Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 16361 til 16380 af 111527
-
Vinkelrette vektorer
Forumindlæg|vektor a|=5 |vektor b|=2 Vinkelen mellem vektor a og b = 30grader Så står der: Bestem tallet t, således at vektor a er vineklret på (vektor a+t*vektor b) Hvad skal jeg gøre her? Jeg ved at prikproduktet mellem de 2 vektorer skal give nul, men hvordan kan jeg beregne prikproduktet, hvis jeg ik... -
reducér
Forumindlægreducér((a^-1)^2(b^2-1))/(b+1)a <=>((1/a^1)^2(b^2-1))/(b+1)a <=>hvordan kommer jeg videre...?? -
skriftlig eksamen i mat c: med eller uden hjælpemidler???
Forumindlæghej alle sammen.. ska op til skriftlig eksamen i mat c på mandag... jeg tog faget som selvstuderende, og har derfor ikk rigtig snakket med lærerne.. spørgsmålet er så om skriftlig eksamen i matematik c, er med hjælpemidler, eller uden hjælpemidler.. dvs. er der ikke et eller anden del 1 og del ... -
Hjælp til logaritmer..
ForumindlægHvad er 10- tals logaritmen? Jeg skal op til årsprøve i matematik, og jeg skal også bevise regnereglerne for logaritmer. og jeg var desværre syg da vi lært om logaritmer, så jeg har ingen noter eller noget. Så vil virkelig sætte pris på hvis der er nogen der gider hjælpe mig samt forklare mig h... -
fra datid til nutid
ForumindlægHvordan skal jeg skrive dette afsnit om fra datid til nutid "My sister’s husband kept quiet and his father walked away mumbling something I could not get. As soon as he went Ole Sirayo used all his muscle to lift my sister out of bed and carried her to his bed. I covered my head not t... -
Differentialligninger hjælp
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal til mundtlig eksamen i Mat A stx niveau på tirsdag og er helt blank på differentialligninger. Vi har desværre en risiko på 24 % for at trække et spørgsmål med det så derfor må jeg hellere komme godt igennem det. Men jeg kan simpelthen ikke forståe det. Vi har fået ... -
hint til skriftligprøve 06,
ForumindlægJeg har været oppe til skriftligprøve i biologi-fysik/kemi .. fik 10 i biologi og 8 i fysik. '¨Jeg vil gerne give andre et hint om hvad de skal læse på (hvis prøverne da er de samme :S ?? ) Biologidelen, handler meget om landbruget, og planter i det hele taget..fysik/kemi-delen: handlede mest... -
Tysk eksamenssæt
ForumindlægEr der nogen, der har tysk A, stx, 2014 august eller december liggende? -
1 eller 2 årskarakterer i biologi C?
ForumindlægFår man både en skriftlig og en mundtlig årskarakter, når man kun har biologi på C-niveau på STX? -
essay om brobygning
ForumindlægHej! Jeg skal lave et essay omkring brobygning på STX og HTX - er der nogle der kan hjælpe? :) -
Skal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner?
ForumindlægSkal man kunne kunne stamfunktion og afledet funktion af de trogonometiske funktioner? På stx A-niveau -
Fysik eksamen
ForumindlægHej allesammen... Er der nogen, som ville forklare mig, hvordan en fysik eksamen foregår på STX i 1.g? Og det er mundligt... På forhånd tak :) -
Hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej, er der noger der ved hvornår får vi resultatet af de skriftlige eksamener på STX? -
Løsningsforslag, eksamenssæt fys A 2008
ForumindlægPå opfordring, og da det tilsyneladende er eftertragtet: Mit løsningsforslag til eksamenssættet fra fys A 2008 STX: -
Eksamens opgave december 2008
ForumindlægNogen der har facitliste til STX matematik A eksamen fra december 2008 -
Bøger??? hvad skal man selv betale dem?
Forumindlægskal man selv betale sine bøger til STX? og i så fald. hvor køber man dem og Ca hvor meget koster de =). ? takker -
Nogen der kan hjælpe med den her? sinusfunktioner
Forumindlæghttp://mimimi.dk/eksamenSkriftlig/stx_A/2014/141205%20stx143-MAT-A-05122014.pdf opgave 12 tak på forhånd -
dsolve
ForumindlægHej, til en opgave som denne må man så gerne benytte desolve til en skriftlig matematik eksamen på stx? -
Biotek opgavesæt
ForumindlægHej er der nogen herinde som sidder inde med biotek A stx august 2015sættet? :) -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle jeg ville spørger om nogle har været op til terminsprøverne i år STX matematik a?
