Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 16661 til 16680 af 35145
-
Tysk som A fag?
ForumindlægHej jeg har afsluttet tysk i år. Jeg endte med et flot 7-tal til eksamenen i sidste uge. Mine årskarakter ligger også på 7, 7. Mit tysk er ikke særligt stærk, men jeg er bare bange for at mit snit ikke er højt nok, så jeg overvejer at hæve faget. Jeg har især svært ved det sprogelige, og udtale... -
Nykritik og hermeneutiske spiral
ForumindlægEr der nogen, der kan forklare mig, hvordan den nykritiske analyse metode hænger sammen med den hermeneutiske spiral? -
hvad går udd. ud på?
Forumindlæghttp://ucsj.dk/uddannelser/administrationsbachelor/uddannelsen/ http://www.ug.dk/forside/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/samfundsfagligeakademiuddannelser/administrationsoekonom.aspx#fold5 nogle som konkret kan fortælle mig hvad denne udd går ud på? hvilke betegnelser kan man få? for ... -
Må En sensor have et Dagligt Kontor på samme skole som han er sensor for?
ForumindlægHej allesammen... Det kan godt være det er mig der er forkert på den, men kan det passe at den sensor jeg fik på AARHUS TECH er en person som har sit eget kontor på AARHUS TECH til hverdag. det giver jo ikke rigtig mening at han kan have et personligt forhold til os elever ? Joe -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
gennemsnit hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal på htx efter sommeren og selvfølgelig har jeg tænkte mig at læse til noget efter gym, noget med computer. derfor har jeg været på Københavns universitets hjemmeside. Der står adgangskrav Dansk A SKAL VÆRE BESTÅET ENGELSK A SKAL VÆRE BESTÅRT MATEMATIK A mindst 6. I snit. ... -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
plzzzz hjælp til mat. a meget vigtig
Forumindlægjeg skal op til mat. a mundtlig på tirsdag jeg skal gøre rede for at den eksponentielle funktion f(X)= b* a^x er en løsning til differentialligningen y`= k * y. intilvidere har jeg først differenteret f(x)= b* a^x og indsættede det på y` plads og det blev b* ln(a)*a^x=k*b*a^x er det rigtig? h... -
Kinetisk vindenergi
ForumindlægHejsa Jeg sad og undrede mig over, hvodan man fandt den kinetiske energi fra vinden. Ellere rettere sagt, hvordan skal man finde massen af vinden? Jeg ved, at vindens massefylde er cirka 1.2 kg/m^3. Men hvordan finder jeg ud af, hvor meget vind der er (hvor stort rumfanget er)? -
Kildekritik
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til at skrive SRP, og skal udføre en kildekritisk undersøgelse i analysedelen. Jeg er dog virkelig ræd, idet jeg ikke kan huske hvordan man lavede en meget grundig kildekritisk undersøgelse? Men jeg ved dog, at der nærmest er en opskrift man kan følge slavisk. Er der d... -
Terminsprøver
ForumindlægHej. Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i? Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj? Eller bliver det sygeprøven 2014 december? Hvad tror I det bliver? Og hvad var det med jer? -
hvad sker der? SRP ikke afleveret/dumpet
ForumindlægHej alle. Jeg har nu søgt det meste af nettet rundt og læst samtlige tråde igennem herinde for at finde svar. Dog synes jeg ikke at kunne finde frem til ét præcist svar, da det virker som om at alle har "hørt" noget forskelligt. Derudover er de fleste tråde, jeg kunne finde, fra 2008 el... -
SRP
ForumindlægHvad sker der hvis man dumper SRP, skal man virkligt gå 3.g om, selvom en ens gennemsnit (med dumpet srp) er bestået?? -
Tysk hjælp
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad det personlige stedord er ved denne sætning?: Bald hatte sie____vergessen. -
har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej ved at der er mange sprørgsmål men de er virkelig vigtige, så kan nogen være flink ved at hjælpe mig? tak på forhånd -
Redegør vektorer
ForumindlægHvornår har jeg redegjort nok? Hvad skal jeg tage med? Redegør for vektorer. -
Fysik b: forklar symboler i formlen
ForumindlægForklar hvad symbolerne i denne formel betyder -
Digttyper?
ForumindlægHej... Hvad kendetegner de forskellige digttyper? Kan stadig ikke helt få det ind i hovedet... Altså knækprosa, episke digte, traditionelle osv. -
MATEMATIK (REGRESSIONER)
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet -
Supplering gennemsnit??
ForumindlægSagen er den, at jeg skal til at supplere kemi, fysik og matematik, da jeg gerne vil søge ind på medicin. Min nuværende gymnasieeksamen har et gennemsnit på 11,2, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan karaktererne i suppleringsfagene kommer til at påvirke dette, i og med at jeg skal bruge dem til...
