er vigtigt med delkonklusion i SRP -
Word2007 - forkert tastaturlayout
ForumindlægHej. Jeg sidder ved en computer med vista og word 2007. Men den har et forkert tastaturlayout i word, mærkeligt nok er der ingen problem når jeg prøver i notesblok... Nogle der ved hvad der er galt, og kan hjælpe mig med at løse problemet?? -
Job i udlandet
ForumindlægHej.. Om et år, når jeg har afsluttet 3.g. vil jeg gerne have et job i udlandet. Jeg tænker lidt på Frankrig eller Spanien, men er åben for stort set alt.. :) Nogle der har erfaring med det? Kender nogle sider hvor jeg kan finde noget information? Om sted at bo, job osv? Håber.. :) -
Internationale linjer på gymnasiet (STX)?
ForumindlægHej Er der nogen der ved, om der er internationale linjer på gymnasiet (STX)? Jeg går på en international linje her i 8. klasse, og jeg vil gerne forsætte på gymnasiet med en international undervisning. IB lyder ikke som noget jeg har lyst til, så jeg vil være meget taknemmelig, hvis nogen kunne... -
Emne? overvågning
ForumindlægHej med jer Jeg skal have mit sidste AT forløb som jeg skal til eksamen i senere, MEN jeg har brug for nogle ideer til et emne? Jeg tænker på at skrive om nutidens teknologiske overvågning - altså at vi bliver overvåget på internettet, mobiltelefonen og generelt af databaser og i den offentli... -
Dansk navngivning af halogenforbindelser
ForumindlægVil man fx sige Bromobutan / brombutan 2-Bromo-5-penten / 2-brom-5-penten Eller er der noget overordnet med at man kun siger brom/bromo? Dette gælder selvfølgelig også for alle andre halogener. -
hvis man har dumpet nogle fag
Forumindlæghej jeg har dumpet tre fag hvad gør jeg så? jeg skal søge ind til vidergående uddannelse men alle min fag skal være bestået . er der noget jeg kan gør i somme ferien? evt tage somme skole eller sådan? -
grammar
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en opgave. I min opgave vil jeg gerne skrive: "Hun læner sig op af andre ekspertkilder". Kan jeg oversætte det som "She encompasses other expert sources" Tak på forhånd:) -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
Rette
ForumindlægHej, tænkte på om der er en der vil rette denne lille tekst her :) The play performance is very interesting. The rape scenes are hid away and we as the audience can only hear the sounds, which are making the play more exciting. When you do not know what there is happening you become more curious ... -
Andesbjergene
ForumindlægHej... Jeg skal skrive om Andesbjergene i Geografi. Har prøvet at søge på nettet men desværre kan jeg kun finde noget på wikipedia. Jeg skal skrive 2 sider eller flere. Så spørgsmålet er om der er nogen der kender en god hjemmeside, hvor der står noget om Andesbjergene, eller kan anbefale e... -
En sætning
ForumindlægJeg er i gang med en lille oversættelse, og har fået bøvl med en sætning, der lyder: "Det kan vel være lige meget"\nMit bud er "It doesn't matter" - synes selv at det er lidt mangelfuldt, men kan ikke komme på andre muligheder.\n\nPå forhånd tak :) -
Rettelse af eng.
ForumindlægNogen der lige kan rette mine eng. sætninger jeg har lavet?1. Many girls is not interested in soccer.2. Have you seen my parents new car.3. He often speaks german with his parents.4. The young man shouted angry at the police.
