Søgning på: religion noter etik. Resultater: 16381 til 16400 af 19479
-
Kurderne
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/04/15/124305.htm Det her er sgu da dumt! Det viser bare hvor lidt tyrkerne respekterer andre minoriteters rettigheder og ytringfrihed. De skal bare drømnme videre om at komme i EU! Hvad synes du om det? -
danskskriftlig eksamen, hva synes i?
Forumindlægja, jeg var jo som så mange andre oppe til skriftlig dansk eksamen i formiddags... jeg tænkte bare om hva i forskellige sys om opgaverne, svære, nemme? jeg selv valgte at skrive om digtene "to morgener", hva med jer? -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
går alle tre ud med hinanden?
ForumindlægHey allesammen, sidder lige og løser nogle ligninger.. og lige pludselig kommer jeg i tvivl.. hvis man har følgende ligning: a(a+b)-(a+2b)^2 Løses den så således? a^2+ab-(a+2b)(a+2b) a^2+ab-a^2+2ab+2ab+a^2 Så ved jeg at 2ab og 2ab går ud med hinanden, men hvad med a^2 går de alle tre ud med hinan... -
Samfundsfagligt studie
ForumindlægHejsa alle. Jeg er personligt kommet meget i tvivl om mit studievalg, hvilket enten taler for at jeg tænker mig godt om inden jeg vælger noget, eller, at jeg bare generelt er noget forvirret. Som overskriften antyder, så vi over i det samfundsfaglige område, hvorfor mine tanker går på studier som... -
STX eller HTX << Læge >>
ForumindlægHeya jeg har besluttet mig for at være læge ^^ -.- Men er det så HTX jeg skal tage eller STX? Hvad er bedst. Og hvilke fag? Havde tænkt mig A-Mat A-Fysik B-kemi ?? Kunne i komme med nogle gode råd? Skal jeg tage biologi istedet for ... hvad? Tak tak :D OG VIGTIGT: Synes i jeg burde tage 10. k... -
Er HHX et krav?
ForumindlægHi SP! Har en overvejelse om at læse økonomi efter gymnasiet, men er HHX et krav for at starte på økonomi på uni? Læste engang en tråd hvor folk mente at det var lige meget hvor man kom fra fordi den "økonomiske" viden man får på HHX ikke er grundig nok og, at det derfor næsten ikke kun... -
Årsagen til Israel og Palæstina konflikten?
ForumindlægGodaften, er der nogle som kan/vil forklare mig hvad årsagen til Israel og Palæstina konflikten var? Mange tak på forhånd -
Venstre's Samarbejdspartier og grundværdier
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om Venstre, og jeg har haft utrolig svært ved at finde ud af to ting: 1. Hvilke partier samarbejder Venstre med? 2. Hvad er Ventre's grundværdier? Jeg håber I kan hjælpe :) Tak på forhånd. -
Engelsk Stil
ForumindlægHar siddet og bøvlet med denne stil som skal afleveres i morgen. Tænkte om nogle af jer kunne tage et friskt kig på den og evt. gennemskue nogle af fejlene? The Dress In postmodern society it is important to communicate but it is often forgotten. After a long day at work which requires great rese... -
Hjælp til kommateringsstil
ForumindlægHejsa.. Ville høre om der var nogen der lige ville kigge min kommateringsstil igennem for fejl.. :) På forhånd mange mange tak. :) The Indian Mutiny A: The short story “The Indian Mutiny” is about a man called Fein. He reflects on his past as a pupil at Creighton Comprehensive, where he drove his... -
Help i really need it! Fristil.
ForumindlægVil i pleease læse dette jeg har skrevet fra hjertet til en ven og se om det er stavet korrekt? If a butterfly could talk and you asked how the winter was it couldn’t say because it hasn’t experienced it. Sometimes I’m a little butterfly. People sometimes ask butterflies. Hello you. Where sh... -
studentereksamen i engelsk B
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som vil give mig lidt respons på min stil som jeg skrev til studentereksamen i engelsk B. Bare nogen kommentarer og evt en karakterer. her er den: I have chosen section A, which is about smoking. I will give an outline of the different positions on the smoking ban whic... -
Søde, rare, tålmodige, engelske genier - ret min stil! :b
ForumindlægJeg har en aflevering, essay for og ønsker lidt kritik, da jeg ikke er så skrap til engelsk. (Og det vil jeg gerne blive!) Wood Grouse on a High Promontory Over looking Canada This story takes place at the frontier between USA and Canada in the mountains. On this place two brothers walk togethe... -
rettelse af stil
ForumindlægHej alle.. Jeg har skrevet en engelsk stil, som ikke er fejlfri.. Håber nogle vil hjælpe med at rette den... A day I´ll never forget I´ll never forget it. We were sitting in the classroom on Friday afternoon. We were having a History lesson. I remember it clearly. Miss Harper was tellin... -
Lapping up paperless learning
ForumindlægHej engelskeksperter! Jeg er selv ikke så god til engelsk, men prøve virkeligt alt hvad jeg kan for at gøre fremskridt. Det ville derfor være rart, hvis en af jer gad at rette noget af nedenstående, så jeg lige kan få de groveste fejl luget ud! På forhånd tusind tak for hjælpen! Mvh. GlibbR S... -
Ret kort tekst :D
ForumindlægHej jeg har lige skrevet en lille stil på små 500 ord. ville være super glad hvis der var en som ville rette det værste i den :D På forhånd tusind tak :D!! Clara’s Day When I was 15 and a half years old, I took all my clothes off for a morning assembly in front of the whole school. Then I ... -
The patriot game - rettelse af stil
Forumindlægjeg ved godt den er lidt lang - men håber der er nogle der vil kigge den igennem? :)- det er en analyse af en sang ved navn "the patriot game" The song is written by Dominic Behan. It tells the story of Fergal O'Hanlon, who was an IRA Volunteer from Monaghan, which is a country bor... -
hjælp til at forstå følgende tekst
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive en tværfagligopgave i Teknologihistorie og engelsk! mit emne handler om udviklingen inden for tekstilproduktionen i Storbritannien. Jeg er nu noget til diskussions delen, hvor vi skal tage udgangspunkt i teksten "fellow weavers". Jeg har rigtig svært ved a... -
SISYFOSMYTEN! - albert camus
Forumindlæghej, håber der er nogle der kan hjælpe mig, jeg har en dansk historie opgave, hvor mit hovedværk er sisyfosmyten af albert camus, har læst den og er godt igennem selve opgaven, men men men jeg forstår ikke hvorfor Sisyfos er en lykkelig man? har læst mig til det, men forstår det ikke, og håber de...
