Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16561 til 16580 af 48964
-
500 DKK til Estland EEK? HJÆLP, DET HASTER
ForumindlægHej. Jeg øver mig til færdighedsregning eksamen imorgen og jeg er stødt på denne opgave: Omregn 500 danske kroner til EEK (2. dec). Der står at valutakursen er 47,64 (tænker at det betyder at 100 EEK er 47,64kr). Hvordan gør man? -
AKUT HJÆLP
ForumindlægAKUT!!!! skal op på torsdag og er ikke færdig jeg har trukket tove ditlevsen i dansk mundtlig eksamen og har så valgt hendes novelle "nattens dronning" jeg er nu nået til at skulle indsætte novellen i berettermodellen nogle der kan hjælpe med det? -
4.Eksamensforsøg
ForumindlægDa jeg har været syg måtte jeg udeblive fra eksamen og har brugt mit 3.eksamensforsg Derfor har jeg søgt om disp. til 4 eksamensforsøg. Jeg har dog afleveret en lægeerklæring. Hvor sikkert er det at jeg opnår disp. til 4. forsg? -
har du brug for hjælp til bioeksamen?
Forumindlægskal du op til en 24 timers eksamen eller har du bare nogle ting du gerne vil have forklaret igen? Hvis du føler du kunne ha' brug for lidt ekstra hjælp så skriv en mail til mig. Jeg er bio studerende på uni og har stor erfaring indenfor undervisning. mvh signe -
Økosystemer
ForumindlægHej. Har lige trukket Arktiske havøkosystemer til min eksamen i 3.g biologi a niveau. Er der nogen der Der ved noget om de dynamiske forhold, biologiske produktion og energistørmme i forhold til den grundlæggende opbygning af økosystemet.?? -
02, 00 og 02 i Matematik
ForumindlægHar fået: Årskarakter 00 og 02 Mundtlig matematik eksamen 02 Har man så bestået Matematik b og hvis ikke hvad kan jeg så evt. gøre, måske søge om Dispensation? Vil jo gerne have en vidergående uddannelse. Mvh. Kasper -
Terminsprøver på skolen
ForumindlægHej vi skal snart op i terminsprøver på skolen (ikke eksamen), bliver der udsendt nye terminsprøver eller vil man typisk lave de gamle? Ville gerne øve mig lidt i engelsk skriftlig på nogle af de gamle prøver, men er bange for hvis jeg laver en af dem, og det ender med at være den vi skal have ti... -
Billedkunst LEKTIER!!!
ForumindlægVores billedkunstlærer, 3.g c niveau, giver os sygt mange lektier for. Lektiemængen tager vel ca. 20-60 min. at lave. F.eks. skulle vi her den anden dag lave tre portrætter og ALLE i klassen blev savet, fordi de ikke havde brugt nok tid på det. VI har overvejet at gå til rektor, men vi ved ikke h... -
Hit-ord!
ForumindlægHej Jeg tænkte på, at alle os, der skal op til old, kan samle en liste samme med hit-ord, dvs. græske ord, der er gode at bruge :) For at gøre det overskueligt, så skriver man ordet efterfulgt af en forklaring. Fx Ate - forblindelse. Når man ikke kan se, at det man gør er forkert. Ender ofte i... -
MONIKA HELD : 'Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische'
ForumindlægNOGEN SOM KAN HJÆLPE MED NOTATER :S sidder med en 24timers tekst :S -
At gange gennemsnittet med 1,08
ForumindlægHvor mange A niveaus fag skal man have før man kan gange gennemsnittet med 1,08? -
Meningen med livet
ForumindlægHvad eer meningen med livet`? Saitre siger at man selv skal danne meningen med livet. Dalai Lama siger at den allerede er besmemt; meningen med livet er at leve lykkeligt, og fremme lykke.. -
Analyse af propagandaplakat.
ForumindlægHey alle! Jeg har i mit AT projekt Dansk og Historie som fagkombination. Jeg har analyseret en nazistisk valgplakat, for æstestik og symbolik. Men spørgsmålet er om jeg har brugt dansk eller histories metode? De kan vel begge bruges til analysen, og de bruges vel ens? -
Historieopgave -emne
ForumindlægHey går i 2.g og SA... jeg skal jo som alle andre skrive en historie opgave i 2.g.. er der nogle der har nogle emner hvor man kan lægge et højt niveau og score en god karakter? -
AT 2019 emne
ForumindlægHej Sp Vil gerne finde et emne i historie A og Biologi A, men kan ikke komme på noget. Kan i hjælpe mig. Ps overemnet er vandet Hilsen Frederik -
HASTESAG! Optagelse.dk - betinget optagelse felt
ForumindlægHejsa! Jeg sidder lige nu og er ved at ansøge om vidergående uddannelse på optagelse.dk. Jeg påbegynder et sommersuppleringskursus her d. 11. juli og skulle gerne afslutte eksaminerne d. 15 august med forhåbninger om betinget optalgese. Når jeg tilføjer den ønskede uddannelse, så får jeg oplys... -
DIGT - har brug for gode digt analysere*
ForumindlægHej mennesker! Jeg har fundet det her digt som jeg skal op i i eksamen, jeg forstår det desværre bare ikke så meget, og da jeg er sikker på der gemmer sig nogle symboler og fede virkemidler jeg bare er helt blind på ;( Jeg kan ærligtalt ikke forstå det og er HELT LOST. Ved i hvad det handler ... -
Burde jeg droppe ud af STX?
ForumindlægHej Jeg er 16 år og går på stx i 1.g Jeg er meget usikker på om jeg burde droppe ud, pga mine karaktere ser virkelige dårlige ud. da jeg gik i folkeskolen fik jeg virkelige gode karaktere og var motiveret til gymnasiet, men siden jeg startede har jeg bare haft lyst til og droppe ud, i folke... -
Dårlige karakter på jura studiet
ForumindlægHej Alle, Jeg har lige færdiggjort mit første semester på jura-studiet.. Dog, så går det ikke så godt. Jeg har det problem, at jeg oftest er god til, at formulere mig mundtligt, men virkelig dårlig til at lyde forstående skriftligt. Mine eksaminer på første semester er kun lige bestået med et ... -
Hjælp - Karakter
ForumindlægHej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter?
