Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 16321 til 16340 af 170163
-
isoler t i formlen Rt=Ro(1+a(t-to))
Forumindlæghej folkens. sidder med en opgave hvor jeg skal finde "t". problemet er jeg simpelthen ikke kan få isoleret "t" i formlen: Rt=Ro(1+a(t-to)) håber nogen kan hjælpe, hurtigst muligt :) -
Hvor mange point skal man have for at få hhv. 10 eller 12 til mat eksamen skriftlig
ForumindlægHej Alle Jeg var til skriftlig matematik eksamen i dag, og det gik knap så godt - men jeg er lidt nysgerrig efter hvordan omsætningstabellen er, fx fra point til karakter. Jeg manglede 4 delopgaver, da jeg endte med at blive meget tidspresset. Hvilken karakter tror I man så får? Under antagels... -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
Nogen der har tid til at kigge på en stil, den omhandler troskab som i var oppe i til eksamen.
ForumindlægHejJeg har skrevet en stil om H.C. Andersens Kjærestefolk. At ligge i skuffe sammen.Og nu kunne det være rigtig lækkert hvis nogen ville kigge den igennem, og også fordi årsprøven i 2. g gik meget dårligt.Men bare smid jeres email adresse ind hvis i gider, så sender jeg den.Den fylder lige knap 3... -
er det realistisk at man kan komme op i noget fra 1.g i 3.g eksamen?
Forumindlægsom overskriften siger. -
Hvilke grænser rykkede Martin Luther King med sin tale ”i have a dream”?
ForumindlægJeg sidder med en stor opgave og skal svare på dette givne spørgsmål, men jeg er virkelig i tvivl om hvilke grænser der er blevet rykket? De sortes grænser? I forbindelse med at de har fået en sort præsident. Eller hvad har i af tanker? Håber der er nogle der vil dele deres tanker med mig. -
Opg 28 s.240 i hhx mat A fra systime (lysegrøn)
ForumindlægJeg har problemer med opgave c. Nogen der kan hjælpe?? -
bevis at T=1/2*a*b*sin(C)
ForumindlægHvordan beviser man T=1/2·a·b·sin(C) for arealet af en trekant? -
HJÆLP til at skrive min SRP - Biologi A og Psykologi B
ForumindlægHejsa Jeg skal skrive en SRP med emnet depression kunne helt vildt godt tænke mig en hjælpende hånd til at skrive den skal afleveres den 10. BiologiA og Psykologi B opgaveformuleringen er vedhæftet. -
SRP - KEPLERS LOVE OG ELIPSEBANER (Mat A & fys B)
ForumindlægHej alle igeeeeeeeeeeen :D Jeg har valgt emnet "Keplers love", og vil gerne komme ind på noget med elipsebaner. Har I nogle forslag til matematik delen, som jeg ellers også kunne komme ind på? Føler nemlig at elipsebaner ikke er nok, da det jo skal fylde mest. -
Hjælp NUUUUUU: Sully - Write a review of the movie (350-450 words)
ForumindlægHejjjj, Jeg har brug for hjælp, jeg skal skrive et "review" til filmen Sully. Tak på forhånd -
Bestem tabellens data til at bestemme konstanterne a og b? mvh.
ForumindlægHej. Nogle der kan løse denne opgave? -
Vis at arealet kan udtrykkes ved funktionen A(t)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til opgave b fra følgende billede -
Giver det mening at definere et interval som [a,b] for a>b?
ForumindlægJa, overskriften siger det hele... Jeg har er nemlig i gang med en algoritme hvor jeg ud fra en given værdi, lad os sige x, skal løse en differential ligning i intervallet [0,x]. Men hvis x<0 SKAL jeg sige at løsningen findes i [x,0] eller kan jeg nøjes med at holde fast i $[0,x]$. -
Separation af variable ved y'=b-y/a
ForumindlægEr det muligt at bruge separation de variable til at løse første ordens differentialligningen y'=b-y/a? -
Samtale i forbindelse med optagelse på Journalisthøjskolen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg er kommet i den heldige situation at jeg (næsten) er sluppet igennem nåleøjet, der giver adgang til journalisthøjskolen. Når jeg siger næsten betyder det, at jeg har bestået optagelsesprøven og er blevet inviteret til en personlig samtale i forbindelse med optagelsesprøven. S... -
HAR VALGT TYSK PÅ A- HVAD BØR JEG VIDE TIL INDEN 3g?
ForumindlægHej med jer! Jeg får 7-10 i tysk, men det er baseret på de få gange jeg rækker hånden op, hvor jeg har forberedt svaret grundigt. Jeg har altså meget svært ved “bare” at konstruere en hurtig sætning. Mine afleveringer er gode, fordi jeg tjekker dem og bruger tysk ordbogen som findes i word. Her f... -
Ekstraundervisning
ForumindlægHej, jeg har brug for ekstraundervisning i Samfundsfag (B) her i KBH. Any help? helst klasseundervisning. Tak på forhånd! :) -
HJÆLP SIDDER TIL 24-TIMERS ENGELSK EKSAMEN - "THE DEATH OF TOMMY GRIMES"
Forumindlægjeg har trukket teksten the death of tommy grimes under temaet "growing up", nogle der har læst den og hvilke tekster ville i perspektivere til? -
Gøre prøve for differentialligning (opgave 2004 i Gyldendals Gymnasiematematik A)
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og tumler rundt med opgave 2004 i Gyldendals Gymnasiematematik A. Opgaven lyder således: En differentialligning er givet ved dy/dx = y/2x En funktion er givet ved f(x) = 5√x Vis at f(x) er en løsning til differentialligningen. Jeg skal tydeligvis gøre prøve, m...
