Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16401 til 16420 af 39386
-
Rettelse
ForumindlægHEj Jeg har lavet en samfundsfags aflevering og vil spørge nogen ville rette den og måske komme med kommentar om forbedring ? -
ret tysk
Forumindlæghej er der nogle der har 5 min til at rette min tysk aflevering den er kun på 150 ord :D mvh matilde -
Alkohol
ForumindlægJeg sidder med en aflevering til i næste uge, om hvordan man laver alkohol kan i hjælpe mig kan ikke huske hvordan man gør. -
En der har lyst til at rette, pllz?
ForumindlægEr der nogen derude som evt har tid til at kigge på min engelsk aflevering for fejl, kunne være rigtig rart? Tusind tark på forhånd. -
cracking.
ForumindlægHej... Da jeg ikke er den store nørd til kemi og jeg har en aflevering i morgen, er jeg nød til at spørger herinde. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
organisk kemi og strukturer.
ForumindlægSidder lige med en kemi aflevering og har lidt problemer med et spørgsmål? Angiv struktur og navn for den carboxylsyre og for den alkohol, som heptylparaben dannes ud fra? Og er heptylparaben i vandfasen eller i oliefasen? -
ionforbindelser
Forumindlæghej er igang med en kemi aflevering. hvem ved hvordan dette stof H2SO4 er sat sammen af molekyleforbindelser. Håber i vil hjælpe. på forhånd tak. -
nogen der vil tjekke
Forumindlæghej alle. Er lige blevet færdig, med en tysk aflevering tænkte på om er ikke er nogle der vil hjælpe med at rette da jeg ikke er helt skarp til det tysk. på forhånd tak -
bb
ForumindlægHej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer?? -
Algegiftstoffer Afl.
ForumindlægNogen som har lavet afleveringen "algegiftstoffer" og evt. kan hjælp lidt med 3, 4 og 5? PFH Tak :) -
Machado-Joseph Disease
ForumindlægEr der nogen, som har lavet denne eksamensopgave fra august 2006? Jeg er meget interesseret i den, da jeg synes den generelt er svært, og da det er sidste aflevering inden årskarakterene :)! -
Hjælp til fysik :(
ForumindlægHej alle sammen. Sidder med en aflevering, og har har lidt problemer med opg b i det vedhæftede dokument. Håber på at i vil hjælpe mig Tak på forhånd :) -
Mertons teori
ForumindlægEr i gang med en aflevering hvor jeg skal gøre rede for Mertons teori, men jeg kan ikke finde en eneste god forklaring på det, kan nogen hjælpe? -
En retter, Please ?
ForumindlægNogen som vil kigge min dansk aflevering på. 1,5 igennem for stavefejl og forkerte formulerigner, kunne være rigtig rart? Tusind tak på forhånd. -
Radioaktive henfald (svært fysik)
ForumindlægHej alle. På det vedhæftede dokument er der nogle opgaver som jeg har fået for til en fysik aflevering. Men den er meget svær! Er der nogen som kan gennemskue opgaverne ? -
Afrundingstegn i word på mac
ForumindlægHej Jeg skal bruge afrundingstegnet i min aflevering. Altså et bølget = Men jeg kan ikke finde det. Håber meget i kan og vil hjælpe! -
Hjælp !!
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en aflevering i fransk? Jeg vil bare bede om at en retter den -
er nogle der vil hjælpe
ForumindlægHej er der nogle som vil hjælpe mig med min spansk aflevering, pleas den er vigitg.. skriv hurtigst muligst!! :) Mvh Kevi -
Vækst eller velfærd
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp med denne aflevering. den er til fredag aften og kan bare ikke komme igang. har så svært ved samfundsfag. -
Bestem integralet...
ForumindlægHej Jeg har en opgave i min aflevering, som jeg ikke lige kan se hvad jeg skal gøre i.. Håber der er en eller anden der vil hjælpe mig.. Jeg har vedhæftet den som et billede nedenfor:) På forhånd tak!
