Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 16721 til 16740 af 35510
-
Hvis man er dumpet i påkrævet fag
ForumindlægHvis en lang vidregående uddannelse kræver at man er bestået i et bestemt fag og man ikke er det, er der så helt lukket for ens muligheder for at komme ind på den uddannelse? på forhånd tak. -
Reducering
ForumindlægOpgaven hedder: Reducer udtrykket 3(p+q)^2-6p(q-p) Hvordan reducerer jeg det ? Ved jeg skal bruge nogle potensregneregler, men det hjælper bare ikke meget :S -
Disposition til Salte
ForumindlægSidder og skal til at lave en disposition om salte, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Nogen som har en disposition, som jeg kunne tage udgangspunkt i? Mvh. Cecilie -
142 kasser øl
ForumindlægSe, "i gamle dage" var det jo sådan, at et 13-tal betød, at man skulle give en kasse øl. Men nu er det jo blevet erstattet af det lidt mere opnåelige 12-tal. Skal der gives en kasse pr. 12-tal får man ret mange kasser øl, og familieformuen brændes således af hos de heldigste. Så derfor... -
Fysik og kemi før min mundtlige prøve
ForumindlægHej Er der nogen som ved ved noget neutralisation. Hvad er neutralisation? Hvad brug/kan neutralisation? Hvad anvendes neutralisation? -
Nofikationsområde
ForumindlægHej jeg har Windows 8. Hvad menes det her med: og så længe den ikke er arbejdet med fra notifikationsområdet, vil onenote ikke synkronisere -
religion - 3.g
Forumindlægjeg skal have religion i år, og vil gerne høre hvad det generelt går ud på og er det et svært fag ? Mia -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Præsentation af outline?
ForumindlægHejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M... -
Leverpostejmad: Fordøjelsessystemet
ForumindlægNogen der har en ide om hvad der sker med en leverpostejmad på vej gennem fordøjelsessystemet? -
Fri Adgang
ForumindlægHvad menes der egentlig når der står der er fri adgang til en uddannelse bare man opfylder de specifikke krav. ? Betyder det så at man altid er sikret på at komme ind og læse den uddannelse uanset hvor den er placeret på en prioriterings såfremt de uddannelser man har søgt før den siger nej til ... -
Udsættelse af AT
ForumindlægHej folkens! I denne uge (uge 3, red.) skal vi skrive AT om Kampen for det gode liv, der var eksamensopgave sidste år. Problemet er, at jeg lå i sengen med influenza mellem mandag aften d. 13. og hele tirsdagen d. 14. Nu sidder jeg, kort før opgaven skal afleveres, uden at have skrevet noget som... -
Terminsprøve og afgangseksamen
ForumindlægHej, Jeg er lige startet i 9. Klasse. Jeg er en smule nervøs for terminsprøven i januar og afgangseksamenen. Da jeg ikke har nogen at spørge til råds (min storebror havde ikke haft nogen af delene pga corona og mine andre venner havde det i en formildet version), vil jeg bare spørge de kloge hove... -
2003 Exam: "The Juggler"
Forumindlægheja.. hvad synes I andre 3.g'er om denne novelle? jeg synes selv at den var superfin. tror I at det er iorden at lægger den herud nu? bliver det ikke regnet for snyd, hvis en af censorne pludselig falder over min stil herinde?.. skriv lige tilbage.. -
HF eller gym???
ForumindlægHvad er bedst HF eller gymnasium?? Hvis man nu går efter det faglige?? Og hvad med lektier jeg har hørt, lærerne ikke gider at lave noget med HF'erne og derfor får de ikke så mange lektier?? -
noter
Forumindlæggode historie noter ønskes -
Mat B -> Mat A
ForumindlægJeg går i 1g.Min studieretning indeholder bl.a. Mat B. Jeg har tænkt mig at vælge Mat A.Hvordan regnes karakteren for Mat ud? Jeg har læst, at karakteren fra Mat A vægter 2/3, mens karakteren fra Mat B vægter 1/3, kan det passe? -
Forskel på Gymnasie og HF?
ForumindlægHey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas -
sommereksam
Forumindlæghej vil lige spørge hvis jeg nu ikke består i en fag kan man godt tag om igen her til sommer så jeg efter sommerferie kan tag på b niveau -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ...
