Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 16761 til 16780 af 77388
-
Forside til synopse
ForumindlægHej alle Jeg er i gang, med at lave en synopse om en novelle. Jeg har bare svært ved at finde ud af, hvordan min forside (side 1) skal se ud. Håber i kan komme med nogle eksempler :-) -
Engelsk Outline hjælp
ForumindlægHej, Vi skal have lavet en Engelsk Outline til på mandag, og fremlægge på onsdag. Jeg har lidt problemer med outlines, og det kunne være fedt hvis nogen kunne lave en skriftlig opskrift til hvordan man laver og opbygger en outline, + fremlægger den nogenlunde. - Jeg har vedhæftet teksten som je... -
En ulykkelig kjærlighed - Christen Dalsgaard
ForumindlægEr der nogle af jer som har en analyse af maleriet "En ulykkelig kjærlighed" af Christen Dalsgaard? -
Bestem fordelingsfunktionen.
ForumindlægOvenstående er tætheden for (X,Y). Hvad er fordelingsfunktionen og tætheden for Z = Y/X? Jeg er både i tvivl om hvilket integral der skal udregnes, og hvilke grænser der skal være. -
Hyperbel, parabel, omvendt og ligefrem proportionel
ForumindlægEr det normalt at have om ovenstående i folkeskolen? -
Kvadratsætninger og bogstavreducering
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe med følgende opgave? (a-h) Tak på forhånd. Screenshot: http://prntscr.com/oty87w -
HJÆLP! FP9 DEC 2018
ForumindlægHejsa folkens. Tænkte på om nogen af jer har lavet fp9 december 2018? Hvis i har, kan i så sende det? Tak på forhånd fam -
Produkt??
ForumindlægHej, jeg sidder her og skal bruge et godt produkt til min projektuge i dansk. Her er mit emne overspringshandlinger. Hvad kunne være godt at bruge til det? -
Hjælper det overhovedet at gå på privatskole?!
ForumindlægHvis adgangskravet til studie X er 9. Der er to pladser tilbage. Elev 1 har 8.5 i gennemsnit han har gået på en anerkendt privatskole (Gymnasium) Elev 2 har 9.5 i gennemsnit han har gået på handelsskole. Hvem får pladsen? Der er generelt strammere krav efter karakter givning på privatskole, + pri... -
Mellemkrigstiden kendetegn
ForumindlægEr der nogle, der kan fortælle mig nogle kendetegn ved mellemkrigstiden? Hvis i evt. kan nævne nogle kendetegn ved noveller, billeder og/eller lyrik ville det også være dejligt. På forhånd mange tak :) (Jeg går i 9 klasse.) -
Et godt gennemsnit?
ForumindlægJa, hvad er et rigtig godt gennemsnit når man bliver student? Både set med danske briller og internationale? Hvor meget snakker vi fx om, at der skal til for at man ca. befinder sig mellem landets 5% bedste snit. -
Fuld pensum???
ForumindlægHejsa, kan det passe hvis man er ved 15 timers fravær i et fag at man så skal op til eksame i de fag man afslutter i år? jeg er en 2.g9;er nemlig.. på forhånd tak -
Skuffet :(
ForumindlægJeg er total skuffet. Vi havde en fysik prøve sidste uge.. Jeg synes jeg klarede en godt, og regnede med at få 10. Jeg får den så tilbage, så står der at jeg har fået 7 .. jeg blev så trist. Fordi jeg har virkelig knoklet, knoklet og knoklet. Jeg har skrevet rigtig rigtig mange noter.. De fleste ... -
Samfunds- eller naturvidenskabelig studieretning...
ForumindlægHej SP. :) Jeg skal have bestemt mig for, hvilken studieretning jeg skal på her efter sommerferien. (STX) Jeg ligger mellem følgende to linjer: Samfundsdag A - Matematik B - Mediefag B Matematik A - Fysik B - Kemi B Jeg hælder mest til førstnævnte, da man på denne studieretning skal h... -
Meine+beste+freundin,+tema/budskab?
ForumindlægStår og mangler hjælp, da jeg skal til eksamen imorgen. :) Evt perspektiveringer. -
Litterær artikel: Uro I Forstæderne af Leif Panduro
ForumindlægKære studieportalen. Jeg afstluttede 9. klasse med 12 i dansk. Jeg mener at jeg er kommet på dårlig fod med min dansklærer og derfor får dårlige karaktere. Der er flere i klassen som får dårlige karaktere fordi de ikke har ramt genren eller ikke har forstået opgaven korrekt. Dog får jeg gang på g... -
2 spørgsmål
ForumindlægFor det første.. Hvis man blev færdig med hf i 2008 og når man skal søge ind til vid.udd. ganges eksamesnittet med 1,8 eller har jeg misforstået? Og hvis jeg nu vil læse radiograf kigger jeg inde på ug hvad deres adgangskrav er. Så står der ; - studentereksamen (stx), højere forberedelseseks... -
valg af studieretning..Fys eller kemi
ForumindlægHey alle erfarneEfter den nye reform skal man efter den første halve år vælge hvilken studieretning man skal vælge.Jeg er lidt i tvivl og ønsker vejledning.På den gymnasie som jeg har søgt på, og er blevet optaget på er der mange muligheder.jeg ved ikke hvad det bedst kan betale sig1. mate A, Fys... -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf... -
ASAP!!! Hjælp til retning
ForumindlægHej alle! Vi har i tysk fået til opgave at skrive en artikel i en avis hvor vi fortæller om vores fremtidsplaner. Jeg har skrevet artiklen, men er usikker på diverse grammatikfejl. Så hvis der sidder én der ude med lidt ekstra tid på ærmet, ville jeg sætte enormt stor pris på hvis du ville ki...
