Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 16261 til 16280 af 33698
-
MAT A - HTX
ForumindlægHej, jeg er lidt usikker på detaljerne indenfor mundtlig eksamen i matematik A på HTX. Er der nogen der kunne være venlige og forklarer, hvordan eksamen forgår? Tak for hjælpen! -
haster
Forumindlæger der nogle der vil hjælpe mig med min srp, jeg skriver i matematik og virksomhedøkonomi og begge fag er a niveau. -
Beviser
ForumindlægHejJeg går i 1.g.Skal op til mundtlig matematik på tirsdag.Nogle som kan fortæller mig hvilke beviser man kan tage op i trigometri. -
Grafisk 2.gradsligning
ForumindlægJeg skal op i Matematik B-niveau her på næste fredag!Et af spørgsmålene, går ud på at vise og løse en ´2.gradsligning grafisk.Men hvordan gør man det?Kevin -
Karakter i mat b.niv. Skr?
ForumindlægHej...Er der nogen der har fået karakter i matematik b-niveau skriftlig...?(Sproglige, eller hf'ere???? -
hvis man dumper i et fag men består de andre
ForumindlægHvis man dumper for eksempel i mundtlig matematik men, består i de andre fag man skal op i og det er ens første år på HF kan man så godt komme viedere til 2 år -
Mdt. Mat A1
ForumindlægHejsa! Jeg skal snart op i matematik (1.årigt højniveau)- og ville egentlig bare høre om der er nogle der evt. har et eksempel på hvordan et spørgsmål kan lyde??Det ville være skønt:o) -
Brøker med bogstaver
ForumindlægJeg er lige startet på Matematik på fjernundervisning, og kan SLET ikke huske hvordan man forkorter en brøk med bogstav? Jeg skal forkorte -
? ja Texas instrument
ForumindlægHej er der ikke nogle der har nogle seje apps og programmer til TI 83 og 84? Især er jeg interesseret i spil og matematik hjælpeprogrammer. Tak for hjælpen -
Opgaver i eksamenssæt
ForumindlægHej, Nogle som ved hvilke opgave kommer oftest i matematik b eksamenssæt? evt har en vejledende beskrivelse til hvordan man løser dem? På forhånd tak! -
eksamenssæt
ForumindlægHej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit? -
KARAKTERER: Spørgsmål ang skriftlig eksamen i kemi A stx
ForumindlægHej, Er der nogle herinde der ved hvordan karaktererne i kemi skriftlig på stx gives? Altså er der en form for tabel ligesom i matematik og i så fald, hvor kan man se den? -
Integral
Forumindlæghej alle sidder og laver matematik uden hjælpe midler. jeg har en opgave hvor man skal bestemme integrallet af (2x-1)^6 men hvad betyder det når der står i 6.. -
Hjælp mat.
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med, noget matematik jeg ikke kan finde ud af, jeg skal regne det nedstående ud: 1)4+5*2 vil ikke bare have et svar, men hvordan man gør. -
3.025
Forumindlæghej...jeg skal have integreret dette stykke... men sidder hele tiden fast i det. skal bruge det til opg 3.025 i bogen eksamensopgaver i matematik. 6x * 0,4^x -
Hjælp!
ForumindlægHej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak -
Eksamens spørgsmål ( Infinitesimalregning)
ForumindlægHvordan gør jeg rede for hvordan man bestemmer arealet under en kurve? Har virkelig brug for hjælp her. Har søgt i mine matematik bøger, samt mine notater. Tak! -
Et A på hovedet??
ForumindlægHvad betyder et stort A på hovedet i matematik?? Der står: (A på hovedet)x E R -
tallet pi
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en 3.g's opgave i matematik (tallet pi). Hvordan opbygger man sådan en ???? -
ER DER NOGEN SOM KENDER EN MAT HJEMMESIDE?
ForumindlægHej, Er der nogen som kender en matematik hjemmeside, hvor man kan lave online opgaver især opgaver om vektor???? jeg har nemlig snart prøve i vektorregning!!!!!!!!!!!!!!!!
