Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16741 til 16760 af 321608
  • Bibelen, skabelsesberetningen

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvorfor der findes to skabelsesberetninger i Bibelen??
  • diskussionsspørgsmål

    Forumindlæg
    Diskuter fordele og ulemper ved at undersøge, om individer - fødte såvel som ufødte - har arveanlæg for Huntingtons Chorea. .. Jeg er lidt kørt fast og blank for ideer, håber derfor på lidt inspiration :)
  • Perspektiver og begrænsninger

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen er der nogle der forstår hvad der menes med "undersøgelsens perspektiver og begrænsninger"? på forhånd tak! Isabella
  • Engelsk mundtlig FSA

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i engelsk mundlig FSA på tirsdag:( Prøven er jo opdelt i to og jeg har fint styr på den første del. Men det der bekymre mig er den anden del hvor man skal trække et spørgsmål inden for de emner man har haft. Vi har bl.a. haft overemnerne The armish people og Denmark;) Hvilke spø...
  • GENSPLEJSNING

    Forumindlæg
    Hvad er fordellene og ulemperne ved gensplejsning? ??
  • er det okay???

    Forumindlæg
    hej er det okay, at have det "sjovt", når man har en kæreste??? hvad mener i??
  • gode råd?

    Forumindlæg
    Jeg ville hører om der er nogen af jer der kan komme med nogle gode råd til hvordan jeg kan blive bedrer til Dansk? Jeg har et andet etnisk baggrund, og syntes ikke selv at jeg er god til at tale og skrive.
  • stil om min første oplevelse med alkohol

    Forumindlæg
    Ja jeg skal skrive en stil om min første oplevelse med alkohol, eller bare et eller andet oplevelse med alkohol, og når jeg ikke drikker er det lidt vanskelig at skrive om det, så jeg kan skrive om en gang jeg så en alkoholiker, eller noget andet som har med mig og alkohol at gøre, det skal ikke ...
  • VIRKELIG brug for HJAALP!

    Forumindlæg
    Hej. Nogen som kan forklare med egne ord, hvorfor og hvad var grunden til at tyskerne angreb VERDUN? Noget specieal de ville opnaa? Udovre at de ville traange ind i Frankrig....
  • habitus og kapital

    Forumindlæg
    Hej I lang tid har jeg været lidt forviret omkring hvad sammenhængen mellem kapitaler og habitus er, og hvilken indflydelse kapitalerne har på habitus. Nogle der kan forklare det på en simpel måde?
  • Citat?

    Forumindlæg
    Hvad menes der med dette citat "Hov står for fald?" Er det ikke noget med, hvis man er klog og kvik så vil man altid i sidste ende dumme sig med et eller andet. Nogen der kan foreklare det lidt bedre?
  • positivisme og objektivisme

    Forumindlæg
    Jeg har lidt svært ved at adskille disse to filosofiske ståsteder. er der nogen der kan hjælpe i må gerne inddrage ontologi og epistemologi en besvarelsen :)
  • Jødisk lobby

    Forumindlæg
    Hvad er en jødisk lobby? Har om Jødisk lobby i USA. Har fundet mange artikler om AIPAC på forskellige sprog.. svært at forstå. en der kan sige konkret hvad det er og evt. drejer sig om?
  • Etik og fosterdiagnostik

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogle fortælle hvad henholdsvis nytteetik, pligtetik og dydsetik ville mene om fosterdiagnostik og abort? På forhånd tak for svar.
  • HVAD HEDDER EFTERSKOLE PÅ ENGELSK???

    Forumindlæg
    Heeej Jeg skal på efterskole næste og jeg skal forklare det til mine venner i USA. Jeg har prøvet at forklare det men Idk. Er der et bestemt ord man kan bruge???
  • Demokratiformer

    Forumindlæg
    er der nogen af jer kloge mennesker, der ved hvad er demokratiformer= og hvilke rettigheder og/eller pligter de giver den enkelte borger?
  • haster - haster - haster

    Forumindlæg
    hej , har vanskelligheder med nogle opgaver. en af dem lyder sådan: summen af det dobbelte af et tal og tallet 3 er 49. find tallet haster
  • Ansøgning

    Forumindlæg
    Jeg er lige ved, at udfylde en ansøgningsskema,men kan ikke rigtig komme i tanke om hvad jeg skal skrive: Hvad er årsagen til at du søger job hos fakta..Hvad ville i evt. have skrevet der. på for hånd tak.
  • Hjælp til 9.klasse afgangsprøven! Fra barn til voksen.

    Forumindlæg
    Hej, Gandalf her. Jeg har trukket "Fra barn til voksen" til afgangsprøven i 9.klasse. Kan ikke rigtigt finde nogle gode tekster, så ville lige spørge om hjælp. Måske havde i nogle i tankerne.
  • Film fra computer til computer

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er ved at modtage en film vha. Windows live messenengers delemappe. det tager bare en hel**** tid. Nogen der lige kan komme på en hurtigere måde ? :P