Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16501 til 16520 af 156873
-
Snedkerværksted – Opgave 9 Hhx matematik B august 2018
ForumindlægEt mindre snedkerværksted producerer to typer kommoder af træ. Modern og urban Til fremstilling af et stk. Modern skal der bruges 4^2 træ, 2 produktionstimer og 1 time til arbejde med finish. Til fremstilling af et stk urban skal der bruges3^2m træ 3 produkttimer og 1 time til arbjede med fin... -
Svar hurtigst muligt da jeg skal aflevere min opgave imorgen!!!
ForumindlægHej alle! Jeg håber at i kan hjælpe mig med mit store problem. Jeg ville gerne vide hvordan man finder frekvens og summeret frekvens efter man har fundet intervalmidtpunkt???? Altså hvordan man regner det ud.. bare kom med en masse eksempler på hvordan man kan gøre.. Det haster utrolig meg... -
Det athenske DEMOKRATI - historieopgave!
ForumindlægHej alle kloge væsner:)Hvis nogen evt. skulle få lyst til lige at gennemlæse min historie opgave om det athenske demokrati og give lidt respons, ville jeg bare blive super glad! Jeg mangler egentlig blot nogle andre friske øjne der lige kan suplere med lidt konstruktiv kritik.. På forhånd tak:)Hi... -
Pointsystem
ForumindlægHvordan virker poinsystemet for matematik skriftlig? -
artikel
ForumindlægHvad gør man ved en artikel ! Bare kommenter den ? Er der mere man skal? -
Matemarik A
ForumindlægHej. Jeg vil bare spørge hvilke ting man kommer til at arbejde med når man får Matematik A? -
HJÆLP opgave til i morgen, er den her tekst rigtig? mht. grammatik, ordstilling osv.
ForumindlægMi familia es muy importante para mí. Tengo un hermano con los mismos padres y 3, cuando compartimos un solo padre, y una en la que no compartimos un padre. Mis padres se divorciaron cuando yo era 3. Mi hermano es mi mejor amigo, él es el más cercano y el mejor que tengo. Él lo es t... -
Engelskeksamen
ForumindlægHej... Jeg ville bare spørge om der er nogen af Jer, der ved hvordan en skriftlig engelskeksamen i 9.klasse foregår?? Jeg vil specielt gerne vide, hvordan fristil-delen ser ud. Er det en 100% fristil eller får man et overordnet emne? Håber I vil hjælpe.. Anne <33333 -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
Hjælp til fysik
ForumindlægEn opgave lyder: En resistor har massen 0,50 kg og består af et metal med den specifikke varmekapacitet 415 J/(kg * K). Beregn størrelsen af temperaturstigningen i resistoren, når der løber en strøm på 12 A gennem den i 10 s. Hvad skal jeg gøre? Formler? -
Udregning ved hjælp af Archimedes tilnærmelse af pi
ForumindlægHej er ved at skrive SSO om pi. Har i denne sammenhæng fået stillet opgaven, at udregne forskellige tilnærmelser for pi, ud fra Archimedes teori. Opgaven lyder på følgende: 1. vis at K6=bræk 2 divideret med kvadratroden af 3. Dette volder ikke noget problem. 2. Regn værdierne for følg... -
The word that nike wouldn't wear opgave 1.b.??
Forumindlæger der nogle som har lavet opgave 1.b. i "the word that nike wouldn't wear" som man kunne låne?? på forhånd tak -
HASTER ! Nogle kan se om jeg har beregnet denne opgave rigtigt: Please hjælp, det haster virkelig
ForumindlægJeg har lavet følge opgave :) Kan du se om jeg har gjort det rigtigt. Det er virkelig vigtigt for mig Tusind tak -
en der gider at kigge den her opgave igennem og rette fejl? haster..dansk..
ForumindlægHej venner..er der en der er frisk på at kigge en dansk opgave igennem== ? rette fejl osv.. det ville betyde meget!! -haster -
søger en der har styr på tømrerfaget til at lave en opgave omkring kvis/togfod
Forumindlægsøger en der har styr på tømrerfaget til at lave en opgave omkring kvist/togfod det skal stilles op som powepoint -
Et lille spørgsmål
ForumindlægEr det lovligt at ligge sin opgave (3. års opgave, problemformulering) op på nettet (her) og få hjælp til den? -
Relativitetsteori
ForumindlægHej! Jeg står jeg skal skrive en opgave i fysik A om relativitetsteori - og jeg aner intet omkring det!! Er der nogen der har en rapport liggende eller bare vil skrive et link til en side, vil jeg blive meget glad! På forhånd tak... -
Hjæælp terminsprøve
ForumindlægHej, jeg skal her på mandag op i skriftlig dansk for 9 kl Fsa. Er der nogen der har været op i det samme, da har nogen stikord til mig evt. hvad de forskellige opgaver går ud på?? Nogen der har gode råd til hvordan man kan scoore gode karakter vis man f.k.s. vælger (novelle,artikel??) Taak :).. -
http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-7-MED.pdf MA-3 eksamen, opgave 4.
ForumindlægHvorledes kan rumfanget V som funktion af tiden t bestemmes i denne opgave? På forhånd tak,Frederik. -
Jeg mangler hjælp til at få gennemlæst min DIO opgave
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp til at få gennemlæst min DIO opgave om Kina. og jeg vil være meget taknemmelig, hvis jeg kunne få den gennemlæst så jeg kan få lidt kritik udefra.
