Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 16581 til 16600 af 58387
-
Er i gode til engelsk?? Kan I fortælle et kort resume af denne tekst??
ForumindlægKan i skrive et kort resume af hvad denne vedhæftede tekst handler om?? Jeg selv er nemlig lidt i tvivl! -
Inverse eksponentielle funktioner - EKSAMENS SPØRGSMÅL
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lidt fast i eksamens forberdelsen ved et spørgsmål og det lyder: Redegør for inverse eksponentielle funktioner – logaritmefunktioner, herunder definitionsmængde, graf og regneregler. Er der nogen som muligvis kunne komme med en forklaring til hver del. -
Matematik B, mundtlig eksamen - hvis jeg dumper?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i mundtlig matematik her til sommer, og jeg er vildt nervøs! Til terminsprøven fik jeg 00. Min årskarakter er skriftligt 00 og mundligt (den midertidige) 02. Jeg er SÅ bange for at dumpe til mundtlig eksamen, da jeg er virkelig dårlig til matematik på B-niveau. Hvis nu je... -
MAT 1 ÅRIGT A NIVEAU EKSAME
ForumindlægJeg har MAT 1 årigt A niveau eksamen på fredag..og ville lige høre hvad man skal gøre for at bestå...?trækker det meget ned i karakter hvis man støtter sig til éns papir..? man skal helst slet ikke kigge vel..? jeg kan ihvertfald ikke bare skrive løs på tavlen uden at kigge på mit papir..for er b... -
Karakterer til skriftlig fysik a-niveau eksamen
ForumindlægJeg har været til Fysik skr. eksamen i dag, og nu prøver jeg at finde ud af hvilken karakter jeg mon får. Men er der nogen der kender til pointsystemet og tilhørende karakterer? Er der f.eks. 10 point pr. fuldstændigt korrekte svar? Og hvilken karakter giver f.eks. 80 point? (hvis det overhove... -
Kan man få -3 til en eksamen, selvom man har været tilstede??
ForumindlægHej! Er det muligt at få -3 til en kemi eksamen selvom man var tilstede??? burde man idet mindste ikke få 00?? Man giver jo kun -3 når du ikke har været tilstede -
Please har behov for hjælp. passiv dansk-engelsk oversættelse!!!
Forumindlæghey, jeg har skide brug for noget hjælp, jeg dumper sgu snart i engelsk, hvis jeg ikke forbedrer mig. Så er der nogle der er søde nok til at tjekke den lige igennem for mig. Såå redder i min dag(JEG MENER DET)de fleste af dem er passive sætninger:Oversæt:1. Stykket blev formodentlig skrevet af Be... -
Engelsk referat af "Angels and Demons"
ForumindlægHej mennesker, jeg har et referat, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til ift. grammatik og sådan. Jeg er ikke så god til engelsk, så kunne godt tænke mig en, som gad kigge efter fejl og evt. rette teksten. Det er et referat af bogen "Angels and Demons" af Dan Brown. Summary... -
Oversættelse til korrekt engelsk - meget gerne hurtige svar
ForumindlægJeg har noget tekst jeg gerne vil have lidt gramma-respons på. Teksten kommer her: Hi You would like me to write a letter in which I explain why I will like to work as a volunteer at the project. When I was offered work at the project, the first thought that came into my head was that it was a pl... -
Politik og ideologi i opbrud EKSAMEN PLS
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder og laver et synopsis ud fra emnet: politik og ideologi i opbrud. Jeg vil bare lige vide om jeg er på den rette vej? og meget meget, gerne nogle ideer til underspørgsmål. Problemformulering: Hvad er baggrunden for, at partierne mister deres traditionelle vælgere, som de... -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Kontraktmodellen til det er ganske vist eksame imorgen haster:-)
ForumindlægHej SP;-) Jeg skal til eksame imorgen meget tidlig, jeg har øvet og fået hjælp fra jer her inde fra tusind tak for det! Men jeg mangler bar et punkt det er analysemodellen, jeg har valgt kontraktmodelen, ( mange kalder den, hjemme ude hjemme) Men kan ikke helt forstå den har søgt på youtube, osv.... -
At vide DK skriftlige eksamen på forhånd
ForumindlægJeg skriver her fordi jeg vil i forbindelse med de andre af jer, der ligesom mig via omveje har kendskab til de forskellige tekster, der bruges til gymnasiets dansk skriftlig eksamen 2004.Jeg har nemlig nogle konkrete spørgsmål gående ud på perspektiveringsmuligheder. -
Har bruge for hjælp, i engelsk mundtlig skal jeg op IRA. kan i checke om det jeg har skrevet er rigtig,var det
ForumindlægHar bruge for hjælp, i engelsk mundtlig skal jeg op IRA. kan i checke om det jeg har skrevet er rigtig,var det sådan på det tidspunkt. og ret sprogfejl hvis der er. What is the IRA? 1) The IRA was created in 1919 as a successor to the Irish Volunteers, a militant nationalist organization fou... -
muligt at forbedre gennemsnit?
Forumindlæghej!vi er nogle stykker der har diskuteret følgende: er det muligt at forbedre sit gennemsnit ved at tage nogle fag om eller tage suppleringsfag, eller er det kun niveauet af det pågældende fag der ændres (hvis det er højere selvfølgelig)?på forhånd tak for hjælpen? -
må man ikke sætte fodnoter til dansk skr. eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk skriftlig eksamen i morgen. Er det rigtigt man ikke længere må lave fodnoter i stilen, men man skal skrive hvor i teksten man evt. citerer fra i en parentes efter sætningen?? Mvh -
censor KIG: dansk eksamen - afleveret forkerte papirer
Forumindlægjeg er kommet til at aflevere forkerte papir ifbm. dansk eksamen. har kontaktet skolen og de siger der er intet at gøre.. hvis du var en censor, hvad ville jeg da få? der er grammatiske fejl, ikke vildt mange men der er lidt. derudover er der en mangel på lidt redegørelse. min printer hav... -
Forsøg til Fysik/kemi, 9. klasse eksamen
ForumindlægHeej .. Er der nogen der kan hjælpe med at finde forsøg til disse ting, skal bruge det til eksamen på mandag !! 1. Transformation 2. Induktion og vekselstrøm 3. Elektromagnetisme 4. Elektricitet 5. Radioaktive stoffer På forhånd tak ! :) -
matematik 22 maj skriftlig a eksamen
Forumindlæghej jeg var den 22. maj op til matematik skriftlig eksamen på a niveau. jeg regner med at jeg ligger på et 4-tal eller 7-tal, men jeg kan simpelthen ikke vente, og derfor spørger jeg her, om der er en som ville have lyst til at rette mine opgaver? mit andet spg er om der er nogle der ved hvornår... -
En side engelsk, som jeg ville være glad for at få feedback for :)
ForumindlægGo' morgen!Jeg er kommet i dag med en frisk lille engelsk tekst om reklamernes styrke; I would appreciate it, if nogen ville læse den igennem og kommentere evt. fejl og den slags :). Og den skal ikke afleveres i dag, er bare stået op til en anden opgave. Tak på forhånd.The power of advertisin...
