Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16341 til 16360 af 65601
-
Psykologi c eksamen ?
ForumindlægHej Alle Jeg tænker på når jeg får min case og skal analyser den på de 48 min., hvad skal jeg gøre med disse psykologiske teorier ? 1.) Adfærdspsykologi 2.) Psykoanalysen 3.) kognitiv psykologi 4.) kritisk psykologi 5.) eksistentiel psykologi 6.) postmoderne psykologi Altså skal jeg fortælle hv... -
Historie eksamen - problemstillinger
ForumindlægHej Alle Er der en der kan hjælpe med at kigge på mine problemstillinger? Jeg har trukket Vestens Verdens herredømme (koloniseringen, industrialiseringen og Imperialisme). Jeg har fået udleveret 13 kilder hvoraf nogle er tabeller og statistiker mens andre er taler og en enkelt trakt med kongen af... -
Eksamen i old - gennemgået tekststykke?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal i gang med at læse op på old, men er kommer i tvivl om en ting: Man trækker 1-1½ side af en "kendt tekst" - hvis vi siger, at det er Odysséen, vil det så sige, at jeg kun kan komme op i det tekststykker, vi har gennemgået i timerne, eller vil det bare sig... -
SOS EKSAMEN I MORGEN!!!! EU!!!!
ForumindlægNogle der har en ide til en problemformulering til EU jeg tænker noget med demokratisk underskud i forhold til EU?? -
Kemi eksamens spørgsmål
ForumindlægOpskriv den kemiske reaktion for reaktionen mellem ethan og chlor og gør rede for hvor mange forskellige produkter der kan dannes. -
hjælp til idræt folkeskole-eksamen
ForumindlægHej, Min gruppe og jeg har trukket fordybelsesområderne "Kropsbasis" og "Boldspil og boldbasis", og vi sidder godt fast. Vi har søgt frem og tilbage på internettet, men har ingen ide om, hvad vi skal lave til vores praktiske del. Vores tema er samarbejder, og det må helst ger... -
dansk - eksamen - identitet
ForumindlægHej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Identitet udtrykt i tekster" Jeg har valgt at arbejde med eventyre "Den grimme ælling" , men har svært ved at analysere den. Er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere "Den grim... -
Hvilken genre skal man vælge til eksamen?
ForumindlægHej portalen Jeg sidder her og undre mig om der er nogle genre i dansk der er nemmere og skrive, og få en bedre karakter i. Ved godt man skal skrive i det man er god til, men har i oplevet genre der er nemmere at skrive end andre? :) -
Historie eksamen problemstilling
ForumindlægHeeeej :-) Til historie eksamen får man jo udleveret nogle forskellige tekster, som man skal stille nogle spørgsmål til og besvarer, altså problemstillinger. Mit spørgsmål vedører så selve eksiminationen: Skal man til eksamen efter at have præsenteret sine tekster også præsentere sin pro... -
Historie Eksamen; Kilder til korstogene. hjælp!
ForumindlægHej Jeg har lige trukket "korstogene" eller rettere sagt "Kulturmødet i middelalderen". Jeg har fået udleveret 12 forskellige tekster. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an? Derudover skal man finde noget ekstra materiale til eksamen. Nogle der kan give mig nogl... -
Noter til tysk romantik (24timers eksamen)
ForumindlægHey all.. Sidder her med "Die kluge Else" af brd. grimm og tre digte af Joseph von Eichendorff. Hvis du har nogle gode noter til disse ting eller tysk romantik generelt kunne jeg meget godt tænke mig dem.. Vielen dank /vtting -
Matematik - accerelation, hastigheden, vejfunktionen
ForumindlægHej. Jeg sidder og knokler med den her matematik opgave. Vi fik den for som lektie. Den er ikke fra pensum, men vores lærer vil gerne have vi laver den, men da jeg ikke er særlig god til matematik i forvejen, gør det her det ikke meget bedre. Håber jeg kunne få lidt hjælp :') Opgaven: En b... -
Må man downloade opgaver til eksamen?
ForumindlægHej folkens Jeg står lidt i et dilema da jeg har fået to ting at vide omkring om man må downloade opgaver fra studienet til dansk eksamen. Min dansk lærer siger man gerne må, man må bare ikke uploade. Skolelederen siger at man ikke må. Derfor ville jeg gerne have et officielt svar og håber på no... -
Eksamen engelsk grammatik
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen i engelsk på tirsdag - ligesom så mange andre går jeg ud fra. Jeg har engelsk på A niveau, og mangler hjælp til A-delen - grammatik-delen. Jeg aner absolut ikke hvordan jeg skal læse op til det. Det eneste jeg har styr på er stilistiske virkemidler. Er der nogen de... -
Engelsk eksamen? Har hårdt brug for hjælp
ForumindlægHej alle! Jeg står og skal til eksamen om ikke så længe. Jeg skal op i engelsk og skal fortælle om min familie. Problemet er at jeg simpelthen ikke kan komme igang. Jeg skal tale i 3-4 min også kommer der selvfølgelig spørgsmål fra censor og lære. Kan I give mig noget jeg kan gå efter, råd ti... -
tysk eksamen ønsker hjælp!!!
Forumindlæghej allesammen, skal opp i min 24 timers tysk eksamen, her på tirsdag og trækker i morgen. da jeg er meget dårlig til tysk og typen der bliver meget nervøs men gerne vil gøre sit bedste, vil jeg gerne gøree det godt. derfor skal jeg høre om der er nogle herinde, som er gode til tysk, der har måsk... -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægHej! Min veninde og jeg står i det dillemma, at vi ikke kan finde et produkt til vores historie eksamen, som vi skal op til om lidt under en måned. Vi har trukket emnet "Krise i 30'erne" og vores problemstilling lyder: "Hvorfor blev kanslergadeforliget vedlagt, og hvilken bet... -
hjælp d r Matematik??
Forumindlæghar problemer med at isolerer 6,3/sin(25,5) =10,2/sin(c) hvordan kommer det så til at stå???? hilsen ATM -
Sjov Matematik opgave
ForumindlægHej. Opgaven går ud på at hvis vi har et antal mennesker og vi bruger vores remse, "Nik Nak Du må gerne taget noget mad" hvilket nr. vil så være den sidste der er tilbage, og dermed gå op tage noget mad? Eksempel. 3 mennesker står på en række. 1 2 3 Når remsen lander p... -
matematik procent. forstår ikke.
Forumindlægder står hun vælger at betale i løbet af 36 måneder. herved forhøjes den samlede kontantprismed 33 % hvor meget skal hun betale hver måned? den samlede kontantpris er 13175 kr. håber jeg vil får svar hurtist mulig :D
