Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 16701 til 16720 af 48964
-
Skriftlig dansk hjælp
ForumindlægHar i nogle gode fif/tips/ideer til skriftlig dansk eksamen i 9.klasse? Jeg skal op i morgen og har sindsygt svært ved det med bare at sidde og skrive selv i 3,5 timer og jeg kan desuden slet ikke finde ud af at formulere gode sætninger eller en god struktur. -
Fra SOSU-assistent til læge?
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med at tage uddannelsen til SOSU-assistent, men har stadigvæk en drøm om at blive læge. Kan man tage nogle HF-enkeltfag, og derefter søge ind på medicin via kvote 2 - og er det realistisk? Jeg har samfundsfag C fra 1.g, som jeg afsluttede og derefter droppede ud. Når jeg ... -
bachelor ??
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål vedrørende dispensation af bachelor maksimal studietid! jeg har særlige forhold der har gjort at jeg har brugt lidt ekstra år på min bachelor. Jeg var op til eksamen og nu her reeksamen lige inden sommerferien og har dumpet.....jeg har brugt max år på min bachelor men re... -
Stor dansk opgave - hvilket emne?
ForumindlægHej medstuderende, Jeg skal skrive en stor opgave i dansk. Emnet er helt frit! Jeg overvejer om jeg skulle analysere en bog og film af samme historie (Fx. Harry Potter bog og film), og så sammenligne disse. Men jeg ved dog ikke hvilke værker jeg skal vælge. Der skal være en bog og en film om sa... -
Idéer, tips osv til dansk historieopgave?
ForumindlægHej SP. Står i den situation at jeg her om et par uger skal til at skrive en opgave på de 8 sider. Går i 2.g. Muligheder: Dansk. Historie. Tværfaglig (mix mellem dansk og historie.) Prøver denne gang at være ude i god tid, så jeg ville høre om der er nogle erfaringer, tips, og ikke mindst forslag... -
Hjælp, det haster!
ForumindlægTrækker det ned, hvis man til mundtlig biologi eksamen er afhængig af sin disposition? -
SRP Matmatik
ForumindlægHej derude! Jeg sidder, måske lidt i god tid, og spekulerer over fag til SRP, som jeg skal skrive engang til december. I den forbindelse kunne jeg mægtigt godt tænke mig at skrive om Julen, da jeg er lidt af en fanatiker. Jeg har besluttet mig for at skrive i faget historie, da dette jo er en o... -
24t: Europæisk middelalder og korstog
ForumindlægHej, Jeg har trukket en tekstsamling inden for emnet "Europæisk middelalder og korstog". Hvis der er andre der forbereder eksamen inden for nogenlunde samme emne kan vi jo bruge denne tråd til idéer og inspiration. -
Lektiehjælp søges!!!
ForumindlægSkulle der mon være nogen derude der ville være interreserede i at hælpe mig en gang om ugen med Matematik? Jeg starter på Hf på mandag, og har matematik på C niveau. jeg har brug for en der kan hjælpe mig en gang om ugen, og op til prøver og eksamner flere gange om ugen, efter skoletid. Je... -
dumpet sin studentereksamen?
ForumindlægAltså vægter årskarakter og eksamen om man har bestet sin studentereksamen? Eller er det gennemsnittet af kun eksamen? Udover det, hvis man har været oppe i et fag, tæller årskarakteren så ikke længere i det fag? -
AT Hjælp
ForumindlægSom så mange andre har jeg et kæmpe problem med AT. Et af mine store problemer er at jeg går på en ultra humanoir linje (Spansk A, Engelsk A, Mat B, Fys B, Idræt B, Samf C, Mediefag C, Psykologi C), jeg vil meget gerne undgå at bruge samf/mat/fysik, derfor har jeg mange problemer med at vælge eme... -
EN HURTIG Hjælp til Dansk!..
ForumindlægHeeyy allesammen. Så er der brugt over 11 timer på min aflevering til i morgen, står her og skal have omformuleret denne sætning til mit egen sprog (egne ord): Nogle som evt. kan hjælpe med det, ville virkelig være taknemmelig, skal btw aflevere imorgen tidlidt, så måå gerne svare hurtigst muligt... -
Titanic - matematik
ForumindlægHej Vinteren nærmer sig, dermed nærmer SRP'en sig også... Jeg har spekuleret meget over emne - jeg vil rigtig gerne skrive om Titanic. Jeg skal skrive i matematik (eneste studieretningsfag på A-niveau), så jeg ville høre om i har nogle idéer til, hvordan jeg kan bringe MA A ind i e... -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
problemregning
ForumindlægHej, Jeg vil gerne rette min problemregning eksamen er der nogle der vil ligge deres ud. -
råd
Forumindlæghej er der nogen der har god råd/ideer til hvordan man kan forbedere sig til his. eksame -
Det økonomiske kredsløb
ForumindlægNogen der kan forklare det økonomiske kredsløb, og evt. henvise til en figur? Skal bruge det til min eksamen. -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .( -
Lektiehjælp tilbydes: Psykologi C + B
ForumindlægJeg bor på vestegnen men tilbyder også online lektiehjælp. Mulighed for intensiv læsning op til eksamen. -
Afgangsprøve
ForumindlægHvordan foregår en fysik/kemi eksamen?
