Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 16581 til 16600 af 34685
-
eksamenskarakterer
Forumindlæghej, har eksamenkarakter stor betydning? -
Må En sensor have et Dagligt Kontor på samme skole som han er sensor for?
ForumindlægHej allesammen... Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men kan det passe at den sensor jeg fik på AARHUS TECH er en person som har sit eget kontor på AARHUS TECH til hverdag. det giver jo ikke rigtig mening at han kan have et personligt forhold til os elever ? Joe -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
Analyse
ForumindlægHej Nogle derude der har analyseret biografen "Rødder: en gangsters udvej?" -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
SRP
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper SRP, skal man virkligt gå 3.g om, selvom en ens gennemsnit (med dumpet srp) er bestået?? -
omdrejningslegemer opgaver
ForumindlægHejsa Allesammen, Nogen der kan hjælpe mig med opgave 4 og 5 i dette matematik projekt? nogen derved hvilken formel man skal bruge? tak på forhånd. se vedhæftet fil -
har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej ved at der er mange sprørgsmål men de er virkelig vigtige, så kan nogen være flink ved at hjælpe mig? tak på forhånd -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Digttyper?
ForumindlægHej... Hvad kendetegner de forskellige digttyper? Kan stadig ikke helt få det ind i hovedet... Altså knækprosa, episke digte, traditionelle osv. -
Skriftlig dansk STX
ForumindlægHej allesammen Jeg starter i 3.g efter sommer og jeg har derfor et ret vigtigt spørgsmål. Jeg er ret dårlig når det kommer til at skrive dansk stile og derfor får ikke en særlig god karakterer. Jeg ville bare vide hvad I gør, har I nogle tips eller lignende. -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til... -
angående Mat A karakter
ForumindlægHej:) Jeg var til prøve i Mat A (stx) og fik 48 point og max var 100 point. Nogen af jer der ved ved hvilken karakter det svarer til? -
Knæets opbygning
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave, at skulle redegøre for knæets opbygning. Kan læse mig frem til, at knæleddet er bygget som et hængsel- og glideled med tre delvis adskilte ledkamre. Jeg er dog rimelig usikker på, hvad de tre ledkamre er? På forhånd tak -
Find forskrift
ForumindlægHej. Jeg mangler bare at besvare denne lille opgave i min aflevering. Men jeg kan simpelthen ikke helt finde ud af hvordan jeg skal finde forskriften. En eksponentiel funktion opfylder f (1,7) = 23,8 og f (5,1) = 102,5. Bestem forskriften for f blandt andet ved hjælp af sætning 11. Jeg har ve... -
samfundsfarmaci
Forumindlæghej jeg har et spøgsmål og håber at nogen kan hjælpe mig: hvad vil der sker med efterspørgselskurven på lægmidler når ældrebefolkningen stiger i fremtiden(alt er lige)?? 1- efterspørgselskurven vil ford´skydes mod højre 2-efterspørgselskurven vil ikke flytte sig 3-efterspørgselskurven vil f... -
Reducere?
ForumindlægHej Jeg har et problem til prøver og eksamen i skr. mat. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at reducere/forkorte. Er der en bestem form for regel, som gælder hver gang? Jeg har prøvet at regne mange opgaver, men ingen af dem var rigtig. Tak på forhånd! -
Bevægelse i jordens tyngdefelt
Forumindlæg"Bevægelse i jordens tyngdefelt (nær jordoverfladen, som eksempel)" Hvad ville i komme ind på til den mundtlige eksamen så det er godt og simpelt? Jeg har noget med det frie fald, men det virker måske lidt for simpelt. Jorden tyngdefelt, er det bare der hvor tyngdekraft har en virkning? -
Jeg er i tvivl ...
ForumindlægDer er altså en lille ting jeg er i tvivl om, ang. min fysik eksamen. Jeg går på STX, og skal her d. 16 op i fysik C, men da vi som klasse har valgt prøven med 24-timers forberedelse, skal jeg naturligvis op og trække d. 15, så der er ikke ret lang tid tilbage... Det jeg undrer mig over er, at ...
