Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16641 til 16660 af 48880
-
Hjælp til brødrene grimm ,, plzzz
Forumindlægplzzz vil i ik nok hjælpe mig med at finde nogle sider med Brødrene-grimm ? -
might?
ForumindlægHey hvilken af disse sætninger er rigtige og forkerte og hvorfor I might choose to go out and travel I might go out travelling -
Engelsk
ForumindlægHvordan siger jeg: "Jeg tror også, at hvis det mod forventing skulle ske" I also think that, if in contrary to expectation "et eller andet" Hjælp! -
stil
ForumindlægHej people har en stil der fylder en kun 300 ord vil nogen hjælpe med at rette den plis og om jeg har udfyld opgaven :D -
Røde Kors, indsmaling
ForumindlægIndsamler Røde Kors ikke hvert år d. 7. oktober ? -
Problemformulering - Erik Erikson?
ForumindlægHej. Jeg skal udforme en problemformulering, og svare den med Erik Eriksons teori. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? Det er en mundtlig opgave. Tak på forhånd -
Essay-hjælp! (At turde flytte sig)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har simpelthen mange problemer med det at skrive en essay. Alle steder hvor jeg kigger på nettet, men også iblandt mennesker, siger forskellige ting omkring " hvordan man skriver et essay". Nu har jeg så prøvet at starte et Essay, men sagen er den, at jeg aldrig ha... -
Engelsk handelsbrev (klagebrev)
ForumindlægHej Alle-sammen :) Jeg skal igang med en opgave, hvor jeg skal skrive et handelsbrev på engelsk. I opgaven er der et brev, hvor en familie har sendt en klage til et rejse-firma. Familien har været på rejse, men de har oplevet en række utilfredsheder (bla. virkede aircondition ikke og en af pigern... -
Vigtigt
ForumindlægIch esse und aufräume mein Zimmer, denn auch ich bin mit meine freunde, und ich auch mache meine Hausaufgaben. -
Muhammedkrisen - DIO
ForumindlægJeg skal skrive om muhammedkrisen i min DIO, med overemnet globalisering. Jeg mangler at finde en vinkel på det (problemformulering), er der nogle som har en god ide så jeg får en rød tråd? Jeg skal gå efter de tre taksonomiske niveauer, redegøre, analysere, vurdere/diskutere. Jeg har tænkt på så... -
Terminsprøver
ForumindlægJeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge -
Udtale...?
ForumindlægJeg er en spasser hvad angår udtale af ord... men det skal ikke stoppe mig fra at bruge dem! Hvordan udtaler man: 1) ambivalent? Tryk på "am" eller "bi"? 2) kausalitet? Hvor man tydeligt kan høre forskel på "a" og "u", eller hvor "au" danner en &... -
Er der en matematik studerende i århus der vil tjene lidt penge?
ForumindlægHeeej.... Jeg har lige i starten af bioteknologi studie brug for lidt hjælp i matematik og kemi.......Skal ligeee komme i gang, derfor vil jeg lige have lidttt hjælp..... Er selv studerende, og har ikke rådddd til at betale meget:(, men kan da give 120kr i timen, håber der er en der gider hjæl... -
Kan nogen forklare hvad kornsalgsperioden var?
ForumindlægHejsa! Er der nogen af jer der hurtigt kan forklare hvad kornsalgsperioden var? tak på forhånd!! -
Hjælp Molekyler :)
ForumindlægPheromoner er en speciel type stoffer der udskilles af mange insekter, og benyttes af kvinden til at tiltrække manden til parring. Et pheromon har molekylformlen C19H38O. Normalt er mængden der udskilles af det kvindelige insekt ca. 1.0 x 10-12 g. Hvor mange molekyler svarer denne mængde til? ... -
Hjæælp nogen der vil rette min stil?
ForumindlægHeej nogen der gider at rette min stil ? er nemlig ret dårlig til engelsk :) : Walter Elias Disney Walter Elias Disney also named Walt Disney was born on 5th December 1901 in Chicago. He studied at Kansas City and Chicago Art Institute. Charlie Chaplin Walt Disney was very impressed. Since he ... -
NOVELLE - HJÆLP
ForumindlægAnden gang jeg stiller et spørgsmål, men hej! Jeg skal skrive en novelle som skal omhandle identitetstyveri, men ved dog ikke hvad jeg skal skrive om - altså hvor jeg skal starte. Har desværre ingen ideer, hvad jeg kan skrive om. Jeg ved bare, at der er nogle krav, som jeg skal udfylde. Kravene ... -
Efterord
ForumindlægJeg skal bruge det engelske ord for "efterord". Jeg har kigget i ordbøger, men der står det ikke. Er der nogle, som ved det? På forhånd tak! -
hjælp til nogle sætninger
ForumindlægI allow me to suggest a PULLEY - hvad betyder det og er der andre måder at sige det på? og så er der lige en til her STAFF fx our staff should rather use their..... -
en sætning
ForumindlægDe havde lige mødt hinanden: Se acaban de encontrar?
